دلیل تعویق در پخش سریال قورباقه چیست؟

حدود دو سال پیش هومن سیدی، خبر از تولید سریالی داد برای پخش در شبکه نمایش خانگی. سریالی ۱۶ قسمتی با نام «قورباغه» که پس از چندین بار تاخیر در پخش، قرار بود سوم آذر ماه منتشر شود، اما انتشار آن یک بار دیگر به تعویق افتاد. اما چرا؟

هومن سیدی در اینستاگرامش گفته به دلایل نامعلوم. 

او در یک پست اینستاگرامی، «حسین انتظامی»، رئیس سازمان سینمایی را خطاب قرار داده و پرسیده، چطور ممکن است که ما با داشتن پروانه نمایش از شورای محترم همچنان بلاتکلیف بمانیم؟

گمانه‌زنی‌ها درباره تاخیر در پخش این سریال می‌گویند، شاید قورباغه‌ی سیدی در باتلاق محمد امامی گرفتار شده.

محمد امامی کیست ؟

محمد امامی یکی از سرمایه‌گذاران سریال پربیننده «شهرزاد» بود که پس از انتشار این سریال با اتهام اختلاس و فساد اقتصادی  محکوم و روانه زندان شد.

اما محمد امامی که از مهرماه سال ۹۵ بازداشت شده با سریال قورباغه که فیلم‌برداری آن از اردیبهشت ۹۸ کلید خورده، چه ارتباطی دارد؟

امامی در چهارمین جلسه دادگاهش که حدود یک ماه قبل برگزار شد، گفت درحال‌حاضر پیش‌تولید سه سریال و اثر سینمایی را در دست دارد اما توضیح بیشتری نداد که چطور از داخل زندان به کارهای فرهنگی‌اش ادامه می‌دهد؟ 

رسانه‌ها اما برای پاسخ به این سوال، اسم «علی اسدزاده» را زمزمه می‌کنند. تهیه‌کننده سریال قورباغه. دوست و همکار محمد امامی.

رابطه علی اسدزاده و محمد امامی و تصویرگستر پاسارگاد مخصوص امروز و قورباغه نیست. دو سال پیش بود که نام محمد امامی در یکی از روزنامه‌های رسمی کشور به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره شرکت تصویرگستر پاسارگاد منتشر شد. در همین اطلاعیه از علی اسدزاده به‌عنوان مدیرعامل و عضو هیات‌ مدیره یاد شده بود. موضوعی که حالا دلیلی شده برای حدس و گمان، پیرامون تاخیر در پخش این سریال که شاید قورباغه با سرمایه‌ی امامی و به تهیه‌کنندگی اسدزاده ساخته شده.

حالا باید منتظر ماند و دید این قورباغه‌ی پر از خشم و هیاهو، که نقش اصلی آن رو نوید محمدزاده با شایعه‌ی دستمزد ۷ میلیاردی بازی کرده، چه زمانی منتشر می‌شود، و بعد از پخش چه حواشی‌ای خواهد داشت؟

حواشی‌ای که به نظر می‌رسد تا این‌جای کار به نفع قورباغه بوده و به نوعی به تبلیغ رایگان این سریال کمک کرده تا مخاطب عطش بیشتری برای تماشای آن داشته باشد.