نکته‌ای که در کار با صرافی بیگ ایکس موردتوجه قرار می‌گیرد، خرید ارز دیجیتال با ریال است که این ویژگی و عدم تحریم نبودن این صرافی در ایران خرید در بینگ ایکس را برای ایرانیان آسان می‌کند. تمامی موارد باعث شده است تا این صرافی یک پلتفرم کامل برای تمام آنچه که در این بازار نیاز دارید باشد. در این مقاله قصد داریم تا قدم‌به‌قدم اقدام به خرید ارز دیجیتال با ریال در صرافی bingX  کنیم.  برای این کار تنها لازمه به بخش Buy Crypto و سپس P2P بروید. و ارز IRT را انتخاب کنید.

خرید کریپتو در صرافی بینگ اکس با ریال

درباره صرافی بینگ ایکس

 همان‌طور که اشاره شد، صرافی بینگ ایکس در سال ۲۰۱۸ در سنگاپور با نام  Bingbon تأسیس شد و با استفاده از ویژگی کپی ترید خود به‌سرعت شهرت یافت. این صرافی یک نوع صرافی کریپتوکارنسی است، که خدماتی مانند مشتقات، کپی ترید معاملات اسپات را به بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان از جمله ایران ارائه می‌دهد. به دلیل اینکه بینگ ایکس توانسته یک بستر جذاب و شفاف برای سرمایه‌گذاران ارائه دهد، خود را به‌عنوان یک صرافی مردمی معرفی می‌کند.

به دلیل امکاناتی که این صرافی ارائه می‌دهد می‌توان آن را یک صرافی منحصربه‌فرد و خلاقانه دانست، چرا که این امکان را به شما می‌دهد تا با ارتباط برقرار کردن با نخبه‌های ترید تجربه بهترین سرمایه‌گذاری را داشته باشید.

بینگ ایکس

ویژگی‌ها مثبت صرافی بینگ ایکس

جوانب مثبت

  • قابلیت اتصال به صرافی بایننس برای استفاده از ویژگی کپی ترید

  • دریافت کمیسیون بسیار کم

  • بزرگ‌ترین پلتفرم کپی‌تریدینگ

  • درصورتی‌که معاملات شما را افراد با موفقیت کپی کنند، می‌توانید بین 8 تا 12 درصد ارز دیجیتال دریافت کنید.

  • قابلیت متصل‌شدن به تریدینگ ویو و ترید با استفاده از آن

  • برای شروع معامله خود نیازی به KYC ندارید

  • پشتیبانی 24/7 مشتریان به 10 زبان دنیا از جمله فارسی

  • قابلیت پشتیبانی از معاملات اهرمی تا 150 برابر

  • قابلیت استفاده از حالت دمو

  • رتبه هفتم صرافی در سایت کوین مارکت کپ در بخش derivative

  • پشتیبانی از زبان فارسی

  • برگزاری مسابقات اختصاصی مرتبط بافرهنگ ایرانی مانند نوروز و یلدا برای مخاطبان ایرانی

کپی‌تریدینگ

از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین ویژگی‌های BingX می‌توان به قابلیت کپی‌تریدینگ اشاره کرد. این صرافی تمام راه را به‌صورت علمی پیش می‌برد و می‌تواند یک تجربه عالی از کپی‌تریدینگ را به شما ارائه کند. شما این امکان را دارید تا با استفاده از تجزیه‌وتحلیل واضح و خواندنی آمار، بهترین معامله‌گران روی پلتفرم، استراتژی موردنیاز خود را انتخاب کرده و روی آن به سود برسید.

در واقع به همین دلیل بود که صرافی BingX توانست در این بازار محبوبیت کسب کند؛ ازاین‌رو اگر شما قصد کسب سود از طریق کپی ترید را دارید، صرافی بینگ ایکس می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

بدون نیاز به فیلترشکن

بدون نیاز به فیلترشکن

خوشبختانه این صرافی بدون نیاز به فیلترشکن قابل‌استفاده است و خود این صرافی هم هیچ‌گونه مشکلی با آی پی ایران ندارد، از همین رو می‌توانید اقدام به خرید ارز دیجیتال با ریال کنید. اگرچه استفاده از این سایت برای ایرانی‌ها مجاز است، اما پیشنهاد می‌کنیم برای ثبت‌نام و فعالیت از یک فیلترشکن با آی پی ثابت استفاده کنید.

پشتیبانی فیات

صرافی BingX می‌تواند پشتیبانی گسترده‌ای از ارز فیات ارائه کند، شما می‌توانید با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند Banxa و Moonpay برای چندین ارز مانند USD، CHF، AUD،BGN ، EUR، KRW، THB ،TWD، CAD، BRL، COF استفاده کنید.  برای خرید با ریال هم میتوانید برای این کار تنها به بخش Buy Crypto و سپس P2P بروید. و ارز IRT را انتخاب کنید.

