در این میان، چه راه چاره و یا راه‌حلی به نظر می‌رسد؟ در جواب باید بگوییم وجود انواع پاوربانک و یا شارژرهای همراه موجب شده که با این ترس مقابله کنید و دیگر نگران نبود گوشی نشوید. خرید پاوربانک با گارانتی معتبر و باکیفیت راهکاری است که به شما کمک می‌کند تا بتوانید تمام کارهای روزانه خود را انجام دهید، بدون آنکه دغدغه تمام‌شدن شارژ داشته باشید. در این مطلب مشخصات یک پاوربانک خوب را بررسی می‌کنیم.

 نحوه خرید پاوربانک خوب و باکیفیت

 هنگام خرید پاوربانک باکیفیت، علاوه بر درنظرگرفتن برند، گارانتی و دیگر عوامل، نحوه خرید آن هم بسیار حائز اهمیت است. باتوجه‌به شرایط اقتصادی، امروزه اکثر افراد توانایی خرید نقدی پاوربانک را ندارند. خرید قسطی پاوربانک بهترین پیشنهاد برای این دسته از افراد است. زیرا علاوه بر اینکه بهترین و معتبرترین پاوربانک را در اختیار دارند، بهای تمام شده آن را به‌صورت اقساط پرداخت می‌کنند. با این اوصاف دیگر نگرانی جهت خرید وجود ندارد. سارگوتاپ به‌عنوان نمایندگی رسمی عرضه لوازم جانبی موبایل، شرایط اقساط را برای تمامی پاوربانک‌ها نظیر: پاوربانک انرجایزر، سیلیکون پاور و کینگ‌استار در نظر گرفته است.

 مشخصات یک پاوربانک باکیفیت و دارای گارانتی

اگر پیش از انتخاب و خرید کالاهای دیجیتال، به ویژه پاوربانک‌ها انتظارتان را از محصول موردنظر مشخص کنید، انتخاب بی‌نقصی خواهید داشت. به همین دلیل در این بخش نکات مهمی را که قبل از خرید پاوربانک باکیفیت، باید به آن توجه داشته باشید را بررسی می‌کنیم.

 فست‌شارژ بودن

 هنگامی که خارج از منزل و یا در مسافرت هستید، محدودیت زمانی داشته و انتظار دارید باتری دستگاه یا گوشی موبایل هر چه سریع‌تر شارژ گردد. برخی مدل‌های معمولی پاوربانک تنها خروجی با شدت‌جریان یک آمپر را در اختیار شما قرار می‌دهند که باعث می‌شود، مدت شارژ شدن گوشی طول بکشد. اگر تلفن هوشمند شما هم این قابلیت را داشته باشد، استفاده از پاوربانک در برخی موارد می‌تواند از شارژ با اتصال مستقیم برق هم سریع‌تر باشد. همین سرعت شارژ بالا باعث شده که پاوربانک باکیفیت به یکی از پرقدرت‌ترین پاوربانک‌ها در شارژ سریع تبدیل گردد.

برخورداری از ظرفیت اسمی بالا

 اصولاً ظرفیت واقعی پاوربانک‌ها با ظرفیت اسمی آنها یکسان نیست. راندمان و یا ظرفیت بیشتر پاوربانک‌ها بین ۷۰ تا ۹۰ درصد است که باگذشت زمان ممکن است کاهش پیدا کند. اگر راندمان پاوربانک مشخص نشده باشد، می‌توان از درصد راندمان میانگین ۸۰ درصد بهره برد. هر چقدر ظرفیت اسمی این پاوربانک‌ها بالا باشد، عملکرد بهتری خواهند داشت.

 مقاومت و استحکام بالا از دلایل خرید پاوربانک باکیفیت

 بارها اتفاق افتاده که حتی مشهورترین پاوربانک‌ها هم دچار مشکل فنی شده و منفجر می‌شوند، اما در پاوربانک‌های باکیفیت چنین اتفاقی کمتر رخ می‌دهد. زیرا از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند. بالا و پایین شدن شدت جریان ورودی به پاوربانک‌ها خسارت جبران‌ناپذیری را رقم می‌زند. قرارگرفتن در آب، شارژ بیش از حد، ایجاد اتصالی در آن از مهم‌ترین عوامل در ایجاد مشکل در پاوربانک‌ها است؛ اما طراحی و ساخت این گونه پاوربانک‌ها به نحوی است که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. در صورت وقوع مشکل یا بروز ایرادی در آنها با وجود گارانتی خیال افراد از نظر تعمیر یا تعویض راحت است.

برخورداری از پورت خروجی بیشتر

 برخورداری از پورت خروجی بیشتر

 درگذشته پاوربانک‌های اولیه یک پورت usb داشتند که امکان شارژ هم‌زمان یک دستگاه را به شما می‌داد، اما این روزها با ساخت پاوربانک‌های مرغوب، این امکان به شما هدیه داده می‌شود، تا بتوان یک یا دوگوشی خود را به طور هم‌زمان با تبدیل usb شارژ کنید. پورت خروجی آنها به‌صورت متفاوت است که یکی از آنها شدت جریان بیشتر به کمتر را می‌دهد که برای شارژ وسیله با ولتاژ خاص مناسب است. اما بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که در صورت استفاده هم‌زمان از دو پورت پاوربانک که شدت جریان خروجی ۲ آمپری دارد، ممکن است خروجی هرکدام، ۵/۱کاهش پیدا کند.

 پاوربانک سبک و قابل‌حمل

 اصولاً پاوربانک‌های اصل و اورجینال، در وزن خیلی سبک و با ابعاد مناسبی طراحی می‌شوند تا کاربر بتواند آنها را به‌خوبی جابه‌جا کرده و یا در محل مناسبی قرار دهد. جنس اکثر بدنه آنها از پلاستیک و دارای طرح‌های فانتزی و زیبایی است.

 داشتن نشانگرهای میزان شارژ

هنگام شارژ گوشی و یا هر وسیله دیگر با پاوربانک، به این مورد نیاز پیدا می‌کنید تا از میزان شارژ دستگاه مطلع گردید. در برخی از مدل‌های باکیفیت پاوربانک، از چراغ‌های ال‌ای‌دی برای نشان‌دادن میزان شارژ باتری استفاده می‌شود و برخی دیگر دارای نمایشگرهای دیجیتالی است که به‌صورت دقیق و با عدد، میزان شارژ را نشان می‌دهند.

 قیمت مقرون‌به‌صرفه پاوربانک خوب

 اصولاً خریداران هنگام خرید، به دنبال محصولی مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند. درحالی‌که بهتر است قبل از قیمت، به کیفیت محصول توجه داشته باشید. در نظر داشته باشید که انتخاب پاوربانک مقرون‌به‌صرفه و توجه به قیمت بدان معنا نیست که محصولی ارزان خریداری کنید. مقرون‌به‌صرفه بودن پاوربانک‌های خوب به این معناست که در قبال قیمتش، کیفیت عالی را ارائه کند.

تهیه پاوربانک از فروشگاه معتبر

 تهیه پاوربانک از فروشگاه معتبر

 برای‌آنکه پاوربانک اورجینال خریداری نمایید، باید به این نکته دقت داشته باشید که برای خرید پاوربانک حتماً به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. اگر این محصول را به‌صورت آنلاین خریداری می‌کنید به مشخصات سایت توجه نمایید. فروشگاه سارگوتاپ باعرضه محصولات اصل و با ارائه گارانتی از شرکت داده‌پرداز متین، ازاین‌جهت قابل‌اطمینان است و مشکلی دررابطه‌با اینکه پاوربانک باکیفیت کدام است را نخواهید داشت.

 خرید پاوربانک خوب در اصفهان

در این مطلب، تلاش کردیم تا خصوصیات و ویژگی‌های یک پاوربانک باکیفیت را به شما ارائه دهیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.اما فراموش نکنید که تا جای ممکن این دستگاه‌ها را از نمایندگی‌های معتبر خریداری نمایید تا از کیفیت محصول و اصل بودن قطعات آن اطمینان حاصل کنید. سارگوتاپ به عنوان نماینده شرکت متین در اصفهان انواع پاروبانک با برندهای مختلف مانند پاوربانک انرجایزر را با گارانتی معتبر به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.