دانلود قسمت ۹ نهم سریال آکتور (قسمت 9) سریال اکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

************************

برای دانلود سریال آکتور قسمت 9 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت ۹ سریال آکتور

************************

بازیگران سریال آکتور

بازیگران سریال آکتور

‎ نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا

داستان سریال آکتور

داستان آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

کارگردان: نیما جاویدی

درباره سریال آکتور

سریال ایرانی آکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال پوست شیر

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه ‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی می‌باشد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی همچون شهاب حسینی, هادی حجازی فر, مهرداد صدیقیان, پردیس احمدیه, پانته آ بهرام به ایفای نقش میپردازند

***********************

برای دانلود پوست شیر فصل سوم قسمت ششم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 6 فصل 3 پوست شیر

************************

بازیگران سریال پوست شیر:

شهاب حسینی, هادی حجازی فر, مهرداد صدیقیان, پردیس احمدیه, پانته آ بهرام, علیرضا کمالی, بابک کریمی, ژیلا شاهی, آناهیتا افشار, علی اوسیوند

دانلود قسمت ۱۴ پدرخوانده

رئالیتی شو پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب و با راهبری کامبیز دیرباز به عنوان گرداننده. مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ست که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند. از جمکه بازیگران این برنامه میتوان به ترلان پروانه، بهاره افشاری، پژمان بازغی، ایمان صفا اشاره کرد.

************************

برای دانلود سریال پدرخوانده قسمت هفدهم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود پدرخوانده قسمت 17

************************

بازیگران سریال پدرخوانده

‎بامیر کربلایی، ترلان پروانه، سپند امیرسلیمانی، پژمان بازغی، علی صالحی، حدیث میرامینی، امیرحسین مدرس، محمد نادری، شیدا یوسفی، میثم درویشان پور، معین زندی، ارسلان قاسمی، مجتبی پوربخش، مجید واشقانی، حسین سلیمانی، سیروس همتی، السا فیروزآذر، کیمیا باباییان، باربد بابایی، ایمان صفا، مریم مومن، بهاره افشاری و امیرعلی نبویان از جمله افرادی هستند که قرار است به عنوان بازیکن در این مسابقه حضور داشته باشند.

داستان سریال پدرخوانده

مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ست که بر اساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند.