این دو نماد عنوان داشته‌اند که عطف به مصوبه شماره ۳۴۹ مورخه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات موضوع تعیین تعرفه خدمات دسترسی شبکه ثابت به استحضار می رساند، که در این مصوبه میانگین تعرفه دسترسی برای خدمات پایه در سطوح مختلف سرعت به طور متوسط ۳۴ درصد نسبت به مصوبه شماره ۲۶۸ مورخ۳ دی ۱۳۹۶ افزایش یافته است.

شرکت فولاد شاهرود با نماد فرود نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که مبنی بر ضرورت کاهش مصرف گاز به میزان ۵۰ درصد دیماند و همچنین متعاقب آن کاهش فشار خط ورودی از ایستگاه اندازه گیری از ۲۵۰ به ۴۰ پوند ، عملا امکان ادامه تولید بخش نورد مقدور نبود . لذا با عنایت به این موضوع تصمیم به توقف تولید میلگرد گرفته شده است.

همچنین این نماد در گزارش ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ خود از افزایش ۵۵ درصدی درآمدهای عملیاتی خود خبر داده است که از این میزان ۲۹۰ میلیارد تومان سود خالص برای دوره ۹ ماهه خود شناسایی کرده است.

در مقابل شرکت لامیران با نماد فلامی در گزارش سه ماه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ از افت ۶۰ درصدی درآمدهای عملیاتی خود نسبت به دوره مشابه سال قبل خبر داده است و سود خالص ۱۲ میلیارد تومانی دوره مشابه سال قبل با افت به رقم ۴ میلیارد تومان رسیده است.