لذا در تصمیم گیری های مدیران این مجموعه همواره اولویت با نظرات کاربران است و به همین دلیل و با توجه به درخواست های مکرر شما مشتریان گرامی طرح خرید اقساطی بهمن موتور، خودرو فیدلیتی و خرید اقساطی ایران خودرو به عنوان مواردی مهم در دستور کار قرار گرفته است تا مشتریت بتوانند خودرو محبوب فیدلیتی خود را با شرایط عالی در کوتاه ترین زمان خریداری کنند. بنابراین اگر به دنبال خرید اقساطی بهمن موتور با شرایط فوق العاده در نمایندگی کیان خودرو هستید پیشنهاد می کنم تا انتها همراه ما باشید.

فروش اقساطی فیدلیتی در کیان خودرو در سال 1402

در مواجهه با بحران اقتصادی و تورم سرسام آور که بازار خودرو را در سال های اخیر تاریک کرده است، کیان خودرو تصمیم گرفته است تا خرید اقساطی بهمن موتور و خرید اقساطی ایران خودرو را انعطاف پذیرتر کند تا افراد بتوانند با حداقل پیش پرداخت صاحب خودرو مورد علاقه خود شوند. کیان خودرو به جای دریافت مبلغ مشخص شده به عنوان پیش پرداخت ، بستری برای خرید اقساطی بهمن موتور با حداقل سرمایه و حداقل پیش پرداخت فراهم می کند.

بنابراین اغلب کاربران فضای مجازی و مشتریان بر این باور هستند که بهترین نمایندگی برای خرید اقساطی بهمن موتور و خرید اقساطی ایران خودرو، مجموعه کیان خودرو است. ما در سال جاری همانند سال قبل به تحویل آنی خودرو بعد از عقد قرارداد پایبند هستیم. ما شرایط مردم در این اوضاع نابسامان اقتصادی درک می کنیم به خاطر همین موضوع تعداد و مبلغ اقساط با خریدار مشخص و تعیین می شود.

شرایط فروش خودرو فیدلیتی توسط کیان خودرو

اگر هنوز فکر می کنید که خرید اقساطی خودرو فقط مربوط به خودروهای رده پایین داخلی است باید بگوییم که کاملا اشتباه تصور می کنید. شما با کیان خودرو می توانید هر خودرویی در هر رنج قیمتی را برای خود به راحتی خریداری کنید و آرزوی سوار شدن یک خودرو خوب را برای خود برآورده کنید. شما عزیزان با شرایط زیر می توانید خودرو جذاب فیدلیتی را برای خود تهیه کنید.

  • خرید اقساطی بهمن موتور خودرو فیدلیتی با بازپرداخت بلند مدت

  • سند خودرو در کیان خودر در طرح خرید اقساطی بهمن موتور به نام خریدار ثبت می شود

  • شما در کیان خودرو با حاشیه سود خیلی کم و قیمت واقعی صاحب خودرو فیدلیتی می شوید

  • دادن مشاوره های رایگان به مشتریان عزیز قبل از خرید اقساطی بهمن موتور و خرید اقساطی ایران خودرو

  • قراردادها به صورت کاملا واضح و روشن در کیان خودرو نوشته می شود

  • کیان خودرو به تمامی بندهای خود در قرارداد عمل خواهد کرد

  • تحویل فوری خودرو جذاب فیدلیتی به مشتریان

  • شما با کمترین سرمایه و پیش پرداخت می توانید صاحب خودرو فیدلیتی شوید

  • تعیین مبلغ قسط و تعداد اقساط بر عهده مشتری مشتری است

آشنایی با طراحی داخل کابین و داشبورد فیدلیتی

این کراس اور جذاب چینی بهمن موتور در دومدل 7 نفره و 5 نفره طراحی و مونتاژ شده داخل ایران می باشد. اما همانطور که انتظار می رفت خانواده های ایرانی از آن استقبال کرده اند چرا که خودروی جادار و ایده آلی برای گردش به نظر می رسد. طراحی داخلی آن نیز بی نقص و استثنایی به نظر می رسد. طراحان متخصص چینی سعی کردند بین ظاهر بیرونی و فضای داخلی هماهنگی ایجاد کنند و همین ضخامت خطوط بدنه و بیرونی در فضای داشبورد اعمال شده است.

برخلاف بسیاری از خودروهای چینی، مواد به کار رفته در داخل کابین و روکش صندلی ها به طور کلی درجه یک نیستند، اما Fidelity از این قاعده مستثنی است. جنس صندلی ها و تودوزی از چرم مرغوب است و صندوق عقب از فضای مناسبی برخوردار است. گفتیم که طراحان داخلی این خودرو سعی کرده اند تناسب خوبی بین بدنه و عناصر داخلی ایجاد کنند، نمونه ای از این هماهنگی را در استفاده از المان های آلومینیومی درخشان در فضای داخلی با نگین های شیشه ای درخشان در فضای بیرونی می ‌بینیم.

مشخصات فنی و موتوری خودرو فیدلیتی

بیایید در این مقاله از کیان خودرو نگاهی به مشخصات فنی خودرو چینی فیدلیتی بیاندازیم. به این ترتیب می توانید تصمیم بهتری در مورد خرید اقساطی بهمن موتور خودرو فیدلیتی بگیرید. خودروی فیدلیتی دارای موتور 1.5 لیتری توربو با قابلیت تولید حداکثر 155 اسب بخار قدرت با گشتاور 230 نیوتن متر است و تولید این نیرو توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو انتقال می ‌یابد. این جزئیات فنی باعث افزایش عملکرد خودرو و کاهش مصرف بنزین و سازگاری گشتاور با عملکرد آن شده و توانسته است آن را به یکی از قوی ترین خودروها برای سفرهای شهری در حومه شهر و کوه پایه ای تبدیل کند.

از این رو کیان خودرو با در نظر گرفتن شرایط عالی خرید اقساطی بهمن موتور توانسته علاقه ‌مندان این خودرو با شرایط ایده آل اقدام به خرید این خودرو کنند.

طراحی ظاهری خودرو فیدلیتی

طراحی مدرن و جذاب خودرو فیدلیتی یکی از بزرگترین نقاط قوت این خودرو است. اگرچه طراحی آن انحصاری نیست و برگرفته از ظاهر بسیاری از خودروهای هم کلاس است، اما خودروساز به نتیجه مطلوبی در ظاهر کلی خودرو دست یافته است. این خودرو ظاهری خشن و در عین حال جذاب دارد و نمای جلوی آن کاملا این حس را به مخاطب منعکس می کند.

طراحان چینی با استفاده از روکش مشکی، چراغ و جلو پنجره بزرگ سعی کردند از عناصر لوکس و مدرن در خودرو استفاده کنند. طراحان سعی کرده اند با ایجاد خطوط بدنه در نمای جانبی سرعت و حرکت را به نمایش بگذارند و وقتی از پشت به این خودرو نگاه کنیم اسپرت به نظر می رسد. شما عزیزان در مجموعه کیان خودرو و شرکت در طرح خرید اقساطی بهمن موتور و خرید اقساطی ایران خودرو می توانید صاحب خودرو مورد علاقه خود شوید و از آن نهایت لذت را ببرید.

مشخصات ایمنی و رفاهی خودرو فیدلیتی

خودرو فیدلیتی عرضه شده در طرح خرید اقساطی بهمن موتور توسط کیان خودرو امتیاز ایمنی قابل قبولی برای علاقه مندان به این غول شاستی بلند فراهم کرده است. از امکانات ایمنی این خودرو می توان به دوربین 360، ایربگ راننده و سرنشینان، هشدار دهنده منحرف شدن از خطوط، سیستم تشخیص وجود مانع، ترمزهای کمکی و ترمز دستی برقی با توقف خودکار اشاره کرد. در ادامه به مشخصات رفاهی این خودرو می پردازیم.

همانطور که قبلا ذکر شد، فیدلیتی خودرویی جادار، مدرن و زیبا است که لذت سفرهای خانوادگی را چند برابر می کند. گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو، فرمان برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، شارژ وایرلس موبایل، انتقال تصویر موبایل به مانیتور خودرو و صندلی های برقی بخشی از امکانات این خودرو هستند.