به گزارش اکوایران، نماد زماهان در خصوص صورت‌های مالی 9 ماهه خود از افزایش نرخ هر قطعه جوجه به میزان 100 درصد گفته است و میزان افزایش نرخ محصول نهایی را 42 درصد اعلام کرده است.

نماد وگستر از خرید ملک جدید به قیمت 22 میلیارد تومان برای انتقال دفتر جدید شرکت خبر داده و ثبهساز از فراخوان دعوت به مشارکت در ساخت پروژه مسکونی پروژه زیتون به عنوان یک مناقصه خبر داده است.

حتاید نیز از برگزاری مزایده برای یک فروند شناور مسافربری خبر داد و نماد کیمیاتک عمده دلیل تغییر در سود عملیاتی خود را ناشی از افزایش مقدار فروش اعلام کرده است.

خفولا نیز درصدد برگزاری مزایده فروش دو قطعه از املاک شرکت است و نماد رمپنا از انعقاد قرارداد احداث واحدهای 5 و 6 نیروگاه برق و بخار دماوند انرژی عسلویه خبر داده است.

اما نماد کباده توضیحاتی در خصوص شایعاتی که در خصوص این شرکت در فضای مجازی وجود داشت را شفاف سازی کرد.

گدنا علت افزایش تغییرات قیمت سهم در بازار را ناشی از نوسانات بازار اعلام کرده است و عنوان کرده که تغییرات با اهمیتی در شرکت رخ نداده است.

شرکت توسعه وعمران بهناد بنا (سهامی خاص) به وکالت از بانک سامان در نظر دارد املاک شهرهای کیش و مشهد را با شـرایط ویژه از طریق مزایده عمومی به فروش برساند. 

نماد وامیر از وثیقه قرار دادن 160 میلیون برگ سهم شرکت باما به منظور دریافت تسهیلات برای شرکت همگروه (سوژمیران) اطلاع داده و حتوکا از خرید 50 دستگاه کشنده تک محور دیما خبر داده است

 اما نماد شبصیر اعلام کرده است با توجه به اینکه ماده استایرن منومر مورد نیاز شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر توسط شرکت پتروشیمی پارس تأمین می‌شود و این شرکت با توقف تولید به دلیل اورهال روبه‌رو است، این شرکت اقدام به تأمین استایرن منومر مورد نیاز خود از منابع خارجی کرده است. اثرات احتمالی این رویداد در گزارشات آتی این شرکت اطلاع رسانی خواهد شد.

سدشت نیز توضیحات مفصلی در خصوص مفاد گزارش حسابرس و بازرس قانونی خود در سامانه کدال منتشر کرده است، اما زپارس از باز پس گیری 21 هکتار از اراضی شرکت در نتیجه رأی دادگاه خبر داد.

در خصوص آگهی مجامع نیز نمادهای کپشیر، سپاها، قلرست، قتربت و پرداخت سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کرده‌اند.

اما در خصوص زمان بندی پرداخت سود نیز سپاها از پرداخت سود به سهامداران از خرداد ماه سال 1402 خبر داده است. تپمپی نیز طی اطلاعیه اصلاحی از پرداخت سود سهامداران از 15 بهمن ماه خبر داده است و نماد قند لرستان نیز  پرداخت سود را از اول اردیبشهت ماه سال 1402اعلام نموده است.

نمادهای غمهرا و مدیریت اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه را در سامانه کدال بارگذاری کردند و و نماد کچاد از پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه رونمایی کرد.