به گزارش اکوایران، نماد امین (تأمین سرمایه امین) از سهامداران خود خواستار تکمیل مشخصات شد. نماد کورز (شرکت ورزیران) به استناد بند 7 ماده 13 مکرر 2 دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران تعلیق شد. همچنین به نمادهای کسرام و غپاک فرصت داده شد تا نسبت به رعایت دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار اقدام لازم را انجام دهند. نماد استقلال نیز همچنان در حالت تعلیق ماند.

همچنین نماد بالاس از مناقصه عملیات زیر سازی قطعه یک اجرائی در طرح راه آهن اتصال محور زنجان- تبریز به محور همدان-سنندج از مسیر بیجار واقع در استان زنجان به طول حدود 28.5 کلیومتر شامل عملیات زیرسازی، روسازی، ابنیه فنی و سایر کارها با توجه به نقشه اجرائی خبر داد.

غبشهر (گروه صنعتی بهشهر) نیز علت افزایش بیش از 30 درصدی سود عملیاتی خود را افزایش نرخ محصولات اعلام کرده است. 

فسرب عمده دلیل تغییرات سود عملیاتی خود را نسبت به دوره شش ماهه مشابه سال قبل افزایش نرخ مواد اولیه و افزایش حقوق و دستمزد دانسته است. همچنین افزایش نرخ کمکی برق و گاز مصرفی را از دیگر دلایل تغییر در سود عملیاتی ذکر کرده است.

نماد کیمیا نیز اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه از محل سود انباشته را در سامانه کدال بارگذاری کرد.

فپنتا نیز دیگر نمادی بود که گزارش اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی خود را به اطلاع سهامداران رساند.

سامانه کدال بورس پایگاه اطلاعات جامع شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس است که به‌ عنوان سازمان اطلاع‌رسانی ناشران نیز شناخته می‌شود. ناشران که همان شرکت‌های عضو بازار مالی بورس، فرابورس و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند، موظف به ارائه گزارش‌های دوره‌ای ماهانه، سه ماه و سالانه و انتشار اطلاعات موثق در سایت کدال هستند.