شلعاب اعلام کرد سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه سنگین ۱۰۶۰ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها از مبلغ ۶۰ میلیارد تومان به مبلغ ۶۳۵.۷ میلیارد تومان را صادر کرده. نماد شصدف نیز پیشنهاد افزایش سرمایه ۵۲۹ درصدی این شرکت از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را مطرح کرده اس

شرکت پتروشیمی نوری طی اطلاعیه ای در سامانه کدال بیان کرد پیرو افشای قبلی در خصوص اتمام تعمیرات اساسی و شروع راه اندازی شرکت، بخشی از واحدهای تولیدی در سرویس قرار گرفته و بخشی دیگر به علت اشکالات فرایندی پیش آمده از سرویس خارج شده. این شرکت ادامه داد این اشکالات تاثیری بر روی فرآیند تولید فروش پیش بینی شده شرکت در سال جاری نخواهد داشت.

اما شرکت پتروشیمی مارون دلایل کاهش سود خالص در نیمه نخست سال را در افزایش هزینه خوراک ناشی از نرخ تسعیر ارز، کاهش سود ناشی از توقف تولید به دلیل تعمیرات اساسی، افزایش هزینه های مالی و کاهش درآمدهای غیرعملیاتی مطرح کرده است.

نماد عالیس در ۶ ماهه تلفیقی منتهی به شهریور ۱۴۰۲ به سود ناخالص ۳۰۲ میلیارد تومانی رسیده و توانسته رشدی به میزان ۲۹ درصد را نسیت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ رقم بزند.