روزنامه جوان در گزارشی با تیتر «نقطه گریز هسته‌ای حالا صفر است» صحبت‌های‌ رییس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی واکنش نشان داده و نوشته: سخنگوی سازمان انرژی اتمی یک روز بعد از صحبت‌های رئیس سازمان انرژی اتمی که گفته بود «ما توانایی فنی تولید بمب اتم را داریم» تأکید کرد که «به سمت بمب هسته‌ای نمی‌رویم» تا درباره دوقبضه بودن سیاست عدم اشاعه هسته‌ای ایران اطمینان ایجاد کند، اما همزمان از تزریق گاز به «صد‌ها ماشین سانتریفیوژ از جمله ماشین‌های پیشرفته» خبر داد تا نشان دهد توانایی فنی ایران یک بلوف نیست.

آخرین وضعیت حقوق بازنشستگان 

روزنامه خراسان هم در گزارش دیگری به تصمیم تازه دولت درباره چگونگی افزایش حقوق بازنشستگان پرداخته است. آنطور که سخنگوی دولت گفته است از این پس وزرای عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی باید درباره افزایش حقوق این گروه تصمیم بگیرند. تصمیم تازه‌ای که هرچند از نگاه روزنامه خراسان قدم روبه‌جلوییست اما می‌تواند تبعاتی هم داشته باشد. 

راه چاره برای شرکت‌های زامبی

روزنامه دنیای اقتصاد در سرمقاله‌ای تاکید کرده، سیاستگذار در سال‎‌های اخیر در راستای حمایت از تولید و اشتغال تلاش کرده تا واحدهای تولیدی که به دلیل عدم بازپرداخت تسهیلات بانکی تعطیل شده بودند را دوباره به چرخه فعالیت بازگرداند. سجاد ابراهیمی، نویسنده این سرمقاله اما پیشنهاد کرده شرکت‌هایی که احیانا بدون تامین مالی نمی‌توانند به فعالیت خودشان ادامه دهند، ورشکسته شوند و از سرمایه و منابع انسانی آن‌ها در بخش دیگری استفاده شود.