مهندس پارسا جلال زاده، مدیرعامل مجموعه پردیس سرام با بیان این مطلب افزود: تولید روزانه 12 تا 15 هزار متر مربع کاشی دیوار و نیز 3 تا 5 هزار مترمربع کاشی مینیاتوری از دیگر محصولات مجموعه پردیس سرام پاژ است که تماما با برند پردیس به بازار عرضه می شوند. 

جلال زاده با اشاره به تلفیق هنر، صنعت و تکنولوژی سه کشور ایران، چین و ایتالیا در تولیدات این شرکت افزود: آمیزه ای از ویژگیهای تولید در این سه کشور از حیث هنر، ظرافت، تکنولوژی و قیمت تمام شده، در محصولات تولیدی این مجموعه به وضوح قابل مشاهده است که موجب تمایز ویژه و برتری محصولات این شرکت نسبت به سایر تولیدکنندگان داخلی شده است.

 مدیرعامل این شرکت تولیدی، ضمن تاکید بر اثرگذاری تحریم های خارجی در فروش محصولات و گسترش همکاری با سایر کشورهای دنیا، وجود برخی موانع مانند تعلل در ترخیص کالا و مواد اولیه در گمرک را مانعی مهم در جهت تسهیل فرایند صادرات محصول و واردات مواد اولیه مورد نیاز این صنعت دانست و بر لزوم بازنگری بر قوانین موجود در این حوزه تاکید کرد.

وی به وجود کوره هایی با سوخت برق و گاز در این صنعت اشاره کرده و افزود: این امر موجب تمایز میان مصرف انرژی در این صنعت با سایر صنایع تولیدی شده و اکنون نیاز به نگاه کارشناسی و تخصصی به تولید کاشی و سرامیک بیش از پیش احساس می شود.

مهندس پارسا جلال زاده مدیرعامل مجموعه پردیس سرام پاژ در حاشیه ی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک تهران، با اشاره به اینکه تولید شرکت های داخلی فعال در صنعت کاشی و سرامیک بیش از نیاز داخلی است، بر علاقه این شرکت برای گسترش همکاری با صادرکنندگان، فعالان حوزه بازرگانی خارجی و نیز دست اندرکاران صنعت ساختمان در ایران و سایر نقاط جهان تاکید و از طرح های ویژه فروش محصولات این شرکت با هدف توسعه بازارهای داخلی و خارجی رونمایی کرد.

صادرکنندگان و فعالین این حوزه میتوانند با مراجعه به وبسایت این شرکت به نشانی www.pcp.co.ir و یا شماره تماس 05138334026 و ارتباط با واحد فروش این شرکت از آخرین طرح های فروش مطلع گردند.

نمایشگاه کاشی سرامیک