درب ورودی بر اساس جنس و کاربرد دارای مدلهای مختلی می باشد. یکی از مدلهای محبوب در زمینه درب ورودی ساختمان، درب لابی است. درب لابی دارای مدلهای فلزی، چوبی و استیل می باشد. این محصولات معمولا برای ورودی در ساختمان های لاکچری مورد استفاده قرار می گیرند.

آشنایی با انواع درب ورودی لابی

دربهایی که امروزه به عنوان درب ورودی لابی مورد استفاده قرار می گیرند، از نوع درب ضد سرقت است. همان طور که می دانید دربهای ضد سرقت دارای استاندارد مشخص برای ساخت است که موجب افزایش امنیت این محصولات می شود. مدلهای دو لنگه و سه لنگه درب ضد سرقت را می توانید به عنوان درب لابی نصب نمایید. همانند دربهای ضد سرقت، بر روی درب لابی هم قفل ضد سرقت امن نصب و همچنین این محصولات دارای ساختاری بسیار مستحکم هستند. از این رو می توانید با اطمینان اقدام به نصب درب لابی به عنوان درب ورودی منزلتان نمایید. در ادامه شما را با انواع درب ورودی لابی آشنا خواهیم ساخت:

  1. درب فلزی لابی
  2. درب چوبی لابی
  3. درب لابی استیل ضد سرقت

هر کدام از این محصولات دارای طراحی خاص و قیمت متفاوت هستند.

درب لابی فلزی

دربهای فلزی در دسته محصولات ارزان قیمت بازار قرار دارند. این دربها به دلیل استفاده از روکش فلزی، نسبت به سایر محصولات دارای وزن بالاتری هستند. هرچند یکی از مهم ترین ویژگی ها برای شناخت درب اصل از درب قلابی، وزن درب است. دربهای قلابی دارای وزن سبکی هستند و از این طریق می توانید درب فیک را از اصل تشخیص دهید.

درب فلزی لابی نسبت به سایر مدلهای دارای ظاهری ساده تر و تنوع محصولات در این مدلها کم است. مدل درب لابی فلزی ططرح چوب از مدلهای پرفروش در این زمینه می باشد.

درب چوبی لابی

درب لابی که دارای روکش چوبی است یکی از مقاوم ترین و محبوب ترین محصولات در زمینه درب ورودی ساختمان است. این دربها معمولا با استفاده شیشه های دکورال تزئین و از این رو دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن هستند. قیمت درب لابی شیشه خور نسبت به سایر مدلها گرانتر بوده ولی در عوض امنیت بالا و ظاهری بسیار شیک برای ساختمان شما فراهم می آورند.

برخی از دربهای لابی به صورت تمام شیشه تولید می شوند. این دربها نیز مانند سایر دربهای ورودی بسیار امن بوده و شیشه های مورد استفاده در این محصولات نشکن و ضدگلوله است.

درب لابی استیل

از دیگر مدلهای لوکس و لاکچری در زمینه درب ورودی ساختمان، درب استیل است. دربهای استیل ظاهری بسیار مدرن دارند و همانند دربهای چوبی بسیار مقاوم هستند. درب استیل طلایی از مدلهای محبوب برای نصب به عنوان درب ورودی ساختمان است. از مهمترین ویژگی دربهای استیل می توان به طول عمر بالا و عدم نیاز این محصولات به تعمیر و سرویس اشاره نمود. در دربهای استیل نیز همانند درب چوبی، می توان از ترکیب شیشه های دکورال و نشکن برای زیباتر شدن محصول استفاده نمود.

ابعاد درب لابی چقدر است؟

از مهم ترین مزایای خرید از تولید کنندگان درب لابی ضد سرقت، امکان سفارش و ساخت درب در ابعاد دلخواه می باشد. اگر سایز محلی که می خواهید درب را در آنجا نصب نمایید، با دربهای موجود در فروشگاه ها همخوانی نداشته باشند، این امکان وجود دارد که درب را با سایز دلخواه سفارش دهید. همان طور که اشاره شد از دربهای ضد سرقت دو لنگه می توان به عنوان درب لابی استفاده نمایید. ابعاد این دربها 220 در 200 است. به طور کلی عرض درب دو لنگه باید حداقل 150 سانتی متر باشد.

