بیشتر روزنامه‌های صبح تهران امروز تصاویری از راهپیمایی‌ها و تظاهرات سراسری مردم جهان علیه اسرائیل را به صفحه یک خود آوردند. روزنامه «ایران» برای این موضوع تیتر «مردم جهان طرف فلسطین ایستادند»، را انتخاب کرد و روزنامه «همشهری» هم نوشت، «دنیا صدای مظلوم را شنید».

خبرهای ضد و نقیضی درباره پول‌های ایران در قطر هم در روزهای اخیر رسانه‌ای شد. روزنامه «هم‌میهن» در این باره نوشت: «اما در میان اخبار ضدونقیض گفته می‌شود که فشار نمایندگان کنگره برای مسدودشدن مجدد دارایی‌های ایران افزایش‌یافته است. با این حال اظهارات مقامات آمریکایی مؤید تردید آنها در این باره است. این در حالی است که بلومبرگ در خبری مدعی شد، مقامات کاخ سفید در طرحی به بررسی امکان مسدودسازی دوباره ۶ میلیارد دلار از منابع ارزی حاصل از فروش نفت ایران که به‌عنوان بخشی از توافق تبادل زندانیان، آزاد شده و به بانک قطری واریز شده بود، می‌پردازند.»

 در عین حال بانک مرکزی عصر جمعه خبری از دیدار روسای کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی و قطر در حاشیه اجلاس سالانه صندوق بین‌المللی پول منتشر کرد، رئیس‌کل بانک مرکزی قطر نیز در این دیدار تأکید کرد: قطر به کلیه تعهدات خود با ایران پایبند است و هیچ مانعی در توسعه روابط بانکی دو کشور وجود ندارد.

رئیس‌کل بانک مرکزی قطر با اشاره به اقدامات اساسی و خوبی که طی روزهای گذشته درباره استفاده از منابع ارزی ایران در قطر انجام شده است گفت: «شایعات مطرح شده در این باره طی یکی دو روز گذشته ارزش واقعی ندارد و بیشتر یک شوخی و بازی رسانه‌ای بود.»

در ادامه کیوسک امروز، سرمقاله روزنامه «دنیای اقتصاد» با تیتر: «ناسازگاری رشد با احساس خانوار» را هم بررسی کردیم.