دانلود سریال قهوه ترک قسمت ۳ سوم، دانلود قسمت 3 قهوه ترک کامل، دانلود قسمت ۳ سریال قهوه ترک، دانلود قسمت سوم سریال قهوه ترک. سریال ایرانی قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته محصول کشور ایران میباشد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است. و از جمله بازیگران این سریال میتوان به حامد بهداد، امیر جعفری و مجتبی پیرزاده اشاره کرد.

************************

برای دانلود قسمت سوم سریال قهوه ترک به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال قهوه ترک قسمت ۳

************************

بایگران سریال قهوه ترک

بایگران سریال قهوه ترک

حامد بهداد، امیر جعفری و مجتبی پیرزاده از بازیگران اصلی «قهوه ترک» هستند.

تازه‌ترین محصولات اختصاصی پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته به‌زودی منتشر خواهد شد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است.

فیلمنامه این مجموعه توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش درآمده است. نغمه ثمینی پیشتر همراه با حسن فتحی نگارش سریال «شهرزاد» را عهده‌دار بود و رضایی‌راد هم که بیشتر در حوزه نمایشنامه‌نویسی فعالیت دارد، در فیلمی به کارگردانی سیروس حسن پور با نام «چوپان دروغگو» با ثمینی همکاری داشته است.

سریال نیوکمپ

سریال نیوکمپ به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال اکبر عبدی، حمید گودرزی، حسن معجونی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، حامد آهنگی، لادن ژاوه وند، ایمان صفا، فرزاد فرزین، لیلا اوتادی، ملیکا شریفی نیا و ساناز سعیدی به هنرمندی پرداخته‌اند..

************************

برای دانلود سریال نیوکمپ قسمت هفتم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 7 نیوکمپ

************************

بازیگران سریال نیوکمپ

بهرام افشاری, ترلان پروانه, فرزاد فرزین, حسن معجونی, گیتی قاسمی, لادن ژافه وند, ایمان صفا, لیلا اوتادی, ملیکا شریفی نیا, ساناز سعیدی, اکبر عبدی, حمید گودرزی

داستان سریال نیوکمپ

درباره خانواده ای است درسایت شرط‌بندی بازی فوتبال شرکت می کنند. این خانواده که دچار مشکل مالی زیادی شده است، پسر خانواده برای حل این بحران روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد. در 90 دقیقه بازی همه چیز ایده آل و بر وفق مراد او پیش می رود و امیدوار کننده است. ناگهان در دقیقه 91 بازی مسی به دروازه ایران گل می زند. این گل که باعث باخت او می شود باعث ایجاد داستان های جدیدی برای این خانواده می شود.

سریال اکتور

سریال اکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

برای دانلود قسمت بیست و دوم سریال آکتور به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 22 سریال آکتور

بازیگران سریال آکتور

‎ نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا

داستان سریال آکتور

داستان آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

درباره سریال آکتور

سریال ایرانی آکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی فر، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.