دانلود سریال عقرب عاشق قسمت ۱ اول، دانلود قسمت ۱ عقرب عاشق کامل، دانلود قسمت 1 سریال عقرب عاشق، دانلود قسمت اول سریال عقرب عاشق، عقرب عاشق سریالی درام، عاشقانه و علمی تخیلی به نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی رضا محقق و کارگردانی حسین سهیلی زاده محصول سال ۱۴۰۲ کشور ایران است.. در این سریال محمدرضا فروتن، آرمان درویش، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، حسین پاکدل و شقایق فراهانی به هنرمندی پرداخته‌اند.

***********************

برای دانلود سریال عقرب عاشق قسمت 1 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال عقرب عاشق قسمت ۱

************************

بازیگران سریال عقرب عاشق:

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، حسین پاکدل، شقایق فراهانی، رویا جاویدنیا، آتنه فقیه نصیری، علی صلاحی، مهران رنجبر، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، شیدا یوسفی، هدایت الله سجادی، رضا پژوهی و پارسا صحرایی

درباره سریال عقرب عاشق:

سریال عقرب عاشق علاوه بر روایت یک درام عاشقانه‌ جذاب و تماشایی دارای جلوه های ویژه بصری منحصر به فردی میباشد.

داستان سریال عقرب عاشق:

داستان در مورد پسری به نام بهداد است که در اثر اتفاقاتی می‌میرد. حالا او را به سردخانه منتقل می‌کنند تا مراسم خاک‌سپاری او را مهیا کنند. درست زمانی که همه‌چیز تمام شده به نظر می‌رسد، اتفاقی عجیب رخ می‌دهد؛ جسد بهداد ناپدید شده است. پس از مدتی، بهداد سالم و سرحال در خیابان‌های تهران دیده می‌شود! اما او حالت طبیعی ندارد. حالا بهداد خیابان‌های شهر را به دنبال خون می‌گردد، خونی برای عقرب…

فصل دوم رئالیتی‌شوی

فصل دوم رئالیتی‌شوی پر مخاطب «پدرخوانده» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب بزودی به صورت اختصاصی در پلتفرم «فیلم‌ نت» منتشر خواهد شد. .

کامبیز دیرباز گرداننده محبوب فصل اول «پدرخوانده» همچنان اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

دانلود فصل 2 پدرخوانده

در خلاصه سناریوی مهیج و غافلگیر کننده فصل دوم «پدرخوانده» آمده است:

«مافیا‌ها کشتی دزدان دریایی را تصاحب کرده‌اند و جک گنجشکه میان مافیا‌ها و شهروندان سرگردان است!» . هنرمندان محبوب به همراه بهترین پلیرهای فصل اول «پدرخوانده» در این رئالیتی‌شو حضور دارند.

سریال قهوه ترک

سریال قهوه ترک از تازه‌ترین محصولات اختصاصی پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته میباشد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است. و از جمله بازیگران این سریال میتوان به حامد بهداد، امیر جعفری و مجتبی پیرزاده اشاره کرد

************************

برای دانلود سریال قهوه ترک قسمت 7 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 7 قهوه ترک

************************

بایگران سریال قهوه ترک

حامد بهداد، امیر جعفری و مجتبی پیرزاده از بازیگران اصلی «قهوه ترک» هستند.

تازه‌ترین محصولات اختصاصی پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته به‌زودی منتشر خواهد شد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است.

در صورت تمایل به دانلود فیلم ایرانی به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس filmekade ارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.