به گزارش اکوایران؛ سازمان هواپیمایی کشوری از مسدود شدن 19 سایت فروش بلیت هواپیما خبر داده است. 

آنطور که این سازمان اعلام کرده، این 19 سایت به دنبال رصد سایت‌های عرضه و فروش بلیت و گزارش شرکت‌های هواپیمایی به دلیل گرانفروشی بلیت هواپیما، با هماهنگی دستگاه قضایی مسدود شده‌اند. 

در همین زمینه حسن خوشخو، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به انسداد ۱۹ سایت متخلف در فروش بلیت هواپیما اظهار کرده که براساس دستور دادستانی، سایت‌هایی از جمله دیجی چارتر digicharter.ir، نیلی پرواز niliparvaz.ir، بیلیت‌ایر bilitair.com، وان‌بلیت onebilit.ir، اسکای‌تیکت skyticket.ir، بیلیت‌کار bilitkar.ir، 724ch.ir 724Ch، سایه سیر sayeseyr.com و sayeseyr.ir، ایران‌چارتر irancharter.ir، چارتر724 (charter.724)، ایست‌تراول isttravel.ir و اکسین24 oxin24.ir به‌عنوان سایت‌های غیرمجاز شناخته و مسدود شدند.

این سایت‌ها در شرایطی مسدود شدند که در روزهای گذشته مجوز پرواز شش ایرلاین برای برخی مسیرهای داخلی به دلیل آنچه گرانفروشی توسط سازمان هواپیمایی اعلام شده بود، باطل شد.

با این حال خبرگزاری تسنیم مدعی شده که برخی از این سایت‌های متخلف همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

طبق اعلام این خبرگزاری، سایت‌های چارتر724 و بیلیت‌کار همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند، سایت ایست‌تراول isttravel.ir نیز با دامنه istland.ir بلیت هواپیما می‌فروشد.