استفاده از گردنبند و سایر اکسسوری های مردانه خصوصا دستبند نقره مردانه از دیرباز رایج بوده است و آقایان بسیاری هم گام با عرصه مد و فشن حرکت نموده و متناسب با آن استایل خود را خاص تر از قبل می سازند. چندی است که استفاده از اکسسوری های مردانه خصوصا گردنبند بسیار رایج شده است. با ما همراه باشید تا انواع این اکسسوری محبوب را به شما معرفی نماییم.

اهمیت گردنبند مردانه در استایل و جذابیت

هر مرد شیک پوشی که به استایل و جذابیت خود اهمیت می دهد، نیاز به یک گردنبند مردانه شیک را در خود احساس می کند. گردنبندهای مردانه انواع مختلفی داشته و هر کدام از آن ها مخصوص ست کردن با استایل خاصی هستند. 

اگر شما نیز قصد استفاده از گردنبند نقره مردانه را دارید، باید با انواع و اصول و قواعد استفاده از آن آشنا باشید. هر کدام از گردنبندها مختص ست کردن با لباس و استایلی خاص می باشند. برخی از گردنبندها از متریال اولیه طلا، نقره، استیل و سنگ بوده و برخی از آن ها با استفاده از نخ و پر طراحی و ساخته شده اند. 

گردنبند مردانه طلا، محبوب ترین گردنبند مردانه

استفاده از گردنبندهای طلا از دیرباز رایج بوده و می توان آن ها را محبوب ترین نوع گردنبند مردانه دانست. این گردنبندها عموما با انواع مختلف استایل مچ شده و پرطرفدارترین آن ها، گردنبندهای طلای ساده هستند.

 گردنبندهایی که بیشتر به صورت طنابی و یا با نوع کارتیه شناخته می شوند نیز از انواع محبوب این دسته هستند. با توجه به آن که گردنبندهای طلای مردانه عموما دارای قیمت بالا بوده و یا آن که تمامی افراد قادر به خرید آن ها نیستند، خرید گردنبند استیل هوشمندانه به نظر می رسد.

به علاوه در صورتی که قصد دارید یک گردنبند مردانه با کیفیت و طراحی کاملا مشابه با گردنبند طلا را خریداری نمایید، می توانید به وب سایت نوا استایل مراجعه نموده و از میان طیف وسیع اکسسوری های جذاب و منحصر به فرد آن، مطابق با سلیقه خود بهترین ها را انتخاب و خریداری کنید.

گردنبند مردانه استیل، اکسسوری محبوب خاص پسندان

گردنبند-استیل-کارتیر-مردانه-نقره-ای

اگر به دنبال خرید یک گردنبند مردانه شیک و جذاب هستید که علاوه بر ظاهر زیبا، دارای خواص و ویژگی های منحصر به فرد و قیمت کاملا مناسب باشد، می توانید روی گردنبندهای استیل مردانه حساب باز کنید!

این گردنبندها مطابق با مد روز طراحی و ساخته شده و ضد حساسیت هستند. اگر خرید اکسسوری های اصل برای شما اهمیت بسیاری دارد، تنها مافی است که به وب سایت نوا استایل مراجعه کنید. در کنار گردنبند استیل، یک دستبند کارتیر مردانه نیز سفارش داده و پکیج کاملی از اکسسوری های زیبا را خریداری نمایید.

 گردنبندهای استیل رنگ ثابت بوده و با آبکاری شدن آن دیگر نگران استفاده حین ورزش و تعریق نباشید.  این محصول در دو رنگ نقره ای و طلایی طراحی شده و در وب سایت نوا استایل موجود می باشد.

گردنبندهای طلا و استیل با چه استایلی ست می شوند؟

نخستین و مهم ترین نکته ای که برای ست کردن گردنبند مردانه طلا و استیل با لباس ‌های خود باید در نظر بگیرید آن است که نباید از چندین گردنبند در کنار یکدیگر استفاده کرد! بنابراین زیاده روی در استفاده از اکسسوری ها خصوصاً گردنبند به صورت همزمان را بیخیال شوید.

