رپرتاژ آگهی: دانلود قسمت ۹ فصل ۲ پدرخوانده، دانلود پدرخوانده فصل دوم قسمت ۹ نهم، دانلود قسمت 9 فصل 2 پدرخوانده، دانلود قسمت نهم فصل دوم پدرخوانده ، فصل دوم رئالیتی شو پدرخوانده به کارگردانی سعید ابو طالب در حالی آغاز می‌کند که در آن شاهد حضور یک نقش جدید و جذاب با نام «جک گنجیشکه» خواهیم بود.

************************

برای دانلود سریال پدرخوانده فصل 2 قسمت نهم به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 9 فصل 2 پدرخوانده

 

************************

بازیگران فصل 2 پدرخوانده

بازیگران فصل 2 پدرخوانده

در این فصل تعدادی از شرکت‌کننده‌های فصل اول از جمله مجید واشقانی، امیر مهدی ژوله، امیر علی نبویان، مجتبی پور بخش همراه با دارا حیایی، بهار قاسمی، امیر کاظمی، آرمین رحیمیان، نجمه جودکی، نادر فلاح، علیرضا مهران، آشا محرابی، الیکا عبدالرزاقی و… حضور دارند. گردانندگی فصل دوم این رئالیتی‌شو به مانند فصل اول بر عهده « کامبیز دیرباز» است.

داستان فصل 2 پدرخوانده

پدرخوانده روایت ما از بازی جهانی مافیاست و در این برنامه با شخصیت‌های این بازی جذاب و حرفه‌ای آشنا خواهید شد.

(جک گنجیشکه)

این نقش «جک» نام دارد که در واقع ساید مستقل بازی است که جایگزین نقش « نوستراداموس» شده است. او نه برای ساید شهر بازی می‌کند و نه برای مافیا، نقش مستقلی است که تلاش می‌کند بازی را به نفع خودش به پایان برساند.

طبق توضیحات امیر کاظمی، «جک» در هر دو فاز شب و روز نامیرا ست. در روز اگر با رای از بازی خارج شود تا پای کارت‌های حرکت آخر می‌رود، در لحظه انتخاب کارت گرداننده نقش او را افشا می‌کندو در نهایت اجازه خروج او را نمی‌دهد. در شب هم با تیر هیچ سایدی چه مافیا چه شهروند کشته نمی‌شود. یکی از راه‌های کشته شدن او حس ششم است. یعنی فقط در صورتیکه «پدر خوانده» نقش او را به درستی حدس بزند اصطلاحا سلاخی شده و از بازی خارج می‌شود.

راه دیگری که جک از بازی بیرون می‌رود شکستن شیشه عمرش است. او هر شب بعد از تمامی نقش‌ها بیدار می‌شود و یک نفر را انتخاب می‌کند. فردی که توسط جک انتخاب شده شیشه عمر او را دریافت می‌کند. البته فرد انتخاب شده اصلا در جریان انتخاب شدنش قرار نمی‌گیرد. اگر این فرد طی 24 ساعت آینده در شب به هر نحوی کشته شود یا در روز با رای‌گیری از بازی خارج شود، جک نیز همراه او از بازی بیرون خواهد رفت و گرداننده نقش او را افشا می‌کند.

اما جک چطور می‌تواند بازی را به نفع خود به پایان برساند. اگر همه اعضای مافیا از بازی بیرون رفته باشند و جک در بازی باشد او برنده خواهد شد. شهروندان در صورتی برنده بازی می‌شوند که پیش از خروج آخرین عضو مافیا جک را از بازی خارج کرده باشند. علاوه بر این اگر در نهایت بازی به مرحله دست دادن برسد و یکی از سه نفر باقی مانده جک باشد بازهم او پیروز بازی خواهد شد.

در فصل دوم «پدر خوانده» تغییراتی هم در قانون کارت «ذهن زیبا» انجام شده است. فردی که کارت ذهن زیبا را انتخاب می‌کند.در صورتیکه نقش «جک» افشا نشده باشد باید فقط جک را حدس بزند. اما زمانی که نقش جک افشا شد باید فردی که جک شیشه عمرش را به او داده حدس زده شود. شاید طلسم جک خود او باشد و خود را انتخاب کند . در این دو حالت جک به جای آن فرد از بازی خارج می‌شود.

سریال شب های مافیا

سریال شب های مافیا: زودیاک به کارگردانی محمدرضا رضائیان در سال 1402 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر گیم شو و خانوادگی می‌باشد. در این سریال امیرحسین هاشمی، کوروش تهامی، مینا وحید، هلیا امامی، شیدا خلیق، دیبا زاهدی، سام درخشانی، امیرعباس گلاب، بهرنگ علوی، شهرام قائدی، علی لهراسبی و حسین پورکریمی به هنرمندی پرداخته‌اند.

************************

برای دانلود سریال شب های مافیا زودیاک قسمت 9 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 9 شب های مافیا زودیاک

************************

بازیگران رئالیتی شو شب های مافیا زودیاک

امیرحسین هاشمی، کوروش تهامی، مینا وحید، هلیا امامی، شیدا خلیق، دیبا زاهدی، سام درخشانی، امیرعباس گلاب، بهرنگ علوی، شهرام قائدی، علی لهراسبی و حسین پورکریمی.

داستان رئالیتی شو شب های مافیا زودیاک

«شب های مافیا»، گیم شوی جذابی است که در آن یک قاتل سریالی به نام «زودیاک»، شهروندان و مافیای سیسیل را هدف قرار می دهد. در این برنامه محمد بحرانی نقش گرداننده بازی را بر عهده دارد.

کارگردان: محمدرضا رضائیان

تهیه‌کننده: محمدرضا رضائیان

گرداننده: محمد بحرانی

دانلود قسمت 1 فصل 2 سریال زخم کاری بازگشت (دانلود قسمت اول فصل دوم زخم کاری بازگشت) با حجم رایگان

سریال زخم کاری 2 بازگشت به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد.

************************

برای دانلود سریال زخم کاری فصل 2 قسمت 5 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 5 فصل 2 زخم کاری بازگشت

************************

بازیگران فصل 2 زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، سعید چنگیزیان، امیر دژاکام، مرتضی امینی‌تبار، مه‌لقا باقری و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند. همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

داستان فصل 2 زخم کاری

در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!» به دلیل حفظ جذابیت‌ها، داستان کامل فصل دوم زخم کاری اعلام نمی‌شود اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

محسن چاوشی خواننده فصل دوم سریال زخم کاری شد. در فصل اول این سریال، از خواننده و ترانه ثابتی برای این سریال استفاده نشد و تنها در قسمت‌های پایانی، ترانه زخم کاری با صدای بهنام بانی پخش شد. اما حالا فرصتی فراهم شده تا محسن چاوشی برای سریال محبوب و پرطرفدار زخم کاری بخواند.