حسین امیرعبدالهیان وزیر امورخارجه ایران در سفر به چین اعلام کرد که ایران اجرای قرارداد ۲۵ ساله با چین را از روز جمعه شروع خواهد کرد، همزمان از غرب، جایی که مذاکرات برجامی جریان دارد خبرهای ضد و نقیضی می‌رسد، وزیر امورخارجه فرانسه می‌گوید که گفت‌وگوها آنقدر کند پیش می‌رود که شاید هرگز به نتیجه نرسد اما مسئول سیاست خارجی اروپا بسیار خوش‌بین‌تر است و می‌گوید روند مذاکرات به ویژه بعد از کریسمس او را تا حد زیادی امیدوار کرده است.

ادامه روند افزایشی مبتلایان به کرونا

مطابق گزارش وزارت بهداشت،  روند افزایشی تعداد مبتلایان به کرونا ادامه داشت و روز جمعه به بیش از ۲هزار و ۵۰۰ نفر یعنی ۲هزار و ۵۳۴ نفر رسید. بسیاری از مسئولاو کارشناسان بهداشت و درمان این را هشداری برای رسیدن پیک جدید کرونا در ایران می دانند. یک خبر کرونایی دیگر اینکه بعد از مدتی خالی بودن مخازن واکسیناسیون از واکسن آسترزنکا گویا محموله‌های جدید این واکسن وارد ایران شده تا کسانی که دو دوز اول را آسترزنکا دریافت کرده اند بتوانند برای دوز سوم اقدام کنند.

جنجال کیسه‌های هوا

یکی از حاشیه‌های تصادف سهمگین در بهبهان که تمام آخر هفته شنیده می‌شد به حرف‌های رئیس پلیس راهور ناجا مربوط بود که گفت کیسه هوای هیچ کدام از بیشتر از ۵۰ خودروی درگیر در این حادثه باز نشده است او با تشبیه خودروهای داخلی به ارابه‌های مرگ هشدار داد که با این وضعیت نمی توان به کاهش مرگ و میر در جاده ها امیدوار بود.