رپرتاژ آگهی: از ویژگی بهترین کارگزاران کارمزد کم، پلتفرم‌های معاملاتی قوی، ابزارهای زیادی برای تحقیق و مدیریت سرمایه‌گذاری‌ها و پشتیبانی عالی از مشتری را ارائه می‌دهند که در صورت نیاز در دسترس است.  در ادامه بهترین کارگزاری های آنلاین در سال 2024 به نقل از نیویورک تایمز را معرفی می‌کنیم. در نهایت بهترین کارگزاری‌های مناسب برای ایرانیان به‌خصوص کارگزاری‌های ایرانی را معرفی خواهیم کرد.

بهترین کارگزاری‌های جهان در سال 2024 کدامند؟

Robinhood Gold

با سرویس طلایی رابین هود، پس از یک دوره آزمایشی رایگان ۳۰ روزه، هزینه اشتراک اعمال می‌شود. این سرویس شامل مجموعه‌ای از ابزارها و ویژگی‌های پیشرفته است، از جمله نرخ‌های بهره پایین‌تر برای وام‌گیری، دسترسی به داده‌های بازار سطح دوم و تحقیقات حرفه‌ای از Morningstar.

مشتریان فعلی می‌توانند 5٪ سود از پول نقدی که سرمایه‌گذاری نشده، به دست آورند که این نرخ با برخی از بهترین حساب‌های پس‌انداز رقابت می‌کند. چه عضو سرویس طلایی باشید یا نه، می‌توانید بدون پرداخت کمیسیون در رابین هود سرمایه‌گذاری و معامله کنید.

TradeStation

TradeStation یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای معامله‌گران فعال است. این پلتفرم معاملات سهام و ETF با کمیسیون صفر دلار، معاملات اختیار قرارداد با 0.60 دلار و معاملات آتی با 1.50 دلار برای هر قرارداد را ارائه می‌دهد. TradeStation دارای نمودارهای بسیار عالی، فضاهای کاری قابل تنظیم، بیش از 120 نشانگر فنی، مجموعه بزرگی از داده‌های تاریخی و چندین رابط ثبت سفارش است. شما همچنین می‌توانید استراتژی‌های معاملاتی خود برای سهام، گزینه‌ها و آتی‌ها را طراحی، آزمایش، بهینه‌سازی و خودکار کنید.

J.P. Morgan Self-Directed Investing

شرکت چندملیتی آمریکایی J.P. Morgan گزینه‌ای عالی برای مبتدیانی است که می‌خواهند یاد بگیرند چگونه سهام، ETF، اوراق قرضه و صندوق‌های مشترک را بخرند و بفروشند. این شرکت با ارائه پلتفرم معاملات سهام، ETF و صندوق‌های مشترک را با کمیسیون صفر دلار و معاملات اختیار قرارداد را با 0.65 دلار ارائه می‌دهد. شما یک پلتفرم معاملاتی ساده و کاربر پسند در اختیار خواهید داشت که با سایر محصولات Chase (مثل حساب‌های بانکی و کارت‌های اعتباری) به خوبی یکپارچه شده است. بنابراین، شرکت J.P. Morgan برای مشتریان فعلی Chase بسیار جذاب است.

Public

Public مجموعه‌ای متنوع از دارایی‌ها را ارائه می‌دهد که شامل سهام، اوراق خزانه، ETF، رمز ارز، کلکسیون‌ها و حق امتیاز موسیقی است و به‌زودی طیف متنوع‌تری از دارایی‌های جایگزین اضافه خواهد شد. این دارایی‌ها کمتر با بازارهای سنتی همبستگی دارند، بنابراین می‌توانید از آن‌ها برای تنوع بخشیدن به سبد سرمایه‌گذاری خود استفاده کنید. برخلاف بسیاری از کارگزاران، Public از پرداخت برای جریان سفارش (PFOF) استفاده نمی‌کند، به این معنی که سفارش‌های شما مستقیماً به صرافی‌ها هدایت می‌شوند و به بازارسازان نمی‌روند. این کمک می‌کند تا Public سفارش‌های شما را با بهترین قیمت ممکن اجرا کند.

Yieldstreet

Yieldstreet مجموعه‌ای عالی از دارایی‌های جایگزین ارائه می‌دهد که شامل آثار هنری، رمزارز، املاک و مستغلات، سهام خصوصی و سرمایه‌های مخاطره‌آمیز می‌شود. پلتفرم کاربرپسند این شرکت، تحقیق در مورد سرمایه‌گذاری، تصمیم‌گیری آگاهانه و پیگیری نتایج را آسان می‌کند. همه سرمایه‌گذاری‌ها از یک فرآیند بررسی دقیق چهار مرحله‌ای عبور می‌کنند. تیم روابط سرمایه‌گذاران Yieldstreet نیز همیشه از طریق تماس، چت یا ایمیل برای پاسخ به سوالات شما در دسترس است.

Ally Invest

Ally Invest با کارمزدهای پایین برای معاملات سهام، ETF و صندوق‌های متقابل بدون هزینه، معاملات اوراق قرضه با کارمزد یک دلار و سایر معاملات با کارمزد 0.5 دلار (به ازای هر قرارداد) برای معامله‌گران خودگردان بهترین گزینه است. شما می‌توانید به سرعت پول را از حساب کارگزاری خود به حساب پس‌انداز Ally منتقل کنید و نرخ بهره بسیار بالاتری (در حال حاضر 4.25٪ APY) نسبت به بیشتر کارگزاران برای پول نقدی که سرمایه‌گذاری نشده است، دریافت کنید. Ally همچنین پورتفوهای روبو را برای سرمایه‌گذاران غیرمستقیم بدون هزینه‌های مشاوره، تعادل مجدد و سالانه ارائه می‌دهد.

SoFi Invest

SoFi کارمزدهای هر قرارداد را حذف کرده است، که آن را به گزینه‌ای عالی برای معامله‌گران تبدیل می‌کند. بسیاری از کارگزاران بین 0.65 تا یک دلار برای هر قرارداد دریافت می‌کنند. پلتفرم کاربرپسند SoFi دارای یک مرکز محتوای آموزشی و یک راهنمای درون‌برنامه‌ای برای کمک به مبتدیان در یادگیری بیشتر درباره معاملات است. همچنین با یک کلیک می‌توانید به معیارهای مفیدی مانند درصد سربه‌سر، حداکثر سود و زیان و سایر اطلاعات دسترسی پیدا کنید.

Plynk

Plynk

Plynk یک کارگزاری برای سرمایه‌گذاری در سهام و صندوق‌ها و همچنین یک حساب رمزنگاری برای معامله ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. این پلتفرم برای معاملات سهام، ETF و صندوق‌های سرمایه‌گذاری کارمزدی دریافت نمی‌کند. برای معاملات کریپتو، کارمزد 0.50 دلار برای معاملات 100 دلار یا کمتر و 0.50 درصد از مبلغ معامله برای مبالغ بالاتر وجود دارد. اپلیکیشن موبایل Plynk ساده و کاربر پسند است و نکات و روش‌های زیادی برای کمک به رشد دانش سرمایه‌گذاری شما ارائه می‌دهد.

Fidelity Investments

Fidelity Investments در صدر فهرست‌های "بهترین‌ها" قرار دارد. این پلتفرم معاملات سهام و ETF بدون کارمزد، معاملات اختیار قرارداد با 0.65 دلار و معاملات صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک Fidelity و حدود 3300 صندوق سرمایه‌گذاری مشترک NFT را با کارمزد صفر ارائه می‌دهد. مبتدیان و سرمایه‌گذاران خرید و نگهداری می‌توانند همه ابزارهای مورد نیاز خود را در وب‌سایت پیدا کنند. از جمله نمایشگرها، محتوای آموزشی و تحقیقات داخلی و شخص ثالث و…. معامله‌گران حرفه‌ای و فعال می‌توانند از پلتفرم Active Trader Pro Fidelity استفاده کنند که امکانات بیشتری دارد و طرح‌بندی آن قابل تنظیم است.

بهترین کارگزاری های ایرانی کدامند؟

اگر قصد سرمایه گذاری در بازار بورس ایران را دارید برای انتخاب بهترین کارگزاری باید به مواردی مثل خدمات پشتیبانی، سرعت معاملات، ارزش معاملات، ابزارها، آموزش‌ها، کاربرپسند بودن پلتفرم و… توجه کرد از بهترین کارگزاری‌های  بورس ایران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: