علی موسوی خرم مدیر فروش این شرکت با اعلام این خبر افزود: فروش مرحله چهارم ,کراس اور لاماری ایما از دیروز ساعت ۱۰ صبح از طریق سایت اینترنتی Arian.iranecar  آغاز شده است و تا روز پنج شنبه ۲۱ مهر ماه ساعت ۱۲ شب  ادامه دارد.

او تصریح کرد، فروش در مرحله چهارم بدون تغییر قیمت و با قیمت قطعی یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان انجام می شود. همچنین خودروها به صورت فروش فوق العاده در سامانه قرار گرفته اند که به معنای فروش در ۹۰ روز کاری است.

لاماری ایما

او ادامه داد: البته به دلیل این که عرضه خودرو در مرحله چهارم فروش تا 50 درصد بیش از گذشته است، شانس برنده شدن خریداران بیش از قبل خواهد بود. اما به دلیل این که استقبال خریداران از لاماری ایما بسیار بیش از ظرفیت تولید ما است، طبق قوانین فعلا باید با روش قرعه کشی این خودرو را به فروش برسانیم.

موسوی خرم تاکید کرد: شرکت آرین پارس موتور  در راستای مشتری مداری همواره تلاش می کند رضایت خریداران را در اولیت خود قرار دهد، از این رو در مراحل قبلیِ فروش نیز خودروهای فروخته شده زودتر از زمان مقرر به مشتریان تحویل شده است.

کراس اور لاماری ایما

گفتنی است کراس اور لاماری ایما  مجهز به موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 195 اسب بخار و گشتاور 285 نیوتن متر است. این خودرو از یک گیربکس اتوماتیک 7 سرعته دو کلاچه بهره می برد.