استفاده چندین گردنبند به صورت همزمان نه تنها زیبا نبوده بلکه استایل شما را شلوغ و غیر عادی جلوه می دهد. خوشبختانه این نوع گردنبندها با تمامی استایل ها به راحتی ست شده و می توان از آن ها برای استایل های اسپرت و یا رسمی استفاده کرد.

به علاوه شما می توانید آن را با یک تیشرت ساده هماهنگ کرده و یا آن که در قرارهای ملاقات مهم از یک گردنبند مردانه طلا و یا استیل استفاده کرده و استایلی شیک و مردانه را برای خود بسازید. در هر صورت با استفاده از این گردنبندها در هر استایلی می توانید خود را چندین برابر شیک تر و جذاب تر نشان دهید.

گردنبند مردانه مهره ای، مختص طبیعت دوستان

نوع دیگری از گردنبندهای مردانه که امروزه دارای طرفداران بسیاری هستند گردنبند مهره ای و یا سنگی است. همان گونه که از نامش پیداست این نوع گردنبندها از مهره و یا سنگ تولید شده اند. جنس برخی از این مهره ها از چوب بوده و برخی دیگر از سنگ های معدنی و طبیعی تولید می گردند.

 به علاوه این گردنبندها قابلیت آن را داشته که هم به صورت تکی و هم همراه با آویزهای طلا استیل و نقره مورد استفاده قرار گیرند. به علت تنوع در شکل و طراحی و نیز قابلیت استفاده از انواع آویز های مختلف این گردنبندها بسیار محبوب هستند.

گردنبندهای مهره ای و سنگی با چه استایلی ست می شوند؟

به مهم ترین بخش استفاده از گردنبندهای مهره ای و سنگی یعنی زمان مناسب استفاده از آن ها رسیده ایم! هر چقدر که گردنبند شما شیک و خاص باشد اما محل مناسب استفاده از آن را ندانید، زیبایی و جذابیت آن نه تنها به چشم نیامده بلکه استایل شما را نیز خراب می کند.

اگر قصد دارید که با استفاده از گردنبندهای مردانه مهره ای و سنگی به حداکثر جذابیت برسید، لازم است بدانید که این مدل از گردنبندها بیشتر مناسب با استایل اسپرت می باشند. در نوا گالری طراحی گردنبندهای سنگی و مهره ای همراه با آویز طرح نیمانی، هیچ و سایر مدل های خاص و محبوب انجام شده و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

همان گونه که ذکر کردیم گردنبندهای مهره ای و یا سنگی بیشتر مناسب ست شدن با استایل اسپرت هستند؛ اما این موضوع به این معنا نیست که شما نمی توانید از آن ها در استایل ‌های رسمی استفاده کنید! انجام این کار تنها با اندکی ریسک همراه بوده و در صورتی که به دقت انجام شود استایلی جذاب را برای شما به همراه می آورد.

گردنبند دریم کچر، یک استایل رویایی

این گردنبندهای خاص و شگفت انگیز به طور معمول با چوب درخت بید، سنگ و پر ساخته می شوند. تاریخچه طراحی و استفاده از این گردنبندها به افسانه های سرخپوستان جنوب آمریکا بازمی گردد. طبق افسانه های سرخپوستان دریم کچرها موجب سریع تر برآورده شدن آرزوها شده و با ظاهر تار عنکبوتی خود سبب گیر افتادن رویاهای بد در خود می شود. گردنبندهای دریم کچر انتخابی مناسب جهت استفاده روزمره می باشد.

گردنبندهای دریم کچر با چه استایلی ست می شوند؟

گردنبندهای دریم کچر انتخابی مناسب جهت ست کردن با سبک و سیاق همین بوده و در استایل اسپرت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. به همین علت می توان آن را انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره دانست.

 خرید انواع گردنبند مردانه

 در میان طیف وسیع فروشگاه های حضوری و غیر حضوری که مشغول به فعالیت هستند، یافتن فروشگاهی که محصولات اصل و باکیفیت را با قیمتی مناسب عرضه نماید بسیار حائز اهمیت است. اگر قصد دارید که جدیدترین و خاص ترین گردنبندهای مردانه و سایر اکسسوری ها از جمله دستبند نقره مردانه را با طراحی منحصر به فرد خریداری نمایید، می توانید به نوا استایل اعتماد کنید!