در حاشیه سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی، سید احسان خاندوزی به همراه تیم ویژه مدیران وزارت اقتصاد و دارایی، از کارخانه گروه صنعتی هافمن بازدید و جلسه مشترکی با مدیران این مجموعه برگزار کردند.

علی انوری، قائم مقام گروه صنعتی هافمن، در ابتدای این جلسه تصریح کرد، گروه صنعتی هافمن در سال ۱۳۸۴ با چهار خط اکسترودر Gruber و ظرفیت تولید سالانه ۷۲۰۰ تن انواع پروفیل های در و پنجره UPVC فعالیت خود را شروع کرد.

6

وی افزود در راستای طرح توسعه هافمن، ۵ خط اکسترودر به خطوط تولید هافمن اضافه گردید که ظرفیت تولید این مجموعه به ۱۶.۸۰۰ تن در سال افزایش پیدا کرد. انوری خاطر نشان کرد در نیمه دوم سال ۱۳۹۹ با توجه به افزایش تقاضا و نیاز بازار، اقدام به راه اندازی کارخانه دوم خود در شهرکرد کرد. این کارخانه با ۴ خط اکسترودر به مجموعه هافمن اضافه گردید و ظرفیت تولید این مجموعه به ۲۵.۸۰۰ تن افزایش یافت.

هافمن امروز بعنوان تنها شرکت دانش بنیان و اولین و تنهاترین مجموعه تولید کننده صنعت UPVC دارای گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان، توانسته به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC در منطقه تبدیل شود و در راستای طرح توسعه خود، با راه اندازی کارخانه تولید در و پنجره دو و سه جداره UPVC در کمالشهر، با ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰.۰۰۰ یونیت در و پنجره به عبارتی در و پنجره ۴۵.۰۰۰ واحد مسکونی در سال بعنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان در و پنجره UPVC نیز در حال فعالیت می باشد.

7

 این گروه صنعتی، در سال ۱۳۹۹ با خرید و احیای کارخانه لبنیاتی پینار لبن تبریز، در حوزه مواد غذایی کشور نیز ورود پیدا کرد و کارخانه لبنیاتی پینار لبن تبریز نیز به مجموعه هافمن اضافه گردید. محمد حمیدیه، مدیر عامل گروه صنعتی هافمن، ضمن تقدیر از حضور دکتر خاندوزی در هافمن، در بیاناتش به مشکلات و مسائل پیش آمده در روند تولید پرداخت و پیشنهاداتی جهت بهبود وضعیت مطرح کرد. وی افزود، هافمن در سالهای آتی طرح هایی در راستای توسعه و رشد این مجموعه در تمامی واحدهای تولیدی خود، خواهد داشت.