در این مقاله قصد داریم بهترین مدل درب ورودی ضد سرقت را به شما معرفی کنیم. همچنین با مشخصات انواع درب ضد سرقت اصل و باکیفیت آشنا شویم.

درب ضد سرقت چیست؟

درب یک پوشش فیزیکی برای ممانعت از ورود افراد و همچنین کنترل تردد به صورت دلخواه خودمان است. حالا وقتی که لفظ ضد سرقت در کنار آن قرار می‌گیرد، طبیعتاً انتظارات امنیتی ما از این گزینه‌ها افزایش می‌یابد. متنوع ترین مدل های درب ضد سرقت را از فروشگاه سنا درب امن خریداری نمایید.

ویژگی درب ضد سرقت

  • استحکام مکانیکی بالا به منظور مقاومت در برابر ضربه و نفوذ سارق

  • وجود یک چهارچوب محکم فلزی و متصل‌شده به دیوار مقاوم در برابر ضربه‌های محکم

  • مقاومت بالا در برابر حریق و سایر عوامل مانند رطوبت و خوردگی ناشی از موریانه

  • وجود نوار پلاستیکی برای بالا بردن مقاومت در برابر گرد و غبار و همچنین عایق بودن از لحاظ حرارتی و آکوستیک

  • وجود یک قفل محکم چندزبانه در جهت‌های مختلف به منظور جلوگیری از شکستن قفل در برابر ضرب

  • وجود یراق‌آلات محکم برای تحمل وزن درب ضد سرقت و همچنین تحمل ضربه وجود یک پوشش محکم و مقاوم در برابر شرایط مختلف.

  • تنوع ظاهری زیبا برای هماهنگی با سلایق مختلف.

انواع درب ضد سرقت از لحاظ کاربرد

درب ضد سرقت حیاط

با توجه به پیشرفتی که در زمینه ی طراحی درب ضد سرقت حیاط وجود داشته است، شما می توانید بهترین مدل را برای ویلا و یا باغ، حیاط خود انتخاب کنید. هنگام انتخاب درب حیاط اولین چیزی که نظر شما را جلب خواهد کرد، طرح و نمای ساختمان شما است. همان طور  که می دانید، نمای بیرونی در انتخاب درب ورودی ساختمان بسیار تاثیر گذار است.

درب ضد سرقت حیاط

درب ضد سرقت لابی

درب ورودی لابی فلزی را می توان به عنوان محبوب ترین مدل درب های ورودی ساختمان دانست. این مدل درب ضد سرقت لابی دارای کلاف کشی فلزی دور تا دور لنگه و ورق فولادی یک تکه در سر تا سر لنگه می باشند. مدل ها و طرح های این مجموعه از طرح‌های بسیار متنوع و رایج ساخته و طرح‌های انتخابی در این مدل ها شامل تمامی طرح های موجود در همه ی مدل های ارایه شده است. به این مدل از درب لابی ضد سرقت دو لنگه و یا درب لابی ضد سرقت یک و نیم لنگه هم می‌گویند.

درب ضد سرقت ویلایی

درب ضد سرقت ویلایی قابلیت نصب به عنوان در ورودی ساختمان های مسکونی ویلایی دارند. درب های ویلایی که به صورت ضد سرقت هستند، در دو مدل یک لنگه و دو لنگه طراحی و تولید می شوند. این درب ها با توجه به ورودی ساختمان ها در ابعاد و اندازه های مختلف با توجه به سفارش مشتریان به صورت درب ضد سرقت دو لنگه بازشو، یک و نیم لنگه بازشو، و تک لنگه بازشو با دو نیم لنگه ثابت در دو طرف درب ساخته می شوند. ساختار امنیتی و مقاوم در ضد سرقت ویلایی بسیار پیچیده می‌باشد و در دو مدل متفاوت زیر قابلیت ساخت دارد.

انواع درب ضد سرقت ورودی

در ادامه قصد داریم شما را با انواع در ضد سرقت آشنا سازیم:

درب ضد سرقت ایرانی

در بازار انواع درب ضد سرقت ایرانی داریم که کیفیت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است. معمولاً درب‌های ایرانی نسبت به درب‌های چینی گرانتر هستند و قیمت آن‌ها از درب‌های ترک و ایتالیایی پایین‌تر است. این محصولات خدمات پس از فروش خوبی دارند و تنوع و طراحی بدنه آن‌ها چیزی از نمونه‌های خارجی کم ندارد.

مشخصات کلی درب ضد سرقت ایرانی

  • برای ساخت بدنه آن‌ها از چوب راش و بلوط استفاده شده و بدنه محکمی دارند.

  • امکان نصب چشمی برای آن‌ها وجود دارد و از دستگیره‌های زیبای فلزی بهره می‌برند.

  • قفل استفاده‌شده در درب‌های ایرانی از نوع ۸ زبانه است که از دو جهت وارد چارچوب می‌شود.

  • این درها در حالت استاندارد به صورت تک‌لنگه هستند و ابعاد و آن‌ها به شکل ۲۱۰ در ۱۱۰ سانتی متر است.

    درب ضد سرقت ترک

برخی از مدل های درب ضد سرقت ترک به صورت مستقیم وارد ایران می‌شوند و برخی نیز توسط برخی از شرکت‌ها مونتاژ می‌شوند. کیفیت درب‌های ترکیه‌ای از لحاظ استحکام و از لحاظ جنس بدنه تقریباً با محصولات ایرانی همخوانی دارد، اما در حوزه استفاده از یراق‌آلات می‌توان رأی به درب‌های ترکیه‌ای داد.

به طور کلی در بین انواع درب ضد سرقت موجود در بازار، محصولات کشور ترکیه از لحاظ کیفیت در سطح مطلوب و قابل قبولی هستند، اما قیمت آن‌ها نسبت به درهای ایرانی و چینی بالاتر است. این درب‌ها به دلیل طراحی خاص خود در ورودی ساختمان، ورودی اتاق نشیمن، ورودی سالن‌های پذیرایی، و ورودی اتاق مدیران استفاده می‌شوند و استحکام بالایی دارند.

مشخصات کلی درب ضد سرقت ترک

  • بیشتر این محصولات در قالب درب ضد سرقت ام دی اف با روکش چوبی هستند، اما نوع PVC و کامپوزیتی آن‌ها در بازار وجود دارد.

  • در این درب‌ها از یک چارچوب با ضخامت ۱۷ سانتیمتر استفاده شده و از ورق 1.4 میل در آن‌ها استفاده شده است.

  • برای بالا بردن استحکام درب در برابر ضربه و رطوبت، در قسمت پاشنه درب از استیل ضد زنگ استفاده شده است.

  • این محصولات عموماً به صورت تک لنگه و با ابعاد ۱۱۰ در ۲۱۰ سانتی متر به بازار عرضه می‌شوند.

  • قفل استفاده‌شده در درب‌های ترک تعداد زبانه کمتری دارد و دارای هشت زبانه متحرک است.

    امکان نصب چشمی و دستگیره فلزی برای این درب‌ها وجود دارد.

درب ضد سرقت چینی

درب ضد سرقت چینی به دلیل استفاده از پوشش فلزی گزینه مناسبی برای اماکن عمومی و به طور ویژه برای ورودی آپارتمان است. این درب‌ها در قالب‌های متفاوتی هستند و اصول استاندارد در طراحی آن‌ها رعایت شده است. استحکام بالا در برابر رطوبت و حرارت از ویژگی‌های برجسته درب‌های چینی محسوب می‌شود و در بین انواع درب ضد سرقت می‌توان آن‌ها را ارزان‌ترین گزینه‌ها معرفی کرد.

درب ضد سرقت ورودی

درب ضد سرقت ایتالیایی

این درب ضد سرقت ایتالیایی که از لحاظ ویژگی‌های ظاهری و کیفیت جنس در سطح بالاتری نسبت به سایر گزینه‌ها هستند، دارای محور مرکزی بوده که به شکل چرخش از وسط است و لولاها به صورت مخفی به کار رفته‌اند. درب‌های ایتالیایی غالباً در قالب درب‌های چوبی هستند و ممکن است از روکش پی وی سی هم برای آن‌ها استفاده شود.

درب‌های ضد سرقت ایتالیایی از جمله درب‌های گران‌قیمت در بازار محسوب می‌شوند که هم تغییرات نرخ ارز در این قیمت‌گذاری نقش دارد و هم شرایط کیفی آن‌ها نسبت به سایر محصولات موجود در بازار بهتر است. معمولاً در بین انواع درب ضد سرقت از این محصول به عنوان یک درب ضد سرقت لوکس یاد می‌شود و در پروژه‌های مسکونی و پروژه‌های اداری لوکس کاربرد دارند.

خرید درب ضد سرقت ارزان قیمت

پیش از اقدام به خرید درب ورودی ساختمان مهم ترین نکته، قیمت آن است. بسیاری از متقاضیان یک محصول را با قیمت پایین که از بهترین کیفیت هم برخوردار است را مدنظر قرار می دهند. پیشنهاد ما برای خرید درب ضد سرقت ارزان قیمت مراجعه به شرکت سنا درب امن است که بهترین مارک درب ضد سرقت را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. 09125610959