در این مقاله شما را با انواع افزونه های پیامکی رایگان آشنا خواهیم کرد. شما می‌توانید این افزونه‌ها را به‌صورت رایگان از سایت فراز اس ام اس دریافت و استفاده کنید. برای اطلاع از امکانات و کاربردهای افزونه های پیامکی رایگان مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

افزونه پیامکی رایگان؛ ابزاری مفید برای صاحبان کسب‌و‌کارهای اینترنتی

افزونه پیامکی رایگان، یک ابزار مناسب برای ارتباط موثر با کاربران سایت و مشتریان در کنار پنل اس ام اس است. این افزونه‌ها کاربردهای متفاوتی برای کارفرمایان و مشتریان دارند. سایت‌هایی که به افزونه پیامکی مجهز هستند، خدمات کارآمد و مفیدی خواهند داشت. از جمله این موارد می‌توان به قابلیت ثبت نام و ورود با شماره موبایل، اطلاع رسانی بعد از ثبت سفارش، عضویت در خبرنامه پیامکی و اتصال فرم‌های سایت به پنل پیامک اشاره کرد. در واقع همه این موارد کمک می‌کنند که ارتباط بهتری نسبت به گذشته با مشتری داشته باشید. همچنین با استفاده از این افزونه می‌توانید در کم‌ترین زمان، پیامک موردنظرتان را برای مشتریان ارسال کنید.

افزونه پیامکی رایگان دیجیتس؛ امکان ثبت‌نام در سایت با شماره موبایل

یکی از بهترین افزونه‌های پیامکی رایگان برای ورود و ثبت‌نام با شماره موبایل و ارسال کد فعال‌سازی  برای OTP وردپرس، افزونه دیجیتس است. با استفاده از این افزونه، کاربران می‌توانند بدون نیاز به ارائه ایمیل، در سایت عضو شوند. این افزونه قابلیت ثبت‌نام با شماره موبایل و احراز هویت پیامکی در وردپرس را به سایت شما اضافه می‌کند. در حال حاضر بسیاری از سایت‌های معتبر مثل دیجی‌کالا و اسنپ از این افزونه برای ثبت‌نام سریع کاربران استفاده می‌کنند.

افزونه پیامکی ووکامرس؛ افزونه‌ای کاربردی برای مدیران و مشتریان

افزونه پیامکی ووکامرس یکی دیگر از افزونه‌های رایگان محسوب می‌شود که بسیار مورد‌توجه مدیران سایت‌های فروشگاهی قرار گرفته است. این افزونه پیامکی این قابلیت را به وب‌سایت اضافه می‌کند که بعد از انجام هر خرید، لغو خرید یا اتمام موجودی هم برای مدیر سایت و هم برای مشتری پیامک اطلاع‌رسانی ارسال شود. از مهم‌ترین امکانات این افزونه برای مشتریان می‌توان به ارسال پیامک به مشتری هنگام خرید محصول، هنگام تغییر وضعیت سفارش، عرضه موجودی جدید کالا، اطلاع‌رسانی در خصوص زمان جشنواره و پیشنهاد شگفت‌انگیز اشاره کرد. افزونه ووکامرس علاوه‌بر امکانات جذاب برای مشتریان، امکاناتی برای کارفرمایان و مدیران سایت هم دارد. ارسال پیامک به مدیر سایت بعد از ثبت سفارش، قبل از اتمام موجودی کالا و ارسال پیامک به مدیر سایت هنگام اتمام موجودی کالا از جمله این امکانات هستند.

ارسال پیامک خوش‌آمدگویی؛ یکی از کاربردهای افزونه‌های پیامکی رایگان

ارسال پیامک خوش‌آمدگویی؛ یکی از کاربردهای افزونه‌های پیامکی رایگان

افرونه‌های پیامکی رایگان، امکانات مختلفی دارند. یکی از امکانات کارآمد این افزونه‌ها ارسال پیامک خوش‌آمدگویی محسوب می‌شود که افزونه فراز اس ام اس به آن مجهز است. با اضافه کردن این افزونه به سایت، بعد از ثبت‌نام کاربر، یک پیام خوش‌آمدگویی به‌‌صورت خودکار برای او ارسال می‌شود. برای استفاده از این امکانات فقط باید متن موردنظرتان را از قبل آماده و در بخش ارسال براساس پترن ثبت کنید. بعد از اینکه کد پترن را در باکس مربوطه قرار دهید، پیامک خوش‌آمدگویی بعد از هر ثبت‌نام به‌صورت خودکار برای کاربران ارسال خواهد شد. همچنین برای تبلیغات کسب‌وکار خود می‌توانید از خدمات ارسال پیامک انبوه فراز اس ام اس استفاده کنید.

افزونه پیامک وردپرس WP SMS؛ محبوب‌ترین افزونه برای سایت‌های وردپرسی

پلاگین پیامک وردپرس که با نام WP SMS شناخته می‌شود، یک نسخه رایگان و یک نسخه تجاری (پرمیوم) دارد. باتوجه‌به اینکه بیشتر سایت‌های ایرانی قالب وردپرس را برای تولید محتوا به‌کار گرفته‌اند، بسیاری از مدیران علاقه‌مند هستند که از افزونه پیامک وردپرس رایگان استفاده کنند. از ویژگی‌های این افزونه می‌توان به ارسال پیامک به تعداد دلخواه از سایت وردپرس، نمایش اعتبار پنل شما، ارسال نوتیفیکیشن در زمان ارسال پست جدید به کاربران سایت، ارسال نوتیفیکیشن به کاربران در زمان پاسخ‌گویی به نظرات، ارسال نوتیفیکیشن به مدیر سایت در زمان ثبت‌نام کاربر جدید و ارسال نوتیفیکیشن برای ثبت دیدگاه جدید، اشاره کرد. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که سایت شما نسبت به گذشته قوی‌تر شود. همچنین با ارسال پیامک مناسب برای مشتریان، رضایت آن‌ها بیشتر خواهد شد.

ارتباط موثر با مشتریان با استفاده از افزونه پیامکی فراز اس ام اس

ارتباط موثر با مشتریان با استفاده از افزونه پیامکی فراز اس ام اس

در این مقاله فراز اس ام اس به کاربردهای افزونه پیامکی رایگان و خدمات انواع افزونه‌های پیامکی برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ اشاره کردیم. استفاده از این افزونه‌ها مزایای بسیاری دارد و باعث می‌شود که مدیران کسب‌وکارها و فروشگاه‌های اینترنتی ارتباط راحت‌تر و سریع‌تری با مشتریان خود داشته باشند. افزونه‌های پیامکی به کسب‌وکارها کمک می‌کنند که مشتریان خود را افزایش دهند و فروششان نسبت به گذشته بیشتر شود.

با مراجعه به سایت فراز اس ام اس به نشانی farazsms می‌توانید از مزایای بی‌شمار سامانه‌های اس‌ام‌اسی این شرکت آگاه شوید. چنانچه در مورد بهترین پنل پیامکی و نحوه خرید آن‌ها سوالی داشتید، آن را از طریق شماره‌ تلفن 02174853 با کارشناسان فراز اس ام اس مطرح کنید. تیم پشتیبانی فراز اس ام اس آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است.