به نظر می‌رسد گروه هکر روی برنامه‌های برخی از شبکه‌های دولتی ایران که از این طریق پخش می‌شد محتوایی سیاسی پخش کرده است. ‌تلوبیون در این مورد نوشت که «زیرساخت تلوبیون روز ۱۱ بهمن از ۲ بامداد تا ۲۳ دچار اختلال شد و برنامه‌های چندین شبکه در این بازه زمانی، به شکل ناقص آرشیو شده است». ‌گفتنی است سه شنبه هفته گذشته هم برخی شبکه‌های صدا و سیما توسط گروه‌هایی هک شده بودند. شنیده‌ها حاکی از این است که سازمان صداوسیما در آماده‌باش کامل قرار گرفته است.

شروع محدودیت‌ها از شنبه

معاون درمان ستاد مبارزه با کرونا در تهران: اعلام کرد حداکثر تا روز شنبه هفته آینده محدودیت‌های جدید اعلام خواهد شد. فعلا در تهران فعالیت باشگاه‌های ورزشی غیر روباز متوقف شده است.

ترک برنامه زنده

شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی که برای پاسخ دادن به اتهاماتی که در برنامه جهان آرا علیه آنها مطرح شده بود به این برنامه رفته بودند با حضور کارشناس برنامه قبل روی آنتن، از روی صندلی خود بلند شده و برنامه زنده را ترک کردند. آنها اعلام کردند که فرصت اندکی که برای دفاع در برابر اتهامات در اختیار آنها قرار داده شده بود نباید برای تکرار همان حرف‌ها در اختیار اتهام‌زننده قرار می‌گرفت. فاطمه شجاعی که به عنوان کارشناس به برنامه قبلی جهان‌آرا دعوت شده بود ادعا می‌کند که در زمان مسئولیت مولاوردی نشستی برگزار شده که در آن درباره قانونی سازی تن فروشی و ارائه خدمات به زنان تن‌فروش تصمیم‌گیری شود.