در سال 1401 یکی از خدمات مهم و ارزشمندی که شرکت آروا به وجود آورد و در جهت نوسازی صنعت ابزار آن را اجرا کرد، طرحی بود که صاحبان مشاغل می توانستند دستگاه جوش قدیمی و فرسوده و حتی سوخته و خراب خود را با هر برندی که باشد، تحویل دهند و یک اینورتر جوشکاری آروا نو با 70 ماه گارانتی تحویل بگیرند.

 این کار برای اولین بار در ابزار با این حجم از گستردگی و وسعت انجام می شود و با توجه به استقبال هموطنان از این طرح، آروا در نظر گرفت برای بار دیگر این طرح را اجرایی کند.

همه ما به دنبال این هستیم تا جایی که ممکن است از هزینه های اضافی صرف نظر کنیم و برای دستگاه های قدیمی و تعمیر ناپذیر خود هزینه های اضافی نتراشیم. اما عملا این کار غیر ممکن است. آروا توانست هر غیر ممکنی را ممکن سازد و این طرح نشان دهنده عزم راسخ مدیریت در آروا می باشد که در نظر دارد با اجرای آن تمامی کسانی که در صدد نوسازی کسب کار خود هستند از آن استفاده نمایند.

شرایط ویژه استفاده از طرح تعویض دستگاه جوش فرسوده

شرایط ویژه استفاده از طرح تعویض دستگاه جوش فرسوده

در راستای مسئولیت اجتماعی و حمایت از کسب و کارها، طرح تعویض اینورتر جوشکاری برای نوسازی صنعت ابزار ایران توسط آروا انجام شده است. در این طرح دستگاه‌های جوش قدیمی، فرسوده و خراب تحویل گرفته می‌شود و یک دستگاه اینورتر جوشکاری آروا با ۷۰ ماه گارانتی تحویل داده می‌شود. تاکید می‌کنم، با هفتاد ماه گارانتی.

با استفاده از این طرح صاحبان مشاغل می‌توانند کسب و کار خود را گسترش دهند و هزینه‌های بیهوده و اضافی برای دستگاه جوش قدیمی خود نداشته باشند. برای اینکه با خوبی از مزیت هایی که این طرح دارد آشنا شوید برای شما چند نمونه از مزیت های مهمی که هر صنعتگری دنبال آن می باشد را مطرح می کنیم.

  1. هزینه تعمیر دستگاه جوش فرسوده :میانگین ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

  2. هزینه لوازم جانبی :میانگین ۵۰۰ هزار تومان

  3. ۲۶ % تخفیف : ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای اینورتر با رنج قیمت ۴ میلیون تومان

  4. ۷۰ ماه گارانتی آروا : با ارزش تقریبی ۱ میلیون تومان

  5. عدم پرداخت هزینه جهت تعمیر دستگاه جوش

  6. دریافت رایگان کابل، انبر جوش و انبر اتصال همراه با اینورتر جدید

  7. دریافت اینورتر جدید و با کیفیت آروا با ۲۶ درصد تخفیف

  8. بهره مند شدن از ۷۰ ماه گارانتی

  9. در اختیار داشتن دستگاه جدید و با کیفیت به جای دستگاه قدیمی و تعمیر شده

روش های استفاده از طرح تعویض دستگاه جوش فرسوده با اینورتر جوشکاری آروا

روش های استفاده از طرح تعویض دستگاه جوش فرسوده با اینورتر جوشکاری آروا

برای بهره مندی از این طرح شما می توانید از دو مسیر استفاده نموده و اینورتر مورد نظر خود را تحویل نمایید.

مسیر اول:

 ابتدا می توانید نمایندگی شهر خود را انتخاب نمایید و یا به فروشگاه های مجاز آروا مراجعه و پس از این مرحله می توانید اینورتر قدیمی و فرسوده خود را تحویل دهید و اینوتر جوشکاری آروا را با لوازم جانبی رایگان تحویل بگیرید.

مسیر دوم:

اگر در شهر شما نمایندگی رسمی آروا وجود ندارد، می توانید با شماره های قرار داده شده در صفحه طرح تعویض اینورتر جوشکاری آروا تماس گرفته و دستگاه خود را برای ما ارسال کنید. در این روش نیز می توانید دستگاه اینورتر جوشکاری آروا را با 26 درصد تخفیف خریداری نمایید.

این طرح از خرداد ماه سال 1402 شروع شده است و از شرایط ویژه ای برخوردار می باشد که برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های بیشتر می توانید وارد سایت شرکت آروا شوید و یا با مشاوران این شرکت تماس حاصل نمایید.