آیا می‌توان به صرافی BingX اعتماد کرد؟

همیشه خرید تتر از صرافی خارجی برای ایرانیان با این چالش روبه‌رو بوده که آیا می‌توان به آن اعتماد کرد و امکان این هست که اکانت من مسدود شود؟ در جواب این سؤالات باید در ابتدا به شما گفت که مقر اصلی این صرافی در جمهوری استونی است و توانسته مجوز کسب‌وکار MSB یا MoneyServices را تحت‌نظر FinCen و نهاد نظارتی AUSTRAC دریافت کند.

به‌علاوه این صرافی به دلیل اینکه هیچ‌گونه تحریمی را بر ایران وارد نکرده و شما می‌توانید به‌راحتی اقدام به خرید کریپتو با ریال کنید.

آموزش قدم‌به‌قدم صرافی BingX

در ابتدا شما باید بدانید که برای خرید تتر از صرافی خارجی نیاز به ثبت‌نام در آن صرافی دارید؛ برای ثبت‌نام نیاز است تا شما این مراحل را طی کنید. 

مرحله اول: اقدام به ثبت‌نام کنید  

برای شروع فعالیت در صرافی بینگ ایکس نیاز دارید تا در این پلتفرم ثبت‌نام کرده و برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید؛ البته لازم به ذکر است که این صرافی نیازی به احراز هویت ندارد و در نتیجه شما می‌توانید بدون انجام مراحل KYC ثبت‌نام خود را تکمیل کنید و اقدام به خرید انواع توکن های دیجیتال کنید. با ما همراه باشید تا قدم‌به‌قدم شروع به ثبت‌نام کنیم.

  1. در ابتدا برای خرید ارز دیجیتال در صرافی بینگ ایکس با ریال یا هر ارز دیگری وارد سایت رسمی صرافی شوید. در گوشه سمت راست ‌بالا گزینه Login/Register را انتخاب کنید.

  2. بعد از کلیک روی این گزینه، نیاز است برای ثبت‌نام، شماره موبایل یا ایمیل و انتخاب رمز عبور مناسب اقدام به ثبت‌نام کنید، در ضمن می‌توانید اگر کد معرف هم دارید وارد نمایید.

  3. بعد از تکمیل فرم روی دکمه ارسال (submit) کلیک کرده و کد تأیید ارسال شده را وارد کنید.

آموزش قدم‌به‌قدم صرافی BingX

آموزش قدم‌به‌قدم صرافی BingX

مرحله دوم: انجام تنظیمات امنیتی

برای محافظت از دارایی‌های خود تنظیمات امنیتی را تکمیل کنید. وارد پلتفرم BingX شوید، در نوار پیمایش روی آدمک بالا نگه دارید، سپس روی Account and Security کلیک کنید و بهSecurity Center  بروید.

نحوه خریدوفروش (ترید) در صرافی BingX

خرید در بینگ ایکس به دلیل محیط کاربری که این پلتفرم دارد، بسیار آسان است؛ تنها کافی است برای خرید یا فروش ارز دیجیتال در این صرافی این مراحل را دنبال کنید:

  1. در ابتدا لازم است به قسمت خرید ارز دیجیتال و P2P بروید تا مقدار رمزارز یا فیات موردنظر خود را بتوانید وارد کنید.

  2. اجازه دهید، تا دارای مدنظرتان به‌حساب شما انتقال داده شود

نحوه خریدوفروش (ترید) در صرافی BingX

نحوه خریدوفروش (ترید) در صرافی BingX

خرید ارز دیجیتال با ریال

اگر به دنبال یک صرافی خارجی برای ترید هستید، صرافی BingX می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد، چرا که امکان خرید ارز دیجیتال با ریال را برای ایرانیان فراهم کرده و شما می‌توانید با استفاده از این ویژگی اقدام به خرید با ریال کنید. برای این کار تنها لازمه به بخش Buy Crypto و سپس P2P بروید. و ارز IRT را انتخاب کنید.

کلام آخر

صرافی بینگ ایکس به دلیل ارائه خدمات عالی خود به کاربران، توانسته جزء محبوب‌ترین صرافی‌ها در سراسر جهان محسوب شود. از طرفی ایرانیان می‌توانند از این صرافی به‌راحتی استفاده و اقدام به خرید ارز دیجیتال با ریال کنند.

اگر جز تریدرهایی هستید که به دنبال یک صرافی بی‌دردسر برای خود هستید، صرافی BingX می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد، از طرفی امکان کپی ترید آن یک راهنمای عالی برای افراد تازه‌کار است که می‌توانند با استفاده از آن به سود برسند.