رپرتاژ آگهی: شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران (بورس، بانک و بیمه) از ۱۹ تا 22 مرداد ۱۴۰۳ با حضور شرکت‌های گسترده و متنوع خدماتی و سرمایه‌گذاری در زمینه بیمه و بورس و همچنین بازیگران فعال در عرصه سرمایه‌گذاری و بازارهای مالی ایران از جمله «طلاین» برقرار است.

طلاین؛ خرید و فروش طلای آب‌شده

طلاین پلتفرم خرید و فروش طلای آب‌شده است که فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده است. طلای آب شده، طلایی است که به چرخه بازار بازگشته است؛ درواقع طلای آب‌شده، شمش‌ها و طلاهای استفاده شده‌ای هستند که آب می‌شوند و به بازار باز می‌گردند و گزینه خوبی در بازارهای مالی برای سرمایه‌گذاری هستند، چراکه اجرت ساخت ندارد و هزینه جانبی افراد برای سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها به شدت پایین است.

برای درک بهتر مفهوم طلای آب‌شده، باید گفت که اگر یک میلیون تومان برای سرمایه‌گذاری در اختیار داشته باشید، می‌توانید آن را تماما صرف خرید طلای آب شده کنید، به جای آنکه با خرید طلای زینتی، پول خود را صرف پرداخت اجرت، کارمزد و مالیات کنید.

24 ساعت شبانه‌روز طلا بخرید

فعالیت طلاین کاملا در بستر آنلاین است و کاربران می‌توانند در 24 ساعت شبانه‌روز در بستر این پلتفرم، طلا خرید و فروش کنند؛ طلایی که در این بستر معامله می‌شود 18 عیار است و خرید به صورت لحظه‌ای وارد کیف پول طلایی کاربران می‌شود. کاربران نیز می‌توانند طلا را نگهداری کنند یا با استفاده از آن اقدام به نوسان‌گیری و ترید کنند.

photo_2024-08-10_15-21-23

با 50 هزار تومان طلا بخرید

کاربران طلاین می‌توانند با کمترین مبلغ (50 هزار تومان) طلا خریداری کنند؛ جالب است بدانید که کارمزد طلاین برای خرید و فروش طلا در هر میزان و هر مبلغی تنها 5 هزار تومان است و تفاوتی ندارد که سرمایه‌گذاران 5 کیلوگرم طلا خریداری کرده باشند یا 50 هزار تومان!

پرداخت خودکار برای اولین‌بار در طلاین

طلاین همچنین سیستم پرداخت خودکار را به پلتفرم خود آورده است؛ کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت خرید و فروش طلای خود را بر عهده طلاین بگذارند و پس از تعیین قیمت خرید و فروش و حجم مورد نظر منتظر انجام معامله باشند. طلاین اولین استارتاپ ایرانی است که سیستم پرداخت خودکار را به بازار طلای آب‌شده آورده است.

نقدینگی بالای بازار در طلاین

یکی دیگر از ویژگی‌های حائز اهمیت طلاین، نقدینگی بالای بازار آن است، به این صورت که در طلاین قابلیتی تحت عنوان تسویه آنی وجود دارد که وجه تسویه شده تا 15 دقیقه پس از انجام معامله، به حساب کاربر می‌نشیند. گروه پشتیبانی طلاین نیز از 7 صبح تا 11 شب در صورت بروز هر مشکل و ایجاد هر سوالی در دسترس هستند.

غرفه طلاین در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در سالن ۸ و ۹ غرفه ۸۳۰ واقع شده است.