شرکت ایده تجارت هرمس نماینده و مجری انحصاری پاویون ایران در نهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و تجهیزات معدنی شنیانگ چین است. نمایشگاه مذکور با حمایت انجمن معادن متالورژی و جامعه معادن غیرفلزی چین از تاریخ 27 لغایت 29 ژوئن (7 الی 9 تیرماه) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر شنیانگ در چین برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی معدن و تجهیزات معدنی شنیانگ به منظور توسعه و بهره‌برداری از پتانسیل‌های شهر شنیانگ از سال 2023 از پکن به این شهر منتقل شد. این شهر به دلیل تمرکز عرضه و تقاضا در حوزه محصولات معدنی و همچنین صنعت حمل‌ونقل توسعه یافته و آن مهم‌تر دارا بودن مزایای صنعتی برجسته این شهر، به بهترین مکان برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تبدیل شده است.

در دوره قبلی این نمایشگاه که بزرگ‌ترین نمایشگاه معدن دنیا محسوب میشود، بیش از 600 شرکت از 20 کشور جهان از جمله چین، روسیه، آمریکا، کانادا، انگلیس، فرانسه، آلمان و... مشارکت داشتند؛ بنابراین از منظر بین‌المللی و ایجاد ارتباط با سایر کشورها حائز اهمیت است. در سال جاری نیز بیش از 600 غرفه‌دار و 30 هزار بازدیدکننده حرفه‌ای از سراسر جهان از جمله کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، فرانسه، روسیه و مغولستان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

نمایشگاه بین‌المللی معدن شنیانگ (CIME) که به صورت سالانه برگزار می‌شود، فرصت‌های تجاری گسترده‌ای برای شرکت‌های معدنی داخلی و بین‌المللی فراهم می‌کند. این نمایشگاه به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا با فناوری‌های نوین آشنا شوند، شبکه‌سازی کرده و قراردادهای تجاری منعقد کنند.

علاقه‌مندان برای مشارکت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی WWW.hermesbi.com مراجعه کنند.