هر یک از آهن آلات دست دوم قیمت خاص خود را دارند. به عنوان نمونه اگر آهن دست دوم ورق روکش خودرو باشد، قیمت آن با آهن در و پنجره متفاوت است. بسیاری از فروشگاه های آهن و محصولات فولادی مانند فروشگاه آهن پخش، قیمت هر کیلو آهن دست دوم را با توجه به نوع محصول و کاربرد آن در سایت خود قرار می دهند تا خریداران بتوانند به راحتی قیمت ها را مشاهده کنند و خرید خود را انجام دهند.

برخی از محصولات فولادی مانند تیرآهن و میلگرد از جمله محصولات پر مصرفی هستند که امکان استفاده مجدد از آن ها وجود دارد. این محصولات پس از اینکه سازه یا ساختمانی کارایی خود را از دست می دهد، به صورت ایمن و سالم از مصالح ساختمانی جدا می شوند و دوباره به فروش می رسند. استفاده از آهن دست دوم معمولاً کاری مقرون به صرفه است. چرا که آهن‌آلات به دلیل استحکام بالایی که دارند قابلیت استفاده مجدد را دارند؛ اما عواملی وجود دارند که بر قیمت تیرآهن دست دوم تأثیر می گذارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

  • وزن آهن

  • میزان زنگ زدگی و استهلاک آهن

  • میزان خمش و تابیدگی آهن

  • تأیید شدن در مرحله کنترل کیفی تیرآهن

محصولات فلزی

محصولات فلزی که قرار است مجدداً به فروش برسند باید قبل از هر کار توسط کارشناس مربوطه بررسی شوند. در صورتی که این محصولات دچار زنگ زدگی و خوردگی نشده باشند، به قیمت خوبی به فروش می رسند؛ اما اگر قابلیت استفاده مجدد را نداشته باشند برای ذوب در کوره فرستاده می شوند و به قیمت آهن ضایعاتی به فروش می رسند. به طور کلی قیمت آهن دست دوم در بازار حدود یک دوم آهن نو یا دست اول است؛ بنابراین برای خریداران عاقلانه تر این است که پس از بررسی کیفیت محصول و اطمینان از سلامت آن، آهن دست دوم خریداری نمایند. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت تیر آهن و سایر آهن آلات مورد نیاز خود با آهن پخش همراه شوید.

آهن کیلویی دست دوم

قیمت آهن کیلویی دست دوم بر اساس وزن آن محاسبه می شود. برای اطلاع از قیمت هر کیلو آهن دست دوم می توانید با شماره های فروشگاه آهن پخش تماس حاصل فرمایید و یا با مراجعه به سایت به صورت اینترنتی از نحوه قیمت گذاری محصولات فلزی اطلاع پیدا کنید. در برخی فروشگاه ‌ها آهن دست دوم را به صورت شاخه ای به فروش می ‌رسانند؛ اما راهکار ارزان تر و به صرفه‌تر خرید آهن به صورت کیلویی می باشد. توصیه می کنیم که قبل از خرید آهن دست دوم از مشاوره کارشناس حوزه آهن آلات استفاده کنید. به علت نوسان قیمت ها در بازار کشور، ممکن است قیمت آهن کیلویی دست دوم به صورت روزانه تغییر کند؛ بنابراین استفاده از نظر کارشناسان می‌ تواند کمک کننده باشد.

قیمت آهن دست دوم کیلویی امروز

قیمت آهن دست دوم کیلویی امروز

آهن دست دوم در بازار به صورت مقاطع مختلف و با ابعاد متنوع به فروش می ‌رسد. خریداران بر حسب نیاز خود می توانند از بین محصولات فولادی دست دوم مانند تیرآهن، دستگاه های آهنی مستعمل، کانکس و کانتینر های فرسوده و ... خریدی با قیمت مناسب داشته باشند. همانطور که اشاره شد قیمت آهن دست دوم کیلویی با توجه به وزن، جنس و نوع استفاده قبلی آن محاسبه می ‌شود.

خریداران می توانند برای اطلاع از قیمت آهن دست دوم کیلویی امروز به سایت فروشگاه آهن پخش مراجعه کنند. بازار داخلی تحت تأثیر عوامل بسیاری قرار گرفته است. بازار آهن آلات نیز از این نوسانات و افت و خیز در قیمت ها بی ‌نصیب نبوده اند. قیمت آهن و محصولات فلزی به صورت روزانه تغییر می ‌کند.

عوامل سیاسی، بالا رفتن نرخ ارز، افزایش قیمت جهانی و ... همگی بر قیمت آهن آلات که جز کالا های پر کاربرد و اساسی هستند تأثیر می ‌گذارد. به دلیل بالا رفتن قیمت آهن دست اول بسیاری از مصرف کنندگان ترجیح می دهند از آهن دست دوم استفاده کنند. از جمله مزایای خرید آهن دست دوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پایین بودن قیمت آهن دست دوم

  • دارا بودن ابعاد مختلف و متنوع مورد نیاز خریداران

  • کیفیت و استحکام بالای آهن دست دوم به اندازه آهن نو

 این مزایا سبب می ‌شود تا خریداران پس از بررسی کیفیت آهن آلات دست دوم اقدام به خرید این محصولات نمایند. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره قیمت آهن کیلویی دست دوم از کارشناسان ما در پخش آهن مشاوره رایگان دریافت کنید و خریدی مطمئن داشته باشید.