سخنگوی دولت از تصویب پیشنهاد سازمان تامین اجتماعی و وزارت کار برای افزایش حقوق مستمری‌بگیران تامین اجتماعی خبر داده و گفته حقوق حداقل‌بگیران تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافته است.

وزیر ورزش گفته آیین نامه حق پخش تلویزونی توسط این وزارتخانه و سازمان صدا و سیما نوشته می‌شود چون حق پخش گره ورزش است که باید باز شود.

احمد وحیدی وزیر کشور درخصوص تقسیم استان تهران به تهران شرقی و غربی گفته: برنامه تقسیمات کشوری طبق نیازهای هر منطقه طراحی می‌شود و تقسیم استان تهران در دست بررسی‌ است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، روسای جدید «مرکز آمار ایران»، «امور سلامت و رفاه اجتماعی» و امور تازه تاسیس «مشاوران و پیمانکاران» سازمان را منصوب کرد. بررسی سوابق رئیس جدید مرکز آمار نشان می‌دهد که غلامرضا گودرزی سرپرست جدید مرکز آمار سابقه تحصیلی و کاری در دانشگاه امام صادق دارد.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت گفته، برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه همچون عراق و افغانستان در گروه‌های کالایی خاص، به‌ویژه کالاهای نهایی، باید ریال را به رسمیت شناخت.

روسای گمرک ایران و عراق با هدف تسهیل و توسعه تجارت دیداری داشتند که مهمترین محورهای این دیدار و مذاکره، ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی دو کشور برای کاهش سردرگمی تجار و همچنین روان‌سازی بیشتر امور گمرکی زائران در پیاده‌روی اربعین بوده است.

معاون روابط کار وزارت کار اعلام کرده طبق ماده ۴۸ قانون کار واحدهای بالای ۵۰ نفر مشمول طرح طبقه بندی مشاغل می‌شوند و این طبقه‌بندی امسال هدف‌گذاری شده. به گفته رعیتی فرد اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در بنگاه‌ها باعث می‌شود عدالت مزدی ایجاد شود و کارگر باتجربه، ماهر و باسابقه با کارگری که تازه وارد و حداقل بگیر است، تفاوت‌هایی در حقوق و دستمزد داشته باشد.

نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات با حضور مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و وزیر اقتصاد امارات، برگزار شد و در این نشست ۲ سند همکاری توسط طرفین به امضا رسید. در این نشست، وزیر اقتصاد امارات با استقبال از سرمایه گذاری در ایران گفته امارات در بین شرکای تجاری خود بعد از چین، بالاترین میزان روابط تجاری رو با ایران دارد.

نایب رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه خبر داده که هیئت‌های روسی در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو در بحث خدمات فنی و مهندسی، دارویی و پزشکی و های‌تک از ایران درخواست کمک کردند که این اتفاق بسیار نادر است.

معاون اول، مصوبه هیأت وزیران با موضوع اختصاص ارز ترجیحی ۲۸,۵۰۰ تومانی به کالاهای اساسی در سال جدید را ابلاغ کرد.

معاون اشتغال وزارت کار از برنامه ویژه این وزارتخانه در امسال خبر داده و گفته قرار است کد ملی بیکارا شناسایی شده و سپس بیکاران طبقه بندی و به دستگاهی که متولی به کارگیری آنهاست معرفی شوند.

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس توافق کردند تشریفات مربوط به تغییر نام باشگاه استقلال مطابق با قوانین و مقررات صورت بگیرد.

رسانه‌ها در لبنان و اسرائیل جزئیاتی از توافق روی میز برای آزادی اسرا و آتش‌بس موقت در غزه منتشر کردند. البته وبگاه والا، به نقل از مقامات آمریکایی و اسرائیلی گزارش داده که نتانیاهو در جریان دیدار امروز به بلینکن گفته توافقی که شامل پایان دادن به جنگ باشد، نمی پذیرد و اگر حماس این خواسته را کنار نگذارد، توافقی حاصل نمی‌شود و اسرائیل به رفح حمله می‌کند.