هر کدام از ما دست کم یک بار به سمساری مراجعه کرده اند .هنگامی که نیاز است کالایی با قیمت مناسب خریداری نمایند. و یا زمانی که نیاز باشد وسایل منزل ومحل کارتان  را تعویض کنند اولین محلی که به ذهنتان می رسد سمساری است. با توجه به کمبود وقت و ترافیک در سطح شهر تهران پیدا کردن سمساری گاهی اوقات کاری دشوار و زمان بر خواهد بود اما نیازی نیست نگران ان موضوع باشید کافی است با ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن در هر جای تهران که هستید به محل مورد نظر شما بیایم و کالای شما را با قیمت مناسب خریداری نماییم.

آموزش خرید و فروش کالا در سمساری تهران

وقتی که محصولات قدیمی برای فروش دارید و به سرعت نیاز به پول نقد دارید، می توانید با ما در هر نقطه از تهرانبا ما تماس بگیرید.

بعد از تماس شما کارشناسان سمساری تهران به محل شما آمده و کالاهای دست دوم شما را به بالاترین خریداری می کنند

و سپس بسته بندی می کنند و به محل سمساری حمل می کنند، شما با تماس با ما می توانید لذت فروش لوازم کارکرده منزل خود را حس کنید.

نکات خرید و فروش وسایل در سمساری تهران چیست؟

جهت انجام خرید و فروش دانستن نکات زیر شما را برای فروش موفقیت‌آمیز می باشد که این نکات عبارتند از :

۱ ) تحقیقات خود را ا نجام بدهید 

 ۲ ) انتظار داشته باشید که باید ۲۵ تا ۵۰ درصد از قیمت خرده‌ فروشی را کاهش دهید ، برای دادن قیمت خود آماده باشید

 ۴ ) پس از فروش دیگر به کالا فکر نکنید و … 

پرسش های مهم سمساری تهران

پس ارسال درخواست با من تماس می گیرید؟

بله پس از تماس یکی از کارشناسان ما با شما تماس حاصل می گیرد و توضیحات کامل را در زمینه شرایط خرید محصول را به شما ارائه خواهد داد.

چه لوازمی رو می توانیم بفروشیم؟

مجموعه سمسارچی یا سمساری تهران بیشتر اقلام خانه  و محل کار شما از جمله لوازم برقی، لوازم گازی، لوازم چوبی و... را از شما خریدا است.

پول کالا را چطور پرداخت می کنید؟

مبلغ کالا بعد از بازدید کارشناس از کالا در لحظه برای شما کارت به کارت میشه

در چه مناطقی از تهران فعالیت دارید؟

مجموعه سمساری در تمام مناطق تهران فعالیت داشته و در کمترین زمان کارشناسان خود را به محل شما ارسال میکنه

چه مقدار زمان لازم است تا کالای خودم رو بفروشم؟

خرید و پرداخت مبلغ کالا کمتر از دو ساعت انجام میشه به این حالت که بعد از تماس شما کارشناس ارسال میشه و مبلغ کالای شمارو پرداخت خواهد کرد.

سود شغل سمساری چقدر می باشد؟

سود هر کسب‌و‌کار مساوی با درآمد منهای هزینه می باشد. فرمول چرتکه، سود شغل سمساری در تهران به صورت آنلاین رو از ۳ وجه بررسی میکند.

سمسار خرید لوازم خانگی تهران

سمساری آنلاین صابری آمادگی دارد لوازم منزل یا محل کار شما رو با قیمتی مناسب و به قیمت منصفانه خریداری نماید. اگر قصد نو کردن لوازم خانه یا شرکت خود را دارید. یا اگر قصد مهاجرت دارید و می خواهید اثاثیه منزل خود را به حراج بگذارید و دغدغه خرید این لوازم به قیمت مناسب را دارید، با ما تماس بگیرید. ما بهترین خریدار وسایل برقی شما هستیم.

سمساری فروش وسایل کارکرده منزل

سمساری آنلاین صابری آمادگی دارد لوازم منزل یا محل کار شما رو با قیمتی مناسب و به قیمت منصفانه خریداری نماید. اگر قصد نو کردن لوازم خانه یا شرکت خود را دارید. یا اگر قصد مهاجرت دارید و می خواهید اثاثیه منزل خود را به حراج بگذارید و دغدغه خرید این لوازم به قیمت مناسب را دارید، با ما در سمساری خریدار وسایل کارکرده تهران تماس بگیرید.

شماره سمساری در تجریش چیست؟

آدرس سمساری در تجریش تهران – شماره تماس سمساری در تجریش هم اکنون با ما در تماس باشید

سمساری

شماره تماس:09122981306

شعبه غرب تهران: 44038227

شعبه شمال تهران: 22607552

شعبه شرق تهران: 77690320

شعبه مرکزی: 77607370

سمساری خریدار وسایل منزل کارکرده در تجریش

سمسای صابری با سال ها تجربه و سابقه آماده خرید لوازم خانگی دست دوم در تجریش و سایر نقاط کلان شهر تهران می باشد.

ما برای فروش محصولاتتان بالا ترین قیمت ها را در سمساری در تجریش گارانتی کرده ایم که به صورت نقدی و فوری و یکجا اجناس شمارا خریداری میکنیم همین اکنون با مشاوران ما تماس بگیرین تا بصورت رایگان کالای شما را کارشناسی کنیم با تشکر از اعتماد شما