رپرتاژ آگهی: این جشنواره که در ایامی خاص از سال برگزار می‌شود، جذابیت ویژه‌ای دارد که هر ساله میلیون‌ها گردشگر  تور روسیه از سراسر جهان را به خود جلب می‌کند. البته جذابیت تنها دلیل علاقه گردشگران ایرانی به رزرو تور شب‌های سفید روسیه نیست، واقعیت این است که به نسبت سایر مقاصد اروپایی نظیر فرانسه و آلمان قیمت تور شب‌های سفید روسیه، کاملا مقرون به صرفه است. به خصوص که این تور در اردیبهشت، خرداد و تیر یعنی بهترین زمان سفر به روسیه برگزار می‌شود. اما در تور شب‌های سفید روسیه چه چیز در انتظار گردشگران است. با ما همراه باشید!!!

پدیده شب های سفید در روسیه

شب‌های سفید نامی است که اشاره به پدیده‌ای هواشناسی دارد که در دوره زمانی بین ماه‌های ژوئن تا جولای در این شهر شگفت‌انگیز روی می‌دهد. در این مدت، خورشید به هیچ وجه غروب نمی‌کند و شهر به سبب نور مستقیم خورشید، هرگز به خواب نمی‌رود. این پدیده منحصربه‌فرد به شهر سنت پترزبورگ جذابیت و شهرت بیشتری می‌بخشد و تجربه‌ای فراگیر و فراموش‌نشدنی برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

در طول این جشنواره، مراسم‌های مختلفی از جمله نمایش های شهری، کنسرت‌های موسیقی، نمایش‌های آتش‌بازی و فعالیت‌های فرهنگی برگزار می‌شود که همه به همراه نورهای رنگارنگ و اجرای‌های هنری متنوع، شهر را به یک صحنه زیبا و شاداب تبدیل می‌کنند. این جشنواره به عنوان یکی از برگزاری‌های فرهنگی برجسته در تقویم شهری سنت پترزبورگ، جایگاه ویژه‌ای دارد و هر ساله با برنامه‌های جذاب و متنوعش، مخاطبان خود را شگفت‌زده و سرگرم می‌کند.

جشنواره‌هایی که در طول "شب‌های سفید" برگزار می‌شود، شامل مراسم‌های موسیقی کلاسیک، اپرا، موزیک، و اجراهای تئاتری جذاب و هیجان‌انگیز است که در آن، مردم شهر لباس‌های رنگارنگ می‌پوشند. علاوه بر این، در تمامی خیابان‌های شهر سن پترزبورگ، کنسرت‌های خیابانی، نمایش‌های آتش‌بازی،و جشن‌ها برگزار می‌شود که بسیار هیجان‌انگیز و تماشایی هستند.

در طول پدیده شب‌های سفید سنت پترزبورگ، موزه هرمیتاژ که یکی از موزه‌های مشهور جهان است، معمولاً بیشتر از ساعت‌های عادی روزانه باز است تا گردشگران و مسافران بتوانند از آن بازدید کنند.علاوه بر این درطول شب‌های سفید سنت پترزبورگ، جشنواره‌های بسیار زیبا و جذابی با قایق‌های بادبانی سرخ برگزار می‌شود که اوج و شکوه این جشنواره‌ها را به نمایش می‌گذارند.

جالب است بدانید که هر ساله در ماه‌های ژوئن و جولای، تعداد زیادی از مسافران علاقه‌مند به شرکت در تور مسکو سن پترزبورگ برای تماشای این پدیده جذاب هستند.

مدارک لازم برای سفر به روسیه

همه چیز برای شرکت در تور شب‌های سفید روسیه آرزوی سفر فراهم است. از ویزای روسیه تا رزرو هتل، پرواز تا تورلیدر، همه چیز برای لذت بردن از آسمان زیبای مسکو و سن پترزبورگ در اختیار شماست. برخلاف دیگر کشورهای اروپایی که برای دریافت ویزا شروط پیچیده‌ای دارند، دریافت ویزای روسیه بسیار آسان است.

اگر تور گروهی را انتخاب کنید، امکانات این تور شامل ترانسفر فرودگاهی رایگان، همراهی تور لیدر محلی، اقامت در هتل‌های 4 و 5 ستاره و همچنین گشت شهری به همراه وعده غذایی رایگان میشود. اما اگر ترجیح می‌دهید به صورت انفرادی سفر کنید، آژانس برای شما هتل موردنظرتان را همراه با پرواز رزرو خواهد کرد. در هر حالت، می‌توانید از گشت شهری و ترانسفر فرودگاهی بهره‌مند شوید و از خدمات تورلیدر نیز استفاده کنید.

تماشای پدیده شب های سفید با رزرو تور روسیه آرزوی سفر

اگر میخواهید تمام این زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری را از نزدیک تجربه کنید، می‌توانید تور شب‌های سفید روسیه را در ماه‌های ژوئن تا جولای رزرو کنید. برای انجام این کار، پیشنهاد می‌دهم با کارشناسان ما در آژانس مسافرتی آرزوی سفر پارسیان تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما ارائه دهند.

قول می‌دهم که زیباترین سوژه‌های عکاسی را در مراسم شب‌های سفید سنت پترزبورگ پیدا خواهید کرد. چه چیزی لذت‌بخش‌تر از این که کنار رودخانه در حالی که شب فرا می‌رسد، قدم بزنید و حرکت قایق‌های بادبان‌دار با رنگ‌های قرمز را تماشا کنید؟ و چه احساسی دلنشین‌تر از آن است که به آتش‌بازی‌ها نزدیک شوید و از مراسم‌های تئاتر و موسیقی کلاسیک لذت ببرید؟