برند «مسیویک» به صورت تخصصی در زمینه تولید محصولات بهداشت دهان و دندان فعاالیت می‌کند که شامل انواع مختلف خمیردندان، نخ دندان در سه نوع مختلف، انواع دهانشویه و اسپری خوشبو دهان است. این برند توانسته استانداردهای مختلفی را در زمینه کیفیت محصولات خود اخذ کند. ابتدا محصول دهانشویه این برند در دوران شیوع کرونا به مردم معرفی شد. امتیاز دهانشویه‌های این برند این است که فاقد الکل است.

همچنین فلوراید مورد استفاده در خمیردندان های مسیویک از نوع فلوراید مستقیم نبوده و تصفیه شده و یکی از مزیت‌های این برند نسبت به رقبا است. زیرا مشخص شده که استفاده دائم از فلوراید دارای مضراتی مانند سیاه شدن دندان‌ها و پوکی استخوان‌ها است. به علاوه اینکه در دهانشویه‌های مخصوص کودکان این برند از کلسیم شیر استفاده شده تا حساسیت افراد به فلوراید را خنثی کند. به همین دلیل این دهانشویه ها دارای طعم و مزه شیر بوده و اگر کودکان این دهانشویه را قورت دهند، از نظر سلامتی و گوارشی نیز مشکلی ایجاد نمی‌کند.

بر اساس اعلام وب سایت‌های فروش آنلاین محصولات برند میسیوک مانند «لوکس ایرانا»، میانگین رضایت مندی مشتریان از تمامی محصولات 83 درصد عنوان شده است. در انتخاب محصولات مربوط به بهداشت دهان و دندان باید دقت زیادی صورت گیرد. شاید بقیه مصرف کنندگان به دلیل انتخاب نادرست نوع محصول دچار تارضایتی بودند. به طور مثال اگر شخصی دارای دندان های مرتب و به هم چسبیده باشد باید ار نخ دندان های تازک تر استفاده کند که سبد محصولات برند مسیویک موجود است.