رپرتاژ آگهی: هتل جهان مشهد مانند هتل رضویه مشهد یکی از هتل‌های پرطرفدار این شهر است که شما در سفر به این شهر مقدس می‌توانید ان را رزرو کنید. چقدر هتل جهان مشهد را می‌شناسید؟ با امکانات آن آشنا هستید؟ اگر شناخت شما از هتل کم است و می‌خواهید آن را برای اقامت خود رزرو کنید، با ما همراه شوید تا بیشتر با این هتل در شهر مشهد آشنا شویم.

اطلاعات کلی هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد از جمله هتل‌های پنج ستاره شهر است که در بهترین موقعیت جغرافیایی قرار دارد. هتل در خیابان شیرازی چهارم واقع شده و دسترسی بسیار عالی به دیگر نقاط شهر دارد. از طرف دیگر شما با اقامت در این هتل کمتر از پنج دقیقه با حرم مطهر امام رضا فاصله دارید و می‌توانید با پای پیاده از هتل به حرم بروید.

هتل در سال 1401 به بهره برداری رسیده است، از این رو از جمله هتل‌های نوساز شهر بوده که امکانات ان عالی و درجه یک است. همچنین هتل در نزدیکی ایستگاه مترو و BRT است و شما می‌توانید به راحتی از آن به دیگر نقاط شهر بروید. ساختمان هتل هشت طبقه بوده و تعداد 158 اتاق و واحد اقامتی دارد. زمان تحویل اتاق ساعت 15 و ساعت تخلیه اتاق ساعت 12 است. در مدت زمان بین تحویل و تخلیه اتاق برای مهمانان بعدی نظافت و آماده می‌شود.

اتاق‌های هتل جهان مشهد

اتاق‌های هتل جهان مشهد

هتل جهان مشهد از نظر اتاق‌ها متنوع است و خانواده‌های دو تا پنج نفره می‌توانند واحد اقامتی مناسب خود را رزرو کنند. اتاق‌های دو تا چهار تخته معمولی و لوکس و سوئیت پنج نفره از جمله واحدهای اقامتی این هتل است که می‌توانید آن را رزرو کنید. امکانات اتاق‌های هتل در بهترین شکل برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

وسایل بهداشتی به طور کامل برای تمامی مهمانان قرار داده شده است. دیوارهای عایق باعث شده در اتاق شما سکوت و آرامش حکم فرما باشد. مانند هتل رضویه مشهد، برخی از اتاق‌ها چشم اندازی به سمت حرم مطهر امام رضا دارند که اقامت در آن‌ها احساس آرامش زیادی به مهمانان منتقل می‌کند.

در تمامی اتاق‌ها وای فای پرسرعت و رایگان در نظر گرفته شده و مسافران می‌توانند با تمامی وسایل دیجیتال خود به ان متصل شوند. میز تحریر، چای ساز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه استاندارد از دیگر امکانات اتاق‌های هتل به شمار می‌رود. همچنین سرویس خواب و مبلمان قرار داده شده در تمامی اتاق‌ها از برندهای معتبری است تا خوابی عمیق و پر از آرامش را به مسافران هدیه کند.

دیگر امکانات هتل جهان مشهد

امکانات این هتل تنها به امکانات اتاق‌های آن محدود نمی‌شود. برای رفاه حال مسافران خدمات ویژه‌ای به آن‌ها در طول اقامت ارائه می‌شود. برای بازی و سرگرمی کودکان یک پارک بازی در محوطه حیاط ساخته شده است. مسافران می‌توانند در مجموعه ابی هتل شامل استخر، سونا و جکوزی تنی به آب بزنند.

امکانات هتل جهان مشهد

ماساژ حرفه‌ای توسط ماسورهای آقا و خانم می‌تواند خستگی سفر را به طور کامل از تن شما به در کند. هتل یک رستوران، کافی شاپ و سفره خانه سنتی دارد که پذیرای مسافران هتل و افراد دیگر است. با توجه به پنج ستاره بوده هتل، در رستوران و کافی شاپ هتل نیز از بهترین مواد غذایی استفاده شده و کار طبخ توسط سرآشپزان مطرح انجام می‌شود. از این رو شما می‌توانید از میان منو متنوع ان غذای مورد علاقه‌تان را امتحان کرده و طعم لذیذ آن را هیچ گاه فراموش نکنید.

هتل جهان مشهد همچنین با داشتن سالن کنفرانس و سالن همایش یک انتخاب عالی برای برگزاری جلسات کاری و همایش‌های شما خواهد بود. هر دو سالن به جدیدترین و بهترین امکانات مورد نیاز تجهیز بوده و شما می‌توانید جلسه و همایش خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید.

هتل ترنسفر رایگان رفت و برگشت برای مهمانان خود در نظر گرفته است که برای استفاده از آن کافی است یک روز قبل از سفر زمان رسیدن به فرودگاه را با پرسنل هتل در میان بگذارید. پارکینگ، وای فای پرسرعت، اتاق چمدان، کافی نت، ، آسانسور و خدمات مخصوص افراد معلول گوشه‌ای دیگر از امکانات این هتل است که می‌تواند رضایت شما از اقامت در آن را تا حد زیادی به دست آورد.