رپرتاژ آگهی: شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که از میان هتل‌های مشهد کدام را انتخاب کنید تا هم به حرم امام رضا علیه السلام نزدیک باشد و هم امکانات آن تمام نیازهای شما برای یک سفر راحت را فراهم کند؟ پیشنهاد ما هتل درویشی مشهد است. این هتل که بی‌شک یک تکه از بهشت روی زمین است، شرایط اقامتی منحصربه‌فرد و رویایی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. هتل درویشی مشهد امکاناتی مطابق با یک هتل 5 ستاره دارد و خدمات تفریحی و رفاهی این مجموعه به‌قدری بی‌نظیر و متنوع است که در انتخاب آن‌ها به هیجان خواهید آمد. اگر قصد رزرو هتل درویشی مشهد را دارید، اسنپ تریپ بهترین سایت برای مراجعه و انجام کارهای مربوط به محل اقامت شما خواهد بود.

هتل درویشی مشهد

این هتل باشکوه اولین هتل آتریوم است که در سال 1390 در شرق ایران افتتاح شد. زیبایی و مجلل‌بودن این مجموعه، آن را شایسته دریافت نام هتل 5 ستاره کرده است. هتل درویشی مشهد که یکی از بزرگترین هتل‌های مشهد و کشور محسوب می‌شود، در 20 طبقه ساخته شده و مانند یک الماس در خیابان امام رضا جلوه‌نمایی می‌کند.

اگر کنجکاو شده‌اید که در درون این هتل مجلل چه می‌گذرد باید بگوییم که، بهترین واحد‌های اقامتی، کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها، تالارها، خدمات رفاهی و تفریحی و مراکز خرید را در این هتل خواهید یافت. در ادامه به معرفی امکانات این هتل مشهد خواهیم پرداخت.

واحد ‌های اقامتی هتل درویشی مشهد

همان‌‌طور که ذکر شد این هتل از 20 طبقه تشکیل شده که 223 واحد اقامتی با خدمات و هزینه‌های متفاوت را در بر‌می‌گیرد. این واحدها با مدل‌ها و طراحی‌های متنوع نظیر اتاق رویال، فصل، پنت‌هاوس، اتاق‌های وی‌آی‌پی و اتاق ملل در دسترس هستند. یکی از دلایلی که موجب شده نام هتل درویشی مشهد در میان سایر هتل‌ها بدرخشد، طراحی و چیدمان هر یک از این واحد‌های اقامتی است که متناسب با اسم‌های آن‌ها معماری شده و جذابیت این اتاق‌ها را بیشتر کرده است. برخی از این واحد‌های اقامتی عبارتند از:

1- واحد اقامتی سینگل اکونومی

2- واحد اقامتی دبل استاندارد

3- واحد اقامتی دوبلکس عرب تاپ وی‌آی‌پی

4- واحد اقامتی دوبلکس مصر

5- واحد اقامتی دوبلکس ایران باستان

سایر واحد‌های اقامتی شامل اتاق آینده، سوئیت آمپریال، پریزندیتال، پنت‌هاوس اسپا، پنت‌هاوس روم و مواردی از این قبیل می‌شود.

رستوران و کافه های هتل درویشی

یکی از جذاب‌ترین و لذت‌بخش‌ترین بخش‌های مسافرت مربوط به غذا و خوراکی است. هتل درویشی یک مجموعه کامل و منحصربه‌فرد است که علاوه‌بر فراهم‌کردن شرایط ایده‌آل برای اقامت، می‌توان در بهترین شرایط از رستوران‌ها، کافه‌های لوکس و غذاهای خوش‌طعم و رنگ آن استفاده کرد.

غذاهای سرو شده در هتل درویشی مشهد تمام ذائقه‌ها را پوشش داده و غذاهایی باکیفیت و خوش‌طعم را سرو می‌کند. در ادامه برخی از این ایستگاه‌های پررنگ و لعاب هتل را معرفی می‌کنیم که به جرات می‌توان گفت، امکان ندارد به مشهد سفر کنید و از رستوران و کافه‌های هتل درویشی بگذرید. قطعا یک توقف در حد سرو غذا و نوشیدنی در این هتل را از دست نمی‌دهید.

1- رستوران آتریوم

2- رستوران روف گاردن

3- رستوران فود فیروزه

4- سالن صبحانه ارغوان

5- کافی شاپ مرکزی

6- چایخانه سنتی برکه

از‌آن‌‌جایی که شهر مشهد، یکی از شهرهای پرتردد ایران محسوب می‌شود، در این بخش سعی کردیم بهترین رستوران‌ها و کافه‌های هتل درویشی را معرفی کنیم تا در‌صورت سفر به این شهر زیبا، از این مراکز بهره‌مند شوید.

