برخی از روزنامه‌های اصولگرا امروز تصویری از ناصر طهماسب، دوبلور فقید را به صفحه یک خود آوردند.

روزنامه «همشهری» تصویر طهماسب و پروانه معصومی را کنار هم گذاشته و تیتر: «جرم: ماندن کنار مردم» را برای گزارش درگذشت طهماسب انتخاب کرده است.

روزنامه «جوان» هم در گزارشی با تیتر: «صدای ناصر طهماسب ماند» نوشته است: «در کمال هنر او اتفاق نظر بود اما برخی در تراز شخصیت افولی و افیونی خودشان بدگویی به مرحوم طهماسب را پس از مرگ او آغاز کردند، به این دلیل که او مستندهایی از انقلاب را با صدای خود روایت‌گری کرده بود.»

روزنامه «دنیای اقتصاد» امروز گزارشی از بمپور سیستان و بلوچستان دارد. نویسنده این گزارش در ابتدای آن تاکید کرده است: «ترکیب خشکسالی، باد و ریزگرد، زندگی در بمپور را غیرممکن کرده است. ۱۵ سال پیش فرماندار ایرانشهر در جلسه ستاد بحران خشکسالی استان اعلام کرده بود: «شهرستان ایرانشهر در تب خشکسالی می‌سوزد.» حالا بعد از ۱۵ سال، همچنان در بر همان پاشنه می‌چرخد.»

روزنامه «اعتماد» هم مطلبی درباره مرگ ملیکا محمدی، بازیکن فقید تیم فوتبال زنان ایران نوشته و در بخشی از این مطلب تاکید کرده است: «همه در شبکه‌های اجتماعی از این می‌گویند که او در ۱۵ سالگی از امریکا به ایران آمد تا در تیم ملی ایران بازی کند. از این می‌گویند که سهم فوتبال مردان حواله خودروهای ۱۰۰ میلیاردی است و سهم تیم ملی فوتبال زنان تیبای ناامن داخلی. مصاحبه چند روز قبل غزال خلج ملی‌پوش سابق تیم ملی با روزنامه اعتماد را بازنشر می‌کنند که گفته بود ما یعنی تیم زنان مجبور بودیم در کانکس بخوابیم و تیم مردان در هتل المپیک استراحت می‌‌کردند.»