روزنامه «جمهوری اسلامی» در گزارشی به نقل از مرکز پژوهش‌های مجلس نوشته است که آلودگی هوا سالانه ۲.۶ میلیارد دلار به شهروندان تهرانی خسارت وارد می‌کند. بر این اساس سرانه خسارت وارده ناشی از آلودگی هوا برای هر شهروند تهرانی حدود ۳۰۰ دلار در سال است. 

در ادامه برنامه امروز، گزارشی از روزنامه «فرهیتختگان» با تیتر: «مافیای خرید و فروش امتیاز وام مشغول به کار است» را مرور کردیم. این روزنامه مدعی شده است که کلاهبرداری‌های در خرید و فروش وام به سه شکل عمده انجام می‌شود: «۱- اول اینکه اصلا وامی وجود ندارد و افراد و شرکت‌ها مبالغی را به عنوان بیعانه می‌گیرند و فلنگ را می‌بندند. ۲- وام هست اما بخش زیادی از آن را فروشنده دریافت می‌کند و تضامین عجیب‌و‌غریبی می‌گیرد که همین موضوع ابزار کلاهبرداری هم شده است. ۳- موردی بعدی که در سال‌های اخیر رواج داشته، انتقال امتیاز است.»

در کیوسک امروز از روزنامه «دنیای اقتصاد» هم تیتر: «یلدای سرخ دلار» را بررسی کردیم. این روزنامه تاکید کرده است: «در آخرین روزهای پاییزی منتهی به «یلدا» بازدهی مهم‌ترین شاخص بازارها قرمز شد. روز گذشته، دلار با ثبت قیمت ۴۹هزار و ۷۵۰تومانی به کمترین سطح ۷۷ روز اخیر رسید. با ثبت این عدد بازدهی دلار در آخرین ماه پاییز در سطح منفی ۰.۹ درصد ایستاد تا دلار تنها بازاری باشد که در آذرماه بازدهی منفی داشته است.»