رپرتاژ آگهی: این برنامه که با اجرای محمد سلوکی هر سه‌شنبه ساعت 8 صبح به مدت 25 هفته از فیلیمو پخش خواهد شد، بستری را برای ارائه طرح‌های کارآفرینانه به سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. در هر قسمت از این برنامه، دو تیم از کارآفرینان طرح‌های خود را به داوران برنامه ارائه می‌دهند.

در قسمت اول این برنامه دو تیم «تولید کاتالیست K65» و دستیار هوشمند جراحی، طرح‌ خود را به داوران معرفی کردند و در ادامه تیم‌ها تلاش کردند برای دریافت مجوز راه‌اندازی پویش تامین‌مالی جمعی بر روی سکوی تامین مالی جمعی کارن‌کراد نظر داوران برنامه را جلب کنند.  

در اولین قسمت از برنامه کارمانی، طرح «تولید کاتالیست K65» متعلق به شرکت «شیمی پژوهان ناصر خسرو» به عنوان طرح منتخب معرفی شد. این طرح که دارای ویژگی‌هایی از جمله سود 40 درصدی و پرداخت سود میان‌دوره‌ای هر سه ماه 10 درصد است، با سرمایه درخواستی 15 میلیارد تومان مورد استقبال داوران برنامه قرار گرفت. 

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های برنامه کارمانی، امکان سرمایه‌گذاری در طرح‌های منتخب با حداقل سرمایه 500 هزار تومانی و دریافت سود است. این موضوع فرصتی را برای افراد با سرمایه‌های مختلف فراهم می‌کند تا ضمن مشارکت در خلق ارزش و رونق کسب‌وکارها، از سود قابل توجهی نیز بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در طرح «تولید کاتالیست K65»، می‌توانند به سکوی تامین مالی جمعی کارن‌کراد به آدرس www.karencrowd.com  مراجعه کنند. در این سکو می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد طرح، نحوه سرمایه‌گذاری، ضمانت‌‌ها و میزان سود دریافتی به دست آورید.

برنامه کارمانی علاوه بر ارائه فرصتی برای سرمایه‌گذاری در کسب‌وکارها و دریافت سود، با ارائه اطلاعات و آموزش‌های لازم در زمینه تامین مالی جمعی و کارآفرینی، به عنوان منبعی آموزنده برای علاقه‌مندان به این حوزه نیز تلقی می‌شود.

برای تماشای برنامه کارمانی، می‌توانید به وب‌سایت فیلیمو به آدرس filimo.ir مراجعه کنید.