البته که شاید بتوان شهر زیبای لاهیجان را نیز در کنار شهر رشت قرار داد و از نظر وجود رستوران‌ها و کترینگ‌های بی نظیر، این دو شهر را بهترین شهرهای ایران معرفی کرد. آن چه در ادانه برآنیم، معرفی بهترین کترینگ شمال کشور بوده و هدف ما این است که تمامی آن چه از نظر خوردنی در خطه شمال ایران نیاز دارید را در این مقاله برای شما مهیا کنیم؛ پس در ادامه با ما باشید.

لذت غذا خوردن در بهترین کترینگ شمال کشور

رشت، شهری با تنوع غذایی بی ‌نظیر در شمال ایران است که هر علاقه‌ مندی به سفر و غذا خوردن را راضی خواهد کرد. لذت غذا خوردن در رشت، تجربه ‌ای بی ‌نظیر است که در ذهن شما به یادگار خواهد ماند. وقتی در رشت به رستورانی وارد می‌‌شوید، موقعیت جغرافیایی و فرهنگ منحصر به ‌فرد گیلان در تنوع غذاها بر تجربه شما تأثیر می‌‌گذارد.

غذاهای محلی گیلان

غذاهای محلی گیلان با استفاده از مواد اولیه عالی، طعمی بی ‌نظیر و خاص به غذاها می‌‌بخشند. از غذاهایی مانند میرزاقاسمی، کباب ترش، کباب تابه‌ ای، فسنجان، قرمه سبزی و انواع خورشت‌ها ‌می‌توان به عنوان غذاهای لذت بخش رشت یاد کرد. مزه‌‌ها و ادویه‌‌های محلی، عطر و بویی خوشایند و تکرار نشدنی به غذاها می‌‌بخشند. علاوه بر غذاهای محلی، در رشت می‌‌توان از غذاهای دریایی تازه و لذیذ نیز لذت برد. انتخاب غذاهای دریایی از رستوران‌های معتبر و با سابقه می‌‌تواند تجربه ای دل انگیز به شما بدهد.

علاوه بر طعم لذیذ غذاها، فضاهای رستوران‌های رشت نیز جذابیتی خاص دارند. بسیاری از رستوران‌ها در محیط‌های سنتی و متناسب با فرهنگ گیلانی طراحی شده ‌اند. دکوراسیون و آرایش رستوران‌‌ها به همراه موسیقی محلی و خدمت‌ رسانی دلنشین، برای شما تجربه ‌ای بی ‌نظیر را خلق می‌کند. بنابراین، لذت غذا خوردن در رشت بیش از انتظار خواهد بود.

بزرگترین کترینگ ایران؛ با عطر گل رازقی

شاید کمی سخت باشد که از میان تمامی کترینگ‌ها و رستوران‌هایی که در شمال کشور و به خصوص شهر زیبای رشت وجود دارد، بهترین و بزرگترین آن را انتخاب کرده و معرفی کرد. اما وقتی تمامی ویژگی‌ها و شرایط رستوران‌های زنجیره‌ای رازقی را بررسی می‌کنیم، می‌توانیم به این نتیجه برسیم که بزرگترین کترینگ گیلان، رستوران رازقی است که تمام موارد رفاهی را برای مشتریان خود در نظر گرفته ‌است. گروه رستوران‌های رازقی، به عنوان بزرگترین کترینگ رشت، آمادگی پذیرایی از مشتریان گرامی را در تمامی وعده‌ها دارد.

بهترین کترینگ شمال کشور

آوای خوش طعم‌ها شنیدنی نیست مگر در رستوران‌های زنجیره‌ای رازقی. اگر در حال گذراندن اوقات در شهر رشت هستید و البته حس گرسنگی آن قدر بر شما غلبه کرده است که در انتخاب رستوران دچار مشکل شده‌اید، اصلا نگران نباشید! گروه رستوران‌های رازقی، با آمادگی پذیرایی از شما برای تمامی وعده‌ها، می‌تواند مشکل شما را در هر جای شهر رشت که باشید حل کند.

شعبه رازقی اکسپرس در رشت

شعبه رازقی اکسپرس در رشت به عنوان بهترین کترینگ شمال کشور، تنوع بسیار زیاد و البته وسوسه کننده‌ای از انواع غذاهای محلی، بین المللی و ایرانی اصیل را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. نکته خیلی مهم در رابطه با این گروه از رستوران‌ها این است که در کم‌ترین زمان ممکن، غذای شما را تحویل می‌دهند.

بزرگترین کترینگ گیلان

شاید یکی از بهترین تفریحات در هر شهری که به سر می‌برید مزه کردن غذاهای محلی آن خطه باشد. البته که در ناحیه شمال ایران، این کار مزه‌ای دیگر دارد و دلیل آن هم این است که غذاهای شمالی، تنوعی از طعم و مزه را به خصوص همراه با انواع سبریجات معطر برای شما فراهم می‌آورند.

بهترین کترینگ رشت

 البته که در رشت و لاهیجان و البته دیگر شهرهای شمال ایران، تعداد بی شماری رستوران بی نظیر و کترینگ با بالاترین کیفیت وجود دارند. اما شاید بتوان گفت شعبات رستوران‌های رازقی، در شهر رشت و لاهیجان، به نحو احسن نیازهای خوراکی شما را به خصوص در زمینه تأمین غذاهای محلی شمالی، برآورده می‌کنند. برای سفارش آنلاین کلیک کنید.

بزرگترین کترینگ گیلان

شاید بی دلیل نباشد که لقب بزرگترین کترینگ گیلان، برای رستوران‌های رازقی البته از جانب مشتریان وفادار این مجموعه، انتخاب شده است. انواع باقالی قاتق، خورش ترش، میرزا قاسمی و البته تعداد بی شمار دیگری از انواع غذاهای محلی شمالی با بالاترین کیفیت در این رستوران‌ها طبخ و برای مشتریان گرامی آماده می‌شود و دقیقاً به همین دلیل است که می‌توان مجموعه رستوران‌های رازقی را در لیست بزرگترین کترینگ رشت قرار داد.

امروزه با توجه به تغییرات زیادی که سبک زندگی افراد کرده است و نوع خورد و خوراک دچار تغییرات فراوانی شده است، بسیاری از افراد وگن بوده و گوشت را از وعده‌های غذایی خود حذف کرده اند. البته می‌توان گفت شاید این افراد نتوانند گزینه‌های زیادی را در منوهای رستوران‌ها و کترینگ‌ها پیدا کنند، چرا که در اکثر غذاها گوشت وجود دارد و انتخاب‌های زیادی برای این افراد باقی نمی‌ماند.

 اما بزرگترین کترینگ گیلان، خبر خوبی را برای افراد وگن در نظر دارد. اگر وگن هستید، سری رستوران‌های رازقی، در رشت و لاهیجان، منوی بی نظیری را برای شما در نظر گرفته است. شما می‌توانید تنوع بی نظیری از انواع غذاهای بدون گوشت را در منوی رستوران‌های رازقی پیدا کنید.

سفارش غذا به صورت آنلاین، سریع و مطمئن

یکی از مزیت‌هایی که رستوران‌های رازقی در شعبات مختلف آن برای شما در نظر گرفته است، امکان سفارش غذا از طریق نرم افزار (اپلیکیشن) و یا وبسایت این مجموعه ‌است. شما در هر قسمت از رشت یا لاهیجان که باشید، می‌توانید به راحتی از منوی غذایی رازقی، سفارش مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در سریع‌ترین زمان آن را به صورت تازه و گرم تحویل بگیرید. رازقی اکسپرس این مزیت را دارد که خیلی سریع و بدون فوت وقت غذا را به شما تحویل می‌دهد. بهترین کترینگ گیلان، در هر لحظه و برای تمامی وعده‌های غذایی آمادگی خدمت رسانی به شما عزیزان را دارد.

آدرس شعبات مجموعه رستورانی رازقی

  • شعبات گروه رستوران‌های رازقی عبارتند از: رستوران رازقی: رشت، گلسار، نبش خیابان 123 شماره تماس: 01333723322

  • رستوران پیزریا رشت: رشت، گلسار، ابتدای بلوار گلایل 01333760000

  • رستوران پیزریا لاهیجان: لاهیجان، خیابان کاشف شرقی، نبش میدان حشمت 01342236060

  • رازقی اکسپرس: رشت، بلوار استاد معین (بزرگ‌ترین کترینگ و غذا بیرون‌بر در استان گیلان) 0133419

رستوران رازقی، عطر گل‌های بهشت!

اولین و بزرگترین کترینگ گیلان، گروه رستوران‌های رازقی ‌است که با مدیریت حرفه‌ای و پرسنل خبره، فضایی دلچسب و البته غذایی لذیذ را برای شما در نظر گرفته است. لیست غذاهایی که در منوی شعبات رستوران‌های راقی وجود دارد، چنان تنوعی دارد که امکان ندارد گزینه‌ای که به دنبال آن هستید را در آن پیدا نکنید! برای انواع سلیقه‌ها و رژیم‌های غذایی می‌توان گزینه‌هایی را در رستوران‌های رازقی پیدا کرد.

پس اگر شما نیز در خطه شمال ساکن بوده و یا در حال سفر در این منطقه هستید، به شما توصیه می‌کنیم که رازقی را فراموش نکنید. تمامی امکاناتی که در مجموعه رستوران‌های رازقی برای مشتریان در نظر گرفته شده است، زیر نظر مدیریت محترم آن، آقای مهرداد میررازقی ‌است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک مراجعه نمایید.