درب ورودی لابی چوبی و فلزی

بهترین تولید کننده درب ورودی لابی ضد سرقت کدام است؟

تا چند سال قبل درب ضد سرقت ترک و درب لابی ترک از محصولاتی بودند که اکثر مشتری ها تمایل به خرید آنها داشتند. اما با پیشرفت تولیدکنندگان و صنعت گران ایرانی محصولات تولید شده در ایران بسیار پیشرفت کرده و گوی سبقت را از محصولات ترک ربودند. دربهای ایرانی دارای مقاومت بسیار بالا و ظاهری شیک هستند. از بهترین تولید کنندگان درب لابی در ایران می توان به راسان درب اشاره نمود. در مجموعه راسان درب شما می توانید انواع درب ورودی ضد سرقت و درب اتاقی را با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید.

خرید درب ضد سرقت ایرانی نسبت به مدلهای خارجی این مزیت را دارد که شما می توانید دربهای امن و باکیفیت با ظاهری لوکس و زیبا را با قیمت مناسب تر تهیه نمایید. برای دریافت مشاوره و خرید درب لابی ضد سرقت با شماره 09129315210 تماس بگیرید.

خرید درب لابی لاکچری

صاحبین بسیاری از ساختمان ها توقع دارند دربی که خریداری می کنند علاوه بر ایجاد امنیت، ظاهری بسیار لوکس داشته باشد و زیبایی خاصی برای نمای ساختمانشان ایجاد نماید. مدلهای درب چوبی و درب استیل از نمونه محصولات در زمینه درب لابی لوکس و لاکچری هستند. این دربها مقاوم، امن، ضد سرقت و بسیار زیبا هستند. درب لابی لاکچری را می توانید در مدلها و رنگ بندی متنوع خریداری نمایید. تنها تفاوت دربهای لوکس با سایر مدلهای معمولی در ظاهر آنهاست و از لحاظ امنیت و مقاومت مشابه یکدیگر هستند. البته اگر از مدلهای اصل خریداری نمایید. محصولات تولید شده در راسان درب از لحاظ ساختار درب و نوع قفل ضد سرقت نصب شده بر روی درب، کاملا مشابه بوده و آنچه موجب اختلاف قیمت در این محصولات می شود، ظاهر و نوع روکش کار شده بر روی درب می باشد.

قیمت درب لابی ارزان چقدر است؟

همان طور که اشاره شد، درب لابی فلزی از مدلهای ارزان قیمت بازار هستند. درب فلزی به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و سایر عوامل محیطی یکی از بهترین گزینه ها برای نصب به عنوان درب ورودی ساختمان می باشد. قیمت حدودی درب فلزی لابی ارزان قیمت، حدود 10,000,000 تومان است. طبیعی است که به دلیل ابعاد بزرگتر دربهای لابی از مدلهای آپارتمانی گرانتر باشند. همچنین اگر تمایل دارید از مدلهای درب چوبی لابی خریداری نمایید باید حداقل 15,000,000 تومان و برای خرید درب استیل لابی حداقل 20,000,000 تومان هزینه در نظر بگیرید.

خرید درب لابی ضد سرقت

قیمت درب لابی ارزان را می توانید از شماره 09129315210 استعلام بگیرید.

مشخصات درب ضد سرقت لابی

برای خرید درب لابی بهتر است با ویژگی های این محصولات آشنا شوید. در ادامه به بررسی این مشخصات می پردازیم:

  1. درب ورودی لابی را می توان در ابعاد و طرح دلخواه تولید نمایید.

  2. قیمت درب لابی نسبت به سایر مدلهای درب ورودی گرانتر است.

  3. درب لابی باید در برابر عوامل محیطی و ضربه بسیار مقاوم باشد.

  4. در لابی دارای عایق صوتی، حرارتی و درزگیرهایی برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان است.

  5. قفل نصب شده بر روی این محصولات از نوع ضد سرقت است و کمک می کند امنیت درب افزایش یابد.

  6. در لابی باید با نمای ساختمان شما همخوانی داشته باشد.

  7. کیفیت یراق آلات بر روی کیفیت درب تاثیر گذار است.

برای خرید و استعلام قیمت درب ورودی لابی ضد سرقت با شماره 09129315210 تماس بگیرید.