فضای بیرونی پاساژ تراسیتی آنتالیا

فضای بیرونی پاساژ تراسیتی آنتالیا

پاساژ تراسیتی آنتالیا کجاست؟

در یکی از خیابان‌های شلوغ شهر آنتالیا به نام «تکلی اوغلو» یک بازار لوکس و مدرن به نام تراسیتی وجود دارد که در سال 2011 راه‌اندازی شده است. این بازار یکی از جاذبه‌های اصلی شهر برای مردم بومی و گردشگران محسوب می‌شود. وجود پارک بازی مخصوص برای کودکان و فروشگاه‌هایی که بهترین برندهای دنیا را عرضه می‌کنند، از جمله دلایل محبوبیت این بازار است.

از جمله برندهایی که در مرکز خرید تراسیتی بلک نمایندگی دارند می‌توان به جک اند جونز، داگلاس، آرمانی، باربری، چاکرا، آدیداس، نایک و... اشاره کنیم.

در این بازار بیش از 30 فودکورت و رستوران نیز فعالیت دارد که نمایندگی بهترین برندهای مطرح دنیا از جمله پیتزا هات، کی‌اف‌سی، مک دونالد و .... را بر عهده دارند. ضمن اینکه اگر به غذاهای محلی ترکیه علاقمند هستید، می‌توانید به رستوران‌های تراسیتی نیز سر بزنید.

مرکز خرید TerraCity تنها یک بازار ساده برای خرید نیز و باید آن را یک مرکز سرگرمی برای تمامی گروه‌های سنی به حساب بیاوریم. در این بازار امنیت برقرار است و به دلیل تمیزی بازار و لوکس بودن فروشگاه، ساعت‌ها می‌توانید در آن چرخ بزنید و لذت ببرید. وجود یک سالن تئاتر (IMAX) هم بر مزیت‌های این بازار افزوده است. اگر عاشق آهنگ‌های هالیوودی هستید، حتما از این سالن دیدن کنید. این مرکز خرید در 6 طبقه تاسیس شده است که با پله برقی می‌توانید از همه طبقات دیدن کنید. پیشنهاد می کنیم در سفر خود با تور آنتالیا حتما از این مرکز خرید نیز بازدید کنید.

بازدید از پاساژ تراسیتی

تمامی فروشگاه‌های این بازار در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و یک راهروی عریض در بین آن‌ها واقع شده است تا همه بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی در راهروی فروشگاه حرکت کنند و اجناس را ببینند. آنچه این بازار را خاص و منحصر به فرد می‌کند، قرار گرفتن فروشگاه‌های مشابه در کنار همدیگر است. در بخش مد و فشن می‌توانید پوشاک زنانه بخرید. در قسمت لباس‌های بچگانه یک سالن بازی خانوادگی هم قرار دارد. همچنین یک بخش از بازار به فروش جواهرات و طلا اختصاص دارد.

برای خرید مواد غذایی هم لازم نیست ساعت‌ها به دنبال فروشگاه بگردید، در بخش‌هایی از بازار مثل فروشگاه‌های مواد غذایی مانند Migros یا Carrefour Express می‌توانید هر چیزی را که بخواهید تهیه کنید.

مکان و ساعت کار مرکز خرید تراسیتی

همانطور که گفتیم این بازار در خیابان تکلی اوفلو قرار دارد که با اتوبوس، دولموش یا تاکسی می‌توانید به آنجا بروید. این بازار همه روزه از ساعت 10 صبح تا نیمه‌های شب باز است و روز تعطیل ندارد. بنابراین در هر روزی که اراده کنید، می‌توانید سوار تاکسی شوید به تراسیتی بروید.

پاساژ تراسیتی در آنتالیا

پاساژ تراسیتی در آنتالیا

امکانات رفاهی مرکز خرید تراسیتی

در بازار تراسیتی آنتالیا امکانات زیادی فراهم است تا بازدیدکنندگان با کمترین مشکل بتوانند اجناسی را که می‌خواهند بخرند. این بازار 6 طبقه دارای آسانسور و پله برقی است که دسترسی به طبقات را برایتان ساده‌تر کند. طیف گسترده‌ای از انواع فروشگاه‌ها نیز در این مرکز خرید وجود دارد که هر چیزی را نیاز داشته باشید می‌توانید از اینجا تهیه کنید.

رستوران‌هایی مانند Pizza Hut ،KFC ،Burger King و فست فودهای زنجیره‌ای بین‌المللی مشهور دنیا نیز در تراسیتی شعبه دارند و اگر عاشق غذاهای بین‌المللی مثل پیتزای ایتالیا یا مک دونالد آمریکایی هستید، بدون سفر به این کشور‌ها می‌توانید در تراسیتی طعم آن‌ها را تجربه کنید.

