تصویر یک اغلب روزنامه‌های امروز صبح تهران به صحبت‌های رهبر انقلاب در دیدار با فعالان اقتصادی و تولید کنندگان اختصاص دارد. آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب تاکید کردند: «مسئولان دولتی با جدیت موانع بهبود فضای کسب‌و‌کار را برطرف کنند.»

خبرگزاری ایرنا، نوشته که الجزیره مدعی شده، واشنگتن در دو روز گذشته، از طریق واسطه‌ها پیام‌های متعددی به تهران ارسال کرده مبنی بر این که خواهان جنگ گسترده نیست و هشدار داده که گسترش جنگ با تحرکات آمریکا همراه خواهد شد. در مقابل هم نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد گفته است: «چنین پیام هایی رد و بدل نشده است. با این وجود، این سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران است که اگر هر طرفی به خاک ایران یا منافع و اتباع آن خارج از مرزهای ایران حمله کند، با پاسخ قاطع و قوی مواجه خواهد شد.» 

در کیوسک امروز، از روزنامه «دنیای اقتصاد»، گفت‌وگو با حمیدرضا صارمی، معاون شهرسازی شهرداری تهران را هم مرور کردیم. صارمی در این گفت‌وگو تاکید کرده است: «برنامه ما محله‌‌‌سازی توسط شرکت‌های ساختمانی بخش خصوصی چین در مقیاس بالای ۱۰۰۰ واحد روی اراضی قهوه‌‌‌ای (زمین‌‌‌های ذخیره) در مناطق ۹ تا ۱۶ است.» 

روزنامه خراسان هم به بهانه آتش سوزی بیمارستان گاندی در تهران به وضعیت ایمنی بیمارستان‌ها در شهر مشهد پرداخته است. این روزنامه در گزارشی تاکید کرده است: «از میان ۸۰۵ مرکز درمانی که در ۱۰ ماه اخیر مورد بازدید قرار گرفته‌اند، هنوز بیش از ۵۰۰ مورد از آن‎ها تاییدیه آتش نشانی را دریافت نکرده‎اند.»