روزنامه «دنیای اقتصاد» در گزارشی به این پرسش پاسخ داده است که چرا بازار کار ایران مردانه است. در بخش‌های ابتدایی این گزارش تاکید شده است: «آخرین آمارهای منتشرشده از نرخ مشارکت نیروی کار نشان می‌دهد تنها ۱۴درصد از زنان تمایل به کار دارند. موضوعی که به معنی انفعال ۲۷.۵میلیون نفر از جمعیت زنان در سن کار است. نیروهایی که می‌توانند در صورت ورود به بازار کار حجم عظیمی از ارزش‌افزوده اقتصادی خلق کنند.»

عکس یک روزنامه «اعتماد» به نشست مساله فلسطین از دیدگاه حقوق بین‌الملل اختصاص دارد. محمد جواد ظریف، وزیر امورخارجه سابق کشورمان در این نشست تاکید کرده است که قرار نیست به جای مستضعفین بجنگیم. ظریف در ادامه این نشست گفته است: «نمی‌توان شهرک‌نشینانی را که کارشان کشتن فلسطینی‌هاست و مسلح هستند، غیرنظامی دانست، چون کد ندارند و لباس نظامی نمی‌پوشند. تصور کنید عراقی‌ها در شهرهای ایران که اشغال کرده بودند، افرادی را ساکن می‌کردند. آیا ما باید حقوق آنها را رعایت می‌کردیم؟ اینها ابزار اشغالند.»

در ادامه برنامه امروز گزارشی از روزنامه «فرهیختگان» را هم مرور کردیم. این گزارش ادعا کرده است، مهم‌ترین پروژه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یعنی پوشش ۲۰ میلیون نفری فیبر نوری فقط ۱۸ درصد پیش رفته است.