دانلود قسمت ۱۲ صداتو، دانلود صداتو قسمت ۱۲ کامل، دانلود قسمت 12 برنامه صداتو، دانلود قسمت دوازدهم صداتو، دانلود سریال صداتو قسمت 12 دوازدهم، صداتو یک مسابقه موسیقایی پرمعما و جذاب است که محسن کیایی با چهره ای متفاوت اجرای آن را به عهده دارد. چهره های آشنایی مانند شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان، و امیرمهدی ژوله قرار است شرکت کنندگان را در این مسابقه سرگرمی راهنمایی کنند. فضای معمایی و موزیکال برنامه، اتفاقات هیجان انگیز و بی سابقه ای را برای تماشاگران و افراد حاضر در مسابقه رقم می زند و تنوع موسیقایی ایرانی و شرقی «صداتو»، مخاطبان را با طرح خاص و رنگ و لهجه‌ای تازه‌ مواجه می کند.

*******************************

دبرای دانلود قسمت دوازدهم صداتو به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 12 صداتو

*******************************

درباره سریال صداتو:

سریال صداتو به کارگردانی حامد جوادزاده در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر ریلیتی شو و گیم شو می‌باشد. در این سریال محسن کیایی، شبنم مقدمی، محمد بحرانی، محسن شریفیان و امیرمهدی ژوله به هنرمندی پرداخته‌اند.

داوران این مسابقه : شبنم مقدمی, محمد بحرانی, محسن شریفیان, امیرمهدی ژوله

مجری: محسن کیایی

کارگردان حامد جوادزاده | تهیه‌کننده حامد جوادزاده

قهوه ترک

سریال ایرانی قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته محصول کشور ایران میباشد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است. و از جمله بازیگران این سریال میتوان به حامد بهداد، امیر جعفری و مجتبی پیرزاده اشاره کرد.

************************

برای دانلود قسمت هجدهم سریال قهوه ترک به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال قهوه ترک قسمت 18

************************

بایگران سریال قهوه ترک

حامد بهداد، امیر جعفری و مجتبی پیرزاده از بازیگران اصلی «قهوه ترک» هستند.

تازه‌ترین محصولات اختصاصی پلتفرم فیلم‌نت به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته به‌زودی منتشر خواهد شد. فیلمنامه این اثر توسط محمد رضایی‌راد بر اساس طرحی از نغمه ثمینی و محمد رضایی‌راد به نگارش در آمده است.

داستان سریال قهوه ترک

داستان سریال قهوه ترک داستان شکل متفاوتی دارد. در ابتدا شاهد دیدن دو خواهر دوقلو به نام‌های ترانه و طنین هستیم که از لحاظ ظاهری کاملا شبیه هم هستند اما روحیات آنها زمین تا آسمان تفاوت دارد. طنین دختری آرام و منطقی است و در برابر او ترانه بی‌پروا و سرکش به نظر می‌رسد. ماجرا از آنجایی شروع می‌شود که ترانه از طریق فضای مجازی با پسری به نام پرهام آشنا می‌شود. او که پرستار است، کارش را از دست می‌دهد و با یک گروه موسیقی خیابانی همکاری می‌کند. پرهام جوانه رویایی را در دل ترانه می‌کارد که برای رسیدن به آن هر خطری می‌کند. ترانه برای رسیدن به پرهام ابتدا به ترکیه می‌رود و قصد دارد بعد از آن به آلمان سفر کند اما ورق برمی‌گردد و شاهد اتفاقات دیگری خواهیم بود. این خلاصه سریال قهوه ترک است که عنوان کردیم.

دانلود قسمت 1 فصل 2 سریال زخم کاری بازگشت (دانلود قسمت اول فصل دوم زخم کاری بازگشت) با حجم رایگان

سریال زخم کاری 2 بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد.

************************

برای دانلود سریال زخم کاری فصل 2 قسمت 3 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 3 فصل 2 زخم کاری بازگشت

************************

بازیگران فصل 2 زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

داستان فصل 2 زخم کاری

در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!» به دلیل حفظ جذابیت‌ها، داستان کامل فصل دوم زخم کاری اعلام نمی‌شود اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.