آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، گفت که او روز جمعه در دیدار با همتای روس خود، سرگئی لاوروف، هشدار داده است که برای به نتیجه رساندن مذاکرات احیای برجام، فرصت چندانی نمانده و از مسکو خواسته است که با استفاده از نفوذ خود و روابطی که با ایران دارد، تهران را از فوریت موضوع مطلع کند. او که در ژنو و پس از دیدار با لاوروف با خبرنگاران سخن می‌گفت، تاکید کرد با تداوم پیشرفت‌های هسته‌ای تهران، چنانچه توافق جدیدی ظرف «چند هفته آینده» حاصل نشود، بازگشت به برجام عملا بی‌معنی خواهد بود.  خبرهای دیگر از وین می‌گویند که علی باقری مذاکره‌کننده ارشد ایران با انریکه مورا مسئول هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپا و همچنین میخاییل اولیانف نماینده روسیه در مذاکرات احیای برجام در وین دیدار کرده است.

 مانور مشترک

بامداد جمعه مانور مشترک ایران، روسیه و چین در شمال اقیانوس هند برگزار شد که تمرین مقابله با دزدی دریایی مهمترین بخش این رزمایش یک روزه بود. این مانور شامگاه جمعه پایان یافت اما تحلیل‌ها درباره پیام و نتیجه این مانور ادامه پیدا کرد و خیلی از روزنامه‌های امروز ایران به این رزمایش پرداختند.

حمله دوباره پلیس به خودروسازها

در حالی که طی هفته‌های گذشته رئیس پلیس راهور کشور و رئیس پلیس راهور تهران در حرف‌هایی جداگانه انتقادهای تندی علیه خودروسازهای داخلی کرده بودند دیروز رئیس پلیس سابق تهران هم باب تازه‌ای در این مورد باز کرده و گفته که قبلا یکی از نماینده‌های مجلس که پرونده‌ای علیه خودروسازها جمع کرده بود رد صلاحیت شده است. او خودروسازهای داخلی را دارای یک مافیای قدرتمند دانسته که نفوذ زیادی در بخش‌های مختلف کشور دارند.

درخشش دروازه‌بان تیم زنان ایران

تیم ملی فوتبال زنان ایران در جریان رقابت‌های زنان جام ملت‌های آسیا، پنجشنبه برابر هند به تساوی بدون گل رضایت داد اما درخشش الهه کودایی دروازه‌بان ایران باعث شد که اسمش تمام آخر هفته در شبکه‌های اجتماعی دیده شود و بریده فیلم‌های سیوهای نجات‌دهنده‌اش دست به دست می‌شد.

کتاب همسر رئیس جمهور

جمیله علم الهدی، همسر رئیس جمهور و دختر امام جمعه مشهد گفته که کتاب میشل اوباما را خوانده و خیلی جذاب و تاثیرگزار بوده. او در جای دیگری از حرف‌هایش اعلام کرده که همسرش به او گفته اینکه او هم کتاب مشابهی بنویسد کار بسیار خوبی است.