روزنامه «دنیای اقتصاد» تجربه ۲۰۲۳ در ساماندهی موسسات مالی مشکل‌دار ایالات متحده را تجزیه و تجلیل کرده است. در این گزارش تاکید شده است: «به دنبال افزایش نرخ بهره سیاستی در آمریکا، چند بانک نسبتا بزرگ دچار ورشکستگی شدند و نگرانی‌ها نسبت به گسترش بحران در اقتصاد این کشور افزایش یافت. فدرال‌رزرو با یک برنامه مشخص وارد عمل شد و با انجام اقداماتی از گسترش بحران جلوگیری کرد .»

روزنامه «شرق» با رضا حاجی کریم، رییس فدراسیون صنعت آب گفت‌وگو کرده است، او در این گفت‌وگو عنوان داشته است: «بیشتر استان‌های فلات مرکزی ایران با بحران فرونشست زمین مواجه هستند و خطر فرونشست ۳۰‌سانتی‌متری در کمین بسیاری از استان‌های کشور است.  تا سال ۲۰۴۰ ما سیزدهمین کشور آسیب‌پذیر دنیا از حیث استرس و تنش آبی خواهیم بود، اما نکته تلخ‌تر اینجاست که جمعیت ما با مجموع ۱۲ کشور قبل از ما برابری می‌کند؛ یعنی به لحاظ جمعیتی در ۲۰۴۰ اولین کشور آسیب‌پذیر دنیا از لحاظ آب خواهیم بود.»

در ادامه برنامه امروز همچنین تیتری از روزنامه «خراسان» درباره قبوض برق مصرفی مشترکان را هم بررسی کردیم. این روزنامه تاکید کرده است: «اعمال تغییرات معوق و تعرفه‌های جدید باعث افزایش چند برابری مبالغ قبض مشترکان شد.»