اگر همراه با خانواده به ترکیه سفر کرده‌اید و می‌خواهید برای فرزندان خود لباس بخرید، باید به طبقه اول مرکز خرید بروید. پارک تفریحی با مدرن‌ترین تجهیزات روز دنیا مثل قطار Ocean Express کودک شما را حسابی سرگرم می‌کند. این قطار بازی به مدت 30 دقیقه از کنار سواحل زیبای ترکیه عبور می‌کند و می‌تواند یک خاطره هیجان‌انگیز از سفر آنتالیا را برایتان ثبت کند.

اگر عاشق فیلم هستید، به سینمای IMAX بروید و فیلم‌های پرفروش هالیوودی را تماشا کنید. چندین سالن بولینک، میزهای بیلیارد، و بازهای آرکید برای کودکان و بزرگسالان از جمله امکانات این مرکز خرید است.

برندهای معروف در پاساژ تراسیتی آنتالیا

همانطور که گفتیم در مرکز خرید تراسیتی بلک برندهای مطرح شعبه دارند که می‌توانید وسایل مورد نیاز خود را از این بازار تهیه کنید. اچ اند ام، آدیداس، زارا، نایک و... همگی دارای فروشگاه هستند که هر چیزی را بخواهید به صورت اورجینال در مقابل شما قرار می‌گیرد و می‌توانید با قیمت مناسب تهیه کنید.

البته برندهای مطرح فقط شامل پوشاک نیست و می‌توانید عطر و ادکلن هم از این فروشگاه خریداری کنید. از جمله مارک‌های شناخته شده عطر و ادکلن می‌توان به بولگاری، کالوین کلین، باربری، تام فورد، ورساچه و... اشاره کرد. اگر هم اهل خرید وسایل الکترونیکی از قبیل گوشی، آیپد، هدفون، تبلت و... هستید، باز هم می‌توانید از بازار تراسیتی آنتالیا خرید کنید.

برندهای مختلف در مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

برندهای مختلف در مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

چطور از مرکز شهر آنتالیا به پاساژ تراسیتی برویم؟

همانطور که گفتیم برای رفتن به این بازار می‌توانید با تاکسی بروید که کرایه آن از فرودگاه 50 لیر است. این مرکز خرید ایستگاه شاتل و اتوبوس هم دارد که هزینه دسترسی به مرکز خرید 25 لیر است. البته اتوبوس‌ها فقط در ساعات خاصی از روز به سمت این بازار حرکت می‌کنند و باید زمان زیادی منتظر بمانید تا با اتوبوس حرکت کنید. اگر از قبل برنامه ریزی کرده‌اید و می‌دانید دقیقا چه ساعتی اتوبوس می‌آید و کی باید در ایستگاه منتظر بمانید، هزینه رفت و آمد شما ارزان‌تر از تاکسی خواهد بود.

اگر نمی‌دانید بعد از مرکز خرید ترا سیتی مقصد بعدی کجاست و باید کی و کجا بروید، توصیه می‌کنیم یک خودرو اجاره کنید و از مرکز شهر یا فرودگاه به سمت بازار بروید. شما می توانید هتل های آنتالیا در نزدیکی مرکز خرید تراسیتی را رزرو کنید تا راحت تر به این مرکز خرید دسترسی داشته باشید.

نکات مهم قبل از رفتن به مرکز خرید تراسیتی

این بازار  در کل ایام هفته باز است. البته در روزهای شنبه و شنبه برای بازدیدکنندگانی که قصد خرید مواد غذایی یا رفتن به رستوران را دارند، بازار تا نیمه‌های شب نیز باز است. شما می‌توانید با رفتن به وبسایت این مرکز خرید اطلاعات مربوط به دسترسی، ساعات کار را به طور دقیق بدست آورید.

پارک خودرو در مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

اگر با خودروی شخصی خود از ایران به ترکیه رفته‌اید یا در این شهر ماشین اجاره‌ کرده‌اید، می‌توانید آن را در پارکینگ مرکز خرید پارک کنید. گذاشتن ماشین در پارکینگ هیچ هزینه‌ای ندارد و برای عموم آزاد و رایگان است.

حرف آخر

اگر به دنبال بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید در آنتالیا هستید، تراسیتی یکی از این بازارهاست. اگرچه سال راه‌اندازی آن در 2011 انجام شده، اما بارها مورد بازسازی قرار گرفته است و ظاهر لوکس و مدرن دارد. این مرکز خرید 6 طبقه است که می‌توانید هر وسیله‌ای را که بخواهید از اینجا تهیه کنید.

همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفرهای ویژه بهرمند شوید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس مسافرتی مهرپرواز سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است تا بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه دهیم که در تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با 02188507190 تماس بگیرید یا به آدرس زیر مراجعه کنید:

آژانس هواپیمایی مهرپرواز |mehrparvaz