امکانات تفریحی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی تمام تلاش خود را به کار بسته تا برای مهمانان خود اوقاتی خوش و لحظاتی آرام‌بخش رقم بزند. این هتل با فراهم کردن امکانات تفریحی متنوع و مناسب برای تمام سنین، توانسته است بهترین خاطرات را همراه با آرامش و هیجان برای مراجعین خود به ارمغان بیاورد. از این امکانات می‌توان موارد زیر را ذکر کرد:

1- مجموعه آبی هتل درویشی مشهد

2- سالن بندسازی

3- سالن زیبایی

4- حمام سنتی

5- ماهی درمانی

6- رودخانه سنگ

7- شهربازی

این مرکز تفریحی، دارای قسمت‌های جذاب و مختلفی است که می‌توانید به آن‌ها مراجعه کرده و نهایت لذت را از سفر خود ببرید.

تالار های هتل درویشی مشهد

این هتل علاوه‌بر بهره‌مندی از واحد‌های اقامتی لاکچری، خدمات رفاهی و تفریحی هیجان‌انگیز و رویایی، مکان‌هایی باشکوه و مادر نیز برای برگزاری جشن‌ها، جلسات کاری و مراسم‌های مختلف در اختیار مراجعین خود قرار می‌دهد. تالارهای باشکوه هتل مجلل درویشی مشهد عبارتند از:

1- تالار آینه هتل درویشی مشهد

2- تالا دیپلمات

3- اتاق جلسات

اتاق جلسات هتل درویشی مشهد مجهز به امکانات لازم نظیر رول آپ، فیلیپ چارت، وایت برد، مترجم همزمان، میکروفن بی‌سیم و سایر تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری بهترین جلسات است.

مراکز خرید هتل درویشی مشهد

یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های سفر، خرید سوغاتی برای خانواده است. هتل درویشی برای رفاه حال مهمانان خود 31 غرفه از متنوع‌ترین محصولات با برندهای معتبر و باکیفیت، در مسیر رفت و برگشت قرار داده تا برای خرید سوغاتی، خوراکی و کالاهای مورد نیاز از آن‌ها استفاده کنند.

هزینه اقامت افراد مختلف در هتل درویشی مشهد

در این هتل هزینه اقامت برای افراد متناسب با سن آن‌ها در نظر گرفته می‌شود به این ‌صورت که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل درویشی مشهد رایگان است. کودکان 2 تا 12 سال در‌صورتی که از سرویس استفاده نکنند نیم‌بها محاسبه شده و هزینه مربوط به اقامت بزرگسالان پا توجه به خدماتی که دریافت می‌کنند محاسبه می‌شود.

استخر هتل درویشی مشهد

آدرس هتل درویشی مشهد

این هتل 5 ستاره در مهم‌ترین خیابان شهر مشهد یعنی خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26 واقع شده که از مزایای آن نیز محسوب می‌شود. موقعیت مکانی خوب، نزدیکی به حرم رضوی و سایر اماکن مهم شهر مشهد، موجب شده هتل درویشی یه یکی از محبوب‌ترین مکان‌های اقامتی مشهد تبدیل شود.

رزرو هتل درویشی مشهد

حال که تمام امکانات این هتل مجلل را مطالعه کرده و با آن‌ها آشنا شدید، اگر قصد رزرو هتل درویشی مشهد را دارید تنها با مراجعه به سایت اسنپ تریپ و چند کلیک ساده، برای اقامتی رویایی در این مجموعه اقامتی تفریحی، اقدام کنید. اسنپ تریپ با ارائه خدمات متنوع به شما در رقم‌زدن یک سفر رویایی کمک خواهد کرد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این مجموعه اطلاعات بیشتری را در مورد رزرو بلیط، هتل‌ها و امکانات آن‌ها کسب کرده و برای آغاز یک سفر راحت و هیجان‌انگیز برنامه‌ریزی کنید.

جمع بندی

اگر شما نیز از آن دسته افراد هستید که سفر به شهر امام رضا را دوست داشته و مکررا انجام می‌دهید، بهتر است هتل‌های این شهر را بشناسید. ما در این مقاله سعی کردیم یکی از بهترین هتل‌های مشهد مقدس را شرح دهیم. هتل درویشی علاوه‌بر نزدیک‌بودن به حرم مطهر، ویژگی‌ها و امکانات بسیار خاصی دارد.

مرجع: معرفی هتل درویشی مشهد