شرکت فناوری اطلاعات پارمیس، از جمله شناخته ­شده ­ترین مراکز فعال در زمینه تولید انواع نرم افزار ­حسابداری به شمار می­رود. سازمانی که، در طول فعالیت خود از سال 1383 تاکنون سعی داشته نیروهایی خبره و نخبه رابه کار بگیرد. پارمیس، همواره هدف اصلی خود را جلب رضایت مشتریان و برآوردن نیازهای آن­ها با تولید انواع و اقسام نرم افزار حسابداری قرار داده است.

مزایا نرم افزار حسابداری پارمیس

مزایا نرم افزار حسابداری پارمیس

این شرکت، شعار مهم « از خانه ­ای کوچک تا کارخانه ­ای بزرگ » را همواره سرلوحه کار خود قرار داده و بر روی کیفیت انواع نرم افزار حسابداری تولیدی در مجموعه خود تأکید فراوانی دارد. تیم کاردان پارمیس، تمامی محصولات خود را بعد از انجام تحقیقات و بررسی ­هایی گسترده در رابطه با نیازهای صنف­ های مختلف تولید و به مشتریان عرضه کرده است.

نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار، فقط دو نمونه از نرم افزارهای حسابداری پارمیس هستند که با داشتن محیط کاربری بسیار ساده نظر افراد را به خود جلب کرده­اند.

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

نرم افزار حقوق و دستمزد، از جمله پرمخاطب­ترین نرم افزارهای حسابداری به شمار رفته و مدیریت چرخه عملیات حقوق و دستمزد مجموعه ­های اقتصادی را به بهترین نحو ممکن انجام می­دهد. در گذشته، با نشستن پای حرف­های حسابدار یک شرکت، متوجه دل پر وی از نگهداری سابقه پرداختی ­های ماهیانه کارکنان شرکت و محاسبه بدون خطای آن می­شدید.

اما نرم افزار حقوق و دستمزد، به حسابداران در تنظیم فیش ­های حقوقی آن­هم بدون هیچ­گونه اشتباهی در محاسبات کمک زیادی می­کند. تمام این فعالیت­ها تنها با یادگیری مؤثر این نرم افزار حسابداری امکان­پذیر است. بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد الزاماٌ باید ویژگی­هایی داشته باشد که در ادامه به طور مفصل راجع ­به آن­ها توضیح می­دهیم.

  • پیوست کلیه اسناد و مدارک کارکنان مجموعه

حفظ و بایگانی کلیه مدارک و اسناد پرسنل یک مجموعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که، بعید نیست در آینده ­ای نزدیک به شماری از این سندها احتیاج داشته باشید. در نرم افزار حقوق و دستمزد، می­توان کلیه فیش­های حقوقی را همراه با جزئیات کامل آن­ها ذخیره کرد. به این ترتیب، در صورت شکایت پرسنل از پرداخت­ نکردن تمام و کمال پرداختی ماهیانه به وسیله کارفرما، به راحتی می­توانید به این اطلاعات موثق دسترسی پیدا کنید.

  • صادر کردن احکام حقوقی کارکنان مجموعه به شکل شناور

شرایط کاری پرسنل یک مجموعه، ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. به عبارت دیگر، شماری از کارها به شکل نیمه­ وقت و برخی دیگر پاره­ وقت و حتی تمام­ وقت قابل تعریف هستند. برخی اوقات، سازمان اقتصادی به صورت دورکاری یا پروژه ای با افراد همکاری می­کند.

صادر کردن کلیه احکام حقوقی پرسنل شرکت آن­هم به شکل شناور، یکی از ویژگی­ های مهم نرم افزار حقوق ودستمزد برای سازمان­ها و کسب­ و کارهای مختلف است. در واقع، شما می توانید براساس تعریف شیفت و یا شرایط کاری نیروهای انسانی کارکرد ماهیانه آن­ها را ثبت کرده و بر طبق آن حقوقشان را حساب کنید.

  • مدیریت اصولی اقساط کارمندان در نرم افزار حقوق و دستمزد

اعطای وام و تسهیلات، با در نظر گرفتن شرایط و همین­طور پرداختی ماهیانه از جمله مزایایی است که، هر کدام از مجموعه­ ها برای پرسنل خود در نظر دارند. هر حسابدار، باید برای درج مبلغ اقساط پرسنلی که از شرکت وام گرفته و سررسید قسط ­های آن­ها فرا رسیده اقدامات لازم را انجام دهد. حسابداران از طریق نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس، به راحتی اقساط کارمندان را مدیریت کرده  و این مورد را در فرمول­ نویسی فیش حقوقی آن­ها درج می­کنند.

  • تهیه کردن فایل بانک در برنامه حسابداری حقوق و دستمزد

یکی از مباحث مهم و قابل ­توجه در رابطه با حقوق و دستمزد پرسنل، واریز آن به حسابشان است. چرا که، همین موضوع هزینه ­هایی را نیز برای شرکت به دنبال دارد. بالاخص در رابطه با سازمان­های اقتصادی با تعداد کارکنان بالا، پرداخت آنلاین حقوق پرسنل بدون نیاز به مراجعه به بانک و هدر رفتن وقت بسیار مهم است. از دیگر ویژگی­های خاص بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد، می­توان به تهیه فایل بانک و واریز پرداختی ماهیانه پرسنل به وسیله درگاه اینترنتی بانک موردنظر اشاره کرد.

  • تهیه­ کردن لیست یا فایل بیمه به وسیله نرم افزار حقوق و دستمزد

پرداخت حق بیمه کلیه پرسنل یکی از مهم­ترین شرایط استخدامی شرکت­هاست که، تمامی کارفرمایان ملزم به اجرای آن هستند. در نتیجه، هر کارفرمایی الزاماٌ باید برای تهیه لیست و حق بیمه کارمندان در هر ماه اقدامات لازم را انجام دهد. مبلغ بیمه باید براساس حقوق پرداختی به افراد و بدون هیچ خطایی محاسبه و پرداخت گردد. در حال حاضر، به راحتی می­توان برای پرداخت لیست بیمه به صورت آنلاین اقدامات لازم را انجام داد. فقط کافیست فایل آن را در قالب گزارش از نرم افزار حقوق و دستمزد استخراج کرده و آن را در وبسایت samt.tamin آپلود بفرمایید.

مزایا نرم افزار انبار پارمیس

مزایا نرم افزار انبار پارمیس

نرم افزار انبار را می­توان یکی از مهم­ترین رکن­های مدیریت دقیق و صحیح کسب­ و کارها فارغ از کوچکی یا بزرگی آن­ها دانست. در گذشته، امکانات زیادی در دسترس حسابداران انبار نبوده و مدیریت و ثبت اجناس تنها به شکل دستی صورت می­گرفت. اما با این روش، امکان بروز خطا و مشکلاتی در فروش و شمارش کالاها دور از ذهن نبود.

در حال حاضر و با تولید نرم افزار انبار پارمیس، تمامی اقدامات مذکور در زمانی بسیار کوتاه و بدون هیچ اشتباهی انجام می­شود. کنترل اصولی و دقیق گردش و موجودی کلیه کالاها، انبارگردانی اتوماتیک و پیشرفته و همین­طور بهره­ گیری از بارکد تنها چند مورد از ویژگی­های نرم افزار انبار پارمیس به شمار می­رود.

نرم افزار انبار پارمیس، با داشتن بهره ­وری بالا یکی از محبوب­ ترین­ها به شمار می­رود برنامه حسابداری که، هدف اساسی از تولید آن مدیریت هر چه بهتر فرآیندهای انبار همراه با ارائه گزارش ­ها و آمارهایی دقیق است.

  • به وسیله نرم افزار انبار، دیگر خبری از روش وقت­ گیر و هزینه ­بر دستی نبوده و تمامی کارها به شکل خودکار و به کمک آخرین تکنولوژی روز دنیا صورت می­گیرد.

  • ثبت و مدیریت موجودی کلیه کالاهای فاسدشدنی، کمیاب، تاریخ­ گذشته و آماده برای فروش و تعداد اجناس وارده و صادره به وسیله نرم افزار انبار به راحتی امکان­پذیر است.

  • هدف اصلی از تولید و عرضه نرم افزار انبار پارمیس، دسترسی راحت و ساده به کلیه گزارشات و کنترل اصولی و دقیق بر روی گردش اجناس است. به این ترتیب و با استفاده از نرم افزار انبار فرآیند انبارداری به امری مکانیزه تبدیل شده و انجام امور آسان می­گردد.

نرم افزار انبار پارمیس، امکانات مختلفی را در خود جای داده که از میان آن­ها می­توان از موارد زیر نام برد:

  • سفارش کالاهای موردنیاز به وسیله نرم افزار حسابداری انبار

  • معرفی و شناسایی کلیه مشخصات هر یک از کالاها همچون واحد اندازه­ گیری کالا، نوع و کد آن با نرم افزار حسابداری انبار

  • امکان دسته ­بندی مشخصات کلیه اقلام موجود در انبار از طریق نرم افزار حسابداری انبار

  • درج آدرس کالاهای انبار جهت جستجو و دسترسی راحت به آن­ها به کمک نرم افزار حسابداری انبار

جمع ­بندی

انواع نرم افزار حسابداری تولیدی در مجموعه پارمیس، همراه با مشاوره و دموی رایگان خدمت مشتریان ارائه می­شوند. تیم کارشناسان حاضر در مجموعه، آماده خدمت ­رسانی به شما در این رابطه بوده و از هیچ تلاشی برای داشتن انتخابی بهتر در زمان خرید نرم افزار حسابداری دریغ نمی­کنند.

برای خرید و دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت ParmisIT مراجعه فرمایید.