رپرتاژ آگهی: رزرو هتل یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید در گام‌های اولیه سفر به آن پرداخت. برخلاف هتل ‌های داخلی که امکان رزرو حضوری آن‌ها وجود دارد، امکان رزروکردن هتل‌ های خارجی به‌ این صورت امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین شما باید به رزرو این هتل ‌ها به‌صورت آنلاین و از طریق سایت‌های معتبر بپردازید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه بهترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل را بشناسید و کدام یک از سایت‌ ایرانی در این زمینه سرآمد سایر پلتفرم‌های دیگر است.

بهترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل‌ های خارجی چه ویژگی‌هایی دارند

بهترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل ‌های خارجی ویژگی‌های خاصی مانند موارد زیر دارند:

ارائه اطلاعات به‌صورت دوزبانه

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مهم سایت‌های رزرو آنلاین هتل‌ ارائه اطلاعات به‌صورت دوزبانه است؛ زیرا اصطلاحاتی در هتل‌ های خارجی مرسوم هستند که معادل آن‌ها در زبان فارسی وجود ندارد. بهتر است این اطلاعات به‌صورت دوزبانه ارائه بشوند تا افراد بتوانند همه جزئیات را درباره هتل مدنظر خود بدانند.

ارائه دسته‌بندی مشخص برای هتل ‌ها

مخاطب نباید هنگام گشت‌و‌گذار در سایت‌های رزرو آنلاین هتل گیج شود. مسافران باید بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعات مدنظر خود را پیدا کنند؛ بنابراین به دنبال سایت‌هایی باشید که دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله هتل ‌های دوستاره، سه ستاره، بازه‌های قیمتی و... را ارائه دهند.

درج دقیق اطلاعات

از آنجایی امکان بازدید حضوری از هتل ‌های خارجی تا قبل از حضور در آن برای ما وجود ندارد، سایت رزرو آنلاین باید اطلاعات مربوط به آن را به طور دقیق درج کند. علاوه بر درج دقیق اطلاعات، قراردادن عکس‌های هتل نیز می‌تواند کمک شایانی به سنجش کیفیت آن توسط مخاطب بکند؛ بنابراین بهترین سایت‌های رزرو آنلاین سایت‌هایی هستند که اطلاعات مفیدی از جمله قیمت به‌روز، امکانات اتاق، امکانات رفاهی هتل، موقعیت مکانی هتل، عکس‌های مرتبط و... را ارائه می‌دهند.

بهترین سایت‌های رزرو هتل خارجی در ایران کدام‌اند:

حال که با مهم‌ترین ویژگی‌ سایت‌های رزرو آنلاین هتل ‌ها آشنا شدید،‌ به سراغ سایت‌هایی می‌رویم که از نظر مخاطبان بهترین رابط کاربری و خدمات را ارائه می‌دهند.

فلای‌تودی، رزرو مستقیم و بدون دردسر هتل‌ های خارجی

فلای تودی یکی از معتبرترین سایت‌های رزرو آنلاین هتل خارجی در ایران بوده که با ارائه فیلترهای مختلف در سایت خود، بهترین گزینه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم نیاز به کردیت کارت

یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران خارجی، پرداخت هزینه هتل‌ ها است. ازآنجایی‌که ما در ایران امکان پرداخت دلاری را نداریم، پرداخت هزینه واحدهای اقامتی خارجی ممکن است کمی دردسر داشته باشد؛ اما فلای‌تودی این مشکل را به طور کامل برای مسافران برطرف کرده است. شما می‌توانی تمامی هزینه‌های اقامت خود را از طریق درگاه‌های پرداخت ایران بپردازید. هیچ نیازی به مسترکارت یا ویزاکارت برای رزرو آنلاین هتل‌ ها نبوده و می‌توانید با خیال راحت پرداخت خود را به‌صورت ریالی انجام دهید.

فیلترها و اطلاعات کارآمد رزرو آنلاین هتل

یکی دیگر از خدمات ارزنده فلای‌تودی در راستا افزایش دسترسی مخاطبان خود، اعمال فیلترهای مختلف برای پیداکردن هر چه دقیق‌تر هتل ‌ها بر اساس ویژگی‌های متفاوت است. در تصویر زیر نمایه کلی سایت را مشاهده می‌کنید که در وهله اول مهم‌ترین ویژگی‌ها از جمله هزینه رزرو، تعداد ستاره‌های هتل و امتیاز مخاطبان را نشان می‌دهد.

علاوه بر درج اطلاعات در نمایه کلی، فیلترهای متعددی در بخش‌های مختلف سایت قرار دارند که می‌توانند گستره انتخاب‌های شمارا محدود کنند تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. از جمله این فیلترها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. به کمک این فیلتر می‌توانید ارزان‌ترین هتل‌ ها را در بازه زمانی اقامت مدنظر خود پیدا کنید.

  2. این فیلتر هتل ‌هایی که از نظر مسافران سابق بیشترین کیفیت را داشته‌اند نشان می‌دهند. فیلتر بیشترین امتیاز کاربران می‌تواند یکی از کاربردی‌ترین موارد برای رزرو هتل باشد.

  3. به کمک این فیلتر می‌توانید هتل‌ های سطح بالا (۴ تا ۵ ستاره) شهر مقصد را مشاهده کنید.

  1. به کمک فیلتر نوع نرخ می‌توانید هتل ‌هایی که شامل تخفیف شده‌اند یا هتل‌ هایی که در صورت کنسلی رزرو، هزینه آن‌ها برگشت نمی‌خورد را مشاهده کنید.

  2. فیلتر قیمت یکی از جذاب‌ترین و کارآمدترین فیلترهای این سایت است که با درج دقیق بودجه، بهترین هتل ‌ها را پیشنهاد می‌دهد.

  3. اگر به دنبال رزروکردن هتل ‌ها بر اساس تعداد ستاره‌هایشان هستید، فیلتر کلاس مکان اقامتی برای شما بسیار کارآمد خواهد بود.

  4. فیلتر نوع غذا نیز یکی دیگر از فیلترهای کاربردی فلای تودی بوده که می‌توانید به کمک آن هتل‌ ها را بر اساس نوع وعده‌های غذایی مدنظرتان رزرو کنید.

  1. بر اساس فیلتر شما می‌توانید نوع اقامتگاه خود اعم از هاستل، هتل، پانسیون و... را مشخص کنید.

  2. اگر ویژگی‌های خاصی مانند اجازه ورود حیوانات خانگی، باشگاه ورزشی و... را مدنظر دارید، می‌توانید از طریق اعمال این فیلتر بهترین گزینه‌ها را مشاهده کنید.

می‌توانید با اعمال ترکیبی این فیلترها بهترین هتل را برای اقامت خود پیدا کنید؛ همچنین تیم پشتیبانی حرفه‌ای فلای‌تودی به‌صورت ۲۴/۷ آماده رفع مشکلات شما خواهد بود.

پوشش گسترده اقامتگاه‌ها

پوشش گسترده هتل ‌ها از جمله ویژگی‌هایی است که این سایت را از دیگر پلتفرم‌های رزرو آنلاین متمایز می‌کند. علاوه بر هتل ‌ها، سایت فای تودی به معرفی انواع مسافرخانه و پانسیون پرداخته و امکان رزرو آن‌ها را نیز فراهم ساخته است.

ارائه مقالات گردشگری متعدد درباره هتل‌ های خارجی

فلای‌تودی دارای آرشیو بسیار ارزشمندی از مقالات مختلف در زمینه هتل ‌های خارجی است که با مطالعه آن‌ها می‌توانید به اطلاعات زیادی دست پیدا کنید. اطلاعات این مقالات در کنار مشخصات درج شده در بخش رزرو آنلاین هتل ها می‌توان به انتخاب هرچه مطمئن‌تر شما کمک شایانی بکند. کافی است نام هتل مدنظر خود را در بخش جست‌و‌جوی سایت وارد و مقالات راجع به آن را مطالعه کنید.

بهترین سایت رزرو آنلاین هتل خارجی کدام است؟

فلای‌تودی بهترین سایت رزرو هتل‌ های خارجی بوده که با ارائه خدماتی بسیار گسترده از جمله موارد زیر،‌ به معتبرترین مرجع رزروکردن هتل ‌های خارجی مبدل شده است:

  • درج دقیق اطلاعات هتل‌ ها

  • ارائه فیلترهای کارآمد جهت یافتن هتل‌ هایی متناسب با اولویت‌های مسافران

  • پوشش گسترده هتل‌ کشورهایی از جمله دبی، ‌ترکیه،‌ تایلند، روسیه، اسپانیا و...

علاوه بر رزرو آنلاین هتل ‌ها،‌ فلای تودی به ارائه خدمت ارزشمند دیگری نیز می‌پردازد؛ می‌توانید نسبت به خرید بلیط معتبرترین ایرلاین‌های جهان نیز در این سایت بپردازید.