در بخش اطلاعات با اهمیت سامانه کدال در روز 10 مهر ماه منتشر شده بود، نماد وهور از واگذاری 24/5 درصد از سهام شرکت مولد نیروگاهی سامان سمنان (سهامی خاص) در یک مزادی خبر داد. همچنین نماد فافزا از  دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات خبر داده است.

پست بانک ایران هم از فروش یک فقره املاک تملیکی بانک طی مزایده انجام شده در تاریخ 23 مرداد 1401 از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) و آگهی در روزنامه کثیرالانتشار و انعقاد قرارداد فروش با برنده مزایده در تاریخ 28 شهریور ماه 1401 خبر داده است این بانک مبلغ فروش ملک را 156 میلیارد تومان اعلام نموده است.

اما پتروشیمی خراسان از توقف تولید و انجام تعمیرات اساسی در واحد کریستال ملامین این شرکت گفته است و برآورده کرده است این خط تولید تا 27 مهر ماه راه اندازی می‌شود.

 نماد فلات به همراه نماد ثاصفا از تغییر سهامداران عمده خود گفته‌اند و نماد فروس از دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات خود خبر داده است.

 دیگر نمادهایی که مجوز افزایش نرخ را دریافت کرده اند و اطلاعیه آن را در سامانه کدال منتشر کردند نمادهای وساپا و نماد فروسیل بودند. 

پتروشیمی ممسنی از نتیجه نهایی دعوی له شرکت خبر داده است و نماد ویسا از انعقاد قرار داد خرید 100% پروژه تولید نورد مفتول با ظرفیت 400 هزار تن گفته است.

 همچنین شرکت گروه مالی کیان از قرارداد تعهد پذیره نویسی اوراق مرابحه عام جهت تامین مالی دولت خبر داده است. ثتران دیگر نماد سرمایه گذاری از شفاف سازی در خصوص شایعه، واگذاری زمین موسوم به 100 هکتاری شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به شرکت تعاونی اتحاد سازان طبیعت گفته است همچنین شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان از مشارکت بانک گردشگری به عنوان یکی از سهامداران عمده این شرکت جهت حضور در افزایش سرمایه (از مبلغ 3.000 میلیارد ریال به 20.000 میلیارد ریال) گفته است .

شرکت در این اطلاعیه ذکر کرده است که مشارکت این بانک در افزایش سرمایه  منوط به اخذ مجوزهای مربوطه از بانک مرکزی است. نماد سقاین از واگذاری 9 درصد از سیمان مازندارن رو نمایی کرده است و نماد حکشتی هم توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت‌های مالی منتشر شده خود در سامانه کدال داده است.

نمادهای کگاز، ثفارس، ثاصفا، سفید، فاذر و نماد کفرآور سهامداران خود را به مجمع دعوت کردند. همچنین نمادهای غشاذر، بساما و پتروشیمی مارون به همراه نماد های سفید پارس و کفرآور از زمان بندی پرداخت سود صحبت کردند.

و تک نماد افزایش سرمایه این روز نماد قشرین بود که پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه را اطلاع رسانی کرد.