دانلود سریال رهایم کن قسمت ۱۵ پانزدهم، دانلود قسمت 15 رهایم کن کامل، دانلود قسمت ۱۵ سریال رهایم کن، دانلود قسمت پانزدهم سریال رهایم کن. سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری به هنرمندی پرداخته‌اند.

***********************

برای دانلود سریال رهایم کن قسمت 15 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال رهایم کن قسمت 15

************************

بازیگران سریال رهایم کن:

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی

درباره سریال رهایم کن:

سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان سریال رهایم کن:

هاتف و حاتم دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند...

سایر عوامل سریال رهایم کن:

سرپرست نویسندگان و تهیه‌کننده: مجید مولایی / کارگردان: شهرام شاه‌حسینی / نویسندگان: سینا شفیعی، سجاد ابوالحسنی

مدیر فیلمبرداری: آرش رمضانی / مدیر تولید: فواد بور بور / جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظر فصیحی / صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق / طراح صحنه: سهیل دانش‌اشراقی / تدوین: عماد خدابخش / مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی / طراح چهره‌پردازی: عباس عباسی / موسیقی: بامداد افشار / مشاور انتخاب بازیگر: پانته‌آ پناهی‌ها / مدیر اجرایی: کامبیز دارابی / طراحان لباس: مارال جیرانی، نازنین خزاعی / دستیاران اول کارگردان: علیرضا هاشمی، افشین آقایی / منشی صحنه: هدیه نصیری / مدیر برنامه‌ریزی: سجاد دین‌پرست / عکاس: امید صالحی

دانلود رئالیتی شو ناتو

در رئالیتی شوی ناتو چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه 10 پرسش سخت و گاهی اوقات خنده‌دار از آنها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درست برسند. از میان این بازیکنان، یک نفر نقش «ناتو» را برعهده دارد. ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می‌داند. به غیر از بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند هیچ‌کس حتی مجری برنامه، از هویت این بازیکن اطلاعی ندارد.

************************

برای دانلود سریال ناتو قسمت 7 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال ناتو قست 7

************************

درباره سریال ناتو

در رئالیتی‌شوی «ناتو» چند بازیکن حضور دارند. در طول مسابقه ۱۰ پرسش سخت و گاهی اوقات خنده‌دار از آنها پرسیده می‌شود و بازیکنان باید با هم به پاسخ درست برسند. در صورتی که بازیکنان به هر سوال، جواب درست بدهند مبلغی را به عنوان جایزه دریافت می‌کنند و به ازای هر جواب غلط، همان مبلغ از جایزه آنها کم خواهد شد.  از میان این بازیکنان، یک نفر نقش «ناتو» را برعهده دارد.

 ناتو کسی است که جواب تمام سوالات را از قبل می‌داند. به غیر از بازیکنی که نقش ناتو را ایفا می‌کند هیچ‌کس حتی مجری برنامه، از هویت این بازیکن اطلاعی ندارد. «ناتو» در ۲۱ قسمت آماده پخش شده  است . هر قسمت از این برنامه زمانی بین ۵۱ دقیقه تا یک ساعت و ۲۰ دقیقه دارد. مهدی صفی‌یاری تهیه‌کننده و کارگردان «ناتو» است. محمدرضا علیمردانی نیز اجرای این برنامه را برعهده دارد.

سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک از تازه‌ترین محصولات اختصاصی پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته میباشد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است. و از جمله بازیگران این سریال میتوان به حامد بهداد، امیر جعفری و مجتبی پیرزاده اشاره کرد

************************

برای دانلود سریال قهوه ترک قسمت 3 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت سوم سریال قهوه ترک

************************

بایگران سریال قهوه ترک

حامد بهداد، امیر جعفری و مجتبی پیرزاده از بازیگران اصلی «قهوه ترک» هستند.

تازه‌ترین محصولات اختصاصی پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته به‌زودی منتشر خواهد شد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است.

در صورت تمایل به دانلود فیلم ایرانی به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس filmekade ارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.