به گزارش اکوایران، نماد کنگنز درخواست تکمیل مشخصات سهامداران را در سامانه کدال اطلاع رسانی کرد. همچنین نماد حفارس اعلام نمود طبق مصوبه کارگروه آرد و نان استان سنندج، مقرر گردید کرایه حمل آرد از 75،000 ریال به 102،000 ریال افزایش یابد.

خکمک نیز علت افزایش زیان جاری شرکت را افزایش در هزینه‌های خرید مواد اولیه و عدم افزایش در نرخ فروش محصولات اعلام کرده است. نماد دارویی دبالک نیز از انعقاد فروش محصولات به شرکت سبحان دارو خبر داد و نماد وثنو نیز از از نتیجه مزایده فروش یک ملک خبر داده است که به قیمت 12 میلیارد و 500 میلیون تومان به فروش رفته است.

اما نماد بکام علت کاهش درآمد های عملیاتی خود را عدم وصول مطالبات از شرکتهای مخابرات ایران، توانیر و وزارت نیروی سوریه اعلام کرده است که این تأخیر در وصول مطالبات و مبالغ پایین منجر به کمبود نقدینگی برای خرید مواد اولیه به موقع شده که باعث کاهش چشمگیر در درآمد های عملیاتی این شرکت شده است. همچنین فرایند طولانی تمدید کارت بازرگانی این شرکت به مدت 5 ماه منجر به عدم امکان ثبت سفارش و ترخیص کالاهای موجود در گمرک شده است.

نماد شمواد نیز از رفع توقیف تعداد 2 فقره از زمین های خود خبر داده است، همچنین در خصوص نتایج رأی دادگاه در مورد قرارداد با شرکت بازرگانی پتروشیمی توضیحاتی را طی نامه‌ای به مدیریت نظارت بازار پایه اعلام کرده است.

نماد سفاسی اعلام نموده است که برای شفاف سازی در خصوص شایعات فضای مجازی تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.

نماد کحافظ نیز از افزایش درآمدهای عملیاتی 6 ماهه سال جاری نسبت به سال قبل به دلیل افزایش نرخ و افزایش مقداری تولید به جهت بهره برداری از پروژه های توسعه تولید کاشی پرسلانی بوده است.

نماد شپنا نیز از بهره برداری پروژه تصفیه گازوییل و یوتیلیتی با بهای تمام شده 12 هزار و 553 میلیارد تومانی خبر داده است و ظرفیت عملی بهره برداری از این محصول را 100 هزار بشکه در روز اعلام کرده است.

گدنا نیز از دلایل تأخیر در خصوص اعلامیه پذیره نویسی توضیحاتی را ارائه داده است. نمادهای شزنگ و نماد سپاها سهامداران را به مجامع خود دعوت کردند. همچنین نماد سپاها زمان پرداخت سود سهامداران خود را خرداد ماه 1402 اعلام